![]() |
Nog 9.5 uur en dan begint mijn allereerste werkdag
Gezellig op de groenteafdeling van de ah :rolleyes:
Nu had ik op me sollicitatieformulier ingevuld dat ik NIET 's ochtends wou werken. En wat doen die lijers... Juist, op me allereerste dag moet ik om 10 uur komen. Ik weet gewoon nu al dat ik telaat ga komen. Gebeurt jou dat ook vaak, dat je je op belangrijke momenten verslaapt. :( |
nee
|
Om 10 uur beginnen? Dan kan je flink uitslapen, lijkt me zo ;)
Waarom ga je btw in godsnaam bij de AH werken? Een grotere hel bestaat er niet, weet ik uit ervaring ;) |
Citaat:
ik weet natuurlijk niet waar je precies gaat werken maar de werkzaamheden bij een albertheijn beginnen zo 3 uur eerder... dus daarmee wordt je al gematst... daarna werkt een gemiddeld persoon zo'n 8 uur... nah pauze-tje d'r tussen... tot 19 uur werk je dan... en 't zou me niks verbazen als dan je albert heijn dichtgaat (hoewel ik zo het vermoeden heb dat de meeste AH's iig van 8 tot 8 open zijn maar goed) Het gaat erom dat jij je aanbiedt als full-time kracht... dan moeten ze je natuurlijk wel full-time kunnen indelen... Voor de rest verslaap ik me wel altijd... maar op een of andere manier kom ik altijd net op tijd (of net die 5 minuutjes te laat) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als er iets belangrijks staat te gebeuren, ben ik meestal zelfs al tijden van te voren wakker
|
Citaat:
|
ik denk dat je niet moet zeuren wanneer je om 10 uur moet beginnen ik moet vaak al om kwart voor 8 op me werk zijn
|
altijd.. maar daarvoor hebben ze een biologische klok en wekker uitgevonden...
Meestal word ik wakker net 2 mins voor de wekker gaat... dus mijn bio klok staat goed :D |
10 uur, valt mee :)
Ik verslaap me nooit, ik plan altijd alles :D |
Citaat:
|
Ik zet gewoon altijd de oude vertrouwde wekker
|
Citaat:
Dat is jou mening.....ik vind het bijvoorbeeld hartstikke gezellig bij AH.... whatever... |
om 10 uur beginnen????
jij hebt het echt goed!! ik werk van maandag tot vrijdag bij mijn pa en dan vrijdagavond en zaterdag nog bij de HEMA.... en dan meneer maar zeuren dat hij om 10 uur moet beginnen.... ik heb echt medelijden hoor :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooroordelen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom denk je dat ik gelijk een cassiere ben ? Omdat ik een meisje ben ?
Kan net zo goed vakkenvullen, vrouwelijke bestaan er ook...of deli afdeling, of groente.... |
Citaat:
Citaat:
Maar geef maar toe, je bént cassiere! :p |
Ik moet vaker om 7 uur beginnen bij AH. Dus 10 uur is voor mij best relax! Groente-afdeling is btw. wel de meest relaxte afdeling wat je bij AH hebt.
|
ik moet morgen ook om 7.45 beginnen bij het bedrijf waar ik vorig jaar ook al gewerkt heb. denk dat ik dus nu maar ns ga slapen... in een fabriek werken is zwaar :/
|
Mjah vroeg op....sux...maar het went...en als je laat opstaat ben je weer de hele dag suf...
|
Citaat:
|
Citaat:
poetsvrouw :o :D |
Citaat:
|
tien uur is vet laat man!
niet zeuren:D |
Ik ga over 30 minuten m'n fietstassen ophalen om 1 week (jawel, wel 1 week!) de krant te lopen (is dus 3x lopen).
Maar ik verslaap me nooit, als het heeel belangrijk is dan zet ik m'n mobiel, m'n wekkerradio, m'n gewone radio en m'n tv op alarm :o Naja dan kom ik iig wel m'n bed uit :D |
Ik bedoel werk gewoon NIET bij een supermarkt (n)
|
hweb je weleens he
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |