![]() |
wat zong jij vannochtend onder de douche?
Ik kerstmis liedjes!
|
shakira:D
|
ik moet nog douchen
|
ik zing nooit onder de douche.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zong Hey You van Pink Floyd.
|
ten eerste douche ik (bijna) altijd savonds, en ten tweede zing ik niet onder de douche :p (kwil dat m'n familieleden niet aandoen :D)
|
ik sliep onder de douche :o
|
moet nog douchen, maar gisteren zong ík kerst liedjes: # here's the seaon to be jolly, lalalalalala... lala la la :) #
|
ik ben om 7 uur 's ochtends echt niet in staat om te zingen..... dus ook niet onder de douche
en op andere tijdstippen zing ik gewoon wat in me opkomt :D |
Nix. Kheb vanmorgen nie gedouched (doe ik vanavond na het sporten) en trouwens ik zing nooit onder de douche.
|
Mijn geheel eigen versie van Don't cry for me Argentina. :D
(Daar heb ik een reden voor, hoor.. ;)) |
Citaat:
jaaa, die zong ik ook vannochtend:):) |
Moet nog doesjen :p
|
niks :)
|
eigen verzonnen nummer
|
Citaat:
|
"Zoek de zeep" van Sesamstraat..
WEET je hoe rustgevend?! :D ;) |
Waar komen die jankneigingen van diverse mensen tijdens het douchen eigenlijk vandaan?
|
Citaat:
|
Ik zing ook niet onder de douche.. en douche doordeweeks meestal savonds..
|
Niks... om 6:30 s'ochtends ben ik nooit zo in de stemming om te zingen...
|
Citaat:
|
him-keep on pretending
|
buit
|
ik heb zo waahaahaahaanzinnig gedroomd, het was zo moohoohooi twas echt niet gewoon! iedereen zei: hou je van mij? daarnaa werd ik geneukt en gekroond!
Ik ben zo waahaaahaahaanzinnig verliefd!!!!! sjalalala |
Liefde voor muziek van Raymond van het Groenewoud :D.
|
Children of Bodom
|
summertime:)
en ik zong ook liedjes van ja zuster,nee zuster:o:D "duiffies,duiffies, kom maar bij gerritje.:o "zal je niet vechten om 1 zo n erwetje??:D" |
Jack off Jill
en SpiT : ging zelf een liedje verzinnen hehehe :D :cool: |
Geen idee, maar meestal is het iets van Alanis :o
|
ik stond de Imperial March te neurien :o
|
ik douche altijd s avonds en zing bijna nooit onder de douche tenzij ik me muziek keihard heb aanstaan en ik hoor een leuk nummer zing ik wel ff mee
|
ik ben sociaal....... ik veroorzaak geen aardbevingen
|
Sonata Arctica - Last Drop Falls
|
niets, dan vermoord mn pa me, die kwam uit de nachtdienst :D
|
'It's raining men .. halleluja' :D
|
ik zing nooit onder de douche
|
'k sliep nog...
|
toen was ik al aan et werk :)
ik heeft net gedoesjt, en hoorde de muziek van me stereo dus hoef niet te zingen :D |
The Phantom... Inclusief de veel te hoge tekst van Christine :eek: Maar zonder muziek weet ik ander niet wanneer ik moet zingen :o
|
iets van nightwish (klonk zo lekker hol daarow in douche met zon hoge piepstem:o:D:p) maar weenie meer welk nummer:o
|
In perfect Harmony
|
ik zong niet, maar ik had wel 'de Elfstedentocht' in me hoofd toen ik wakker werd, met een vleugje 'Chop Suey!'..
dus dan krijg je.. de Elfstedentocht, in de bocht, bij berenburg... WAKE UP!! of zo :rolleyes: |
I got the whole world in my hands, i got the whole wide world in my hands
I got the whole world in my hands, i got the whole wide world in my hands`*tum tum tum tum* |
Citaat:
|
Citaat:
*flauw* |
lol..ik zong net onder de douche witin temptation met mother earth...alleen k wam niet verder dan ongeveer ditte...
vraag me niet hoe dit klonk :D Rivers and mountains she creates But you'll never know The next move she'll make You can try But it is useless to ask why Cannot control her She goes her own way She rules until the end of time She gives and she takes She rules until the end of time She goes her way maar ach tisz ook wel fun... :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |