![]() |
Vertel een waat je Avatar vandaan komt en waarom je juist dat plaatje hebt gekozen.
Ik begin: Mijne is een plaatje van Lord of the Ring om precies te zijn uit Lorien. Ik vond hem gewoon mooi. |
ik had de cover van Gallery of Suicide van Cannibal Corpse. maar ik heb nu geen avatar meer.
|
de jachthaven waar ik wel eens kom
|
moijne is van Final Fantasy...kheb deze eiegnlijk bij ieder forum :)
|
de mijne is van cowboy bebop. gewoon omdat ik het een leuke serie vind. gebruik deze altijd of eentje van trigun
|
De enige die niet te groot was.
Mijn chinese sterrenbeeld in teken. |
De mijne is .... Ja gewoon. Ik vind het een goed sumbool. En ik vind het nog steeds een goed artistiek plaatje.
|
kvond hem wel lief :) (en symboliseerd mijn duistere kant *har har har* :D)
|
pure reclame.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ff aangepast.. TomCat van breezer :) Dies kewl!
|
Ik ben creatief met geel geweest.... :D
|
Het is mijn hoofd
|
Citaat:
Dat spijt me voor je.. :p |
tis 't kuiken van 3FM:D kvond um wel koel:) en 't plaatje wordt gelukkig niet misvormd ofzo dus lekker duidelijk:p
|
Zie m'n sig (eerste stukje dan). Ik vind Stitch lief.
En Stitch lijkt op mensjes. Zoals op mij. ;) :p |
Gebrek aan creativiteit.
|
Citaat:
|
Ik wilde iemand een plaatje laten zien, en dat lukte niet, dus maar ff als avatar gemaakt. Eerst had ik iemands buik, stelde die persoon alleen niet op prijs. En nu dus deze, hij is uit DC en ik vond het een humoristische conversatie tussen de 2 personen die naar die vis kijken :D
|
mijne is een plaatje van een roos :rolleyes:
en ik zeg niet waar ie vandaan is anders pakt iemand hem ook:D |
Tis een stiertje, mijn sterrenbeeld dus
|
tsja, ik vind Bush gewoon een hele goede band en ik ga 1 juli naar optreden van ze, tsja en waar ie vandaan komt......
|
bij gebrek aan inspiratie maar mijn eigen hoofd...
|
de mijne is een mineral: een korund (y) (y)
nouja omdat ik geologie studeer enzo :rolleyes: , en korund omdat we die es een keertje van een heeeeeeeeeeele ouwe prof :cool: hebben gekregen die in het stenenlokaaltje rondliep, hij is echt al 82 :eek: , kweenieoestoere mens, echt ne grave. hij heeftdie gegeven zodat we altijd nen diamant zouden erkennen moesten we der ene tegenkomen :rolleyes: (kans is bijna nul ;) ) want diamant is het enige mineaal dat harder is dan korund en er dus niet door gekrast wordt. ik vond ook geen andere :| |
Ik heb zo'n hawaiikrans onder de scanner gelegd en een stukje uitgeknipt
|
Citaat:
|
Het is de vlaamse vlag. De fiere vlaamse leeuw. Omdat ik vlaming ben.
|
Interim-avatar, omdat mijn vorige verwijderd is :/
|
Citaat:
|
M'n voornaam is Romy, en dit is een plaatje van de actrice Romy Schneider..
|
poppetje dak getekend heb
|
Muis is :cool: :D
|
Citaat:
|
ik heb in google image search eens op 'shock' gezocht en toen kwam ik dit ventje tegen, vond 'm wel geinig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laatst inspriratie en sinds deze nick toch al een tijdje stof zat te vangen heb ik 'm er maar bij deze gegooid...
|
't Is John Lennon - 'k Vind een aantal van z'n ideeën en z'n muziek goed, en hij 'heeft' wat - iets 'aparts', mythisch haast, 't is nogal moeilijk uit te leggen.
'k Zoek nu eigenlijk 'n avatar van Bob Dylan :) |
marilynmanson.com.......oooooh
waarom.....omdat ie lekker is...duh |
Citaat:
|
Ik heb mijn sjaal niet onder de scanner gelegd ;)
Mijn plaatje komt van een plaatjes programma dat ik in mijn bezit heb :) Wordt alleen gebruik door grafisch ontwerpers (is mij wijsgemaakt ;)) Zie hier de site Ik heb gekozen voor dit plaatje omdat ik het gewoon een mooie stof vind. Ik vind een stukje stof oid beter geschikt voor een avatar dan een superverkleinde afbeelding, waarvan je meestal nog maar amper kan zien wat het voorstelt. |
een hoofd???
:eek: :eek: :rolleyes: mijn hoofd :( :( |
van forever friends, omdat ik daar heel veel shit van heb:)
|
ik ben gewoon trots op m'n tekening en die verdient wel een plaatsje in m'n avatar :)
|
zelf gemaakt toen ik met flasg 5 aan het spelen was
*is nu met Flash MX een nieuwe avatar aan het ontwerpen* |
Ik hou van mysterieuze dingetjes en zo, en dit plaatje vind ik gewoon heel erg mooi. Ook zijn et nog es mn lievelingskleuren enzow:)
|
Citaat:
Mijne is van smilies.nl omdat ik die melig vond.. Maar ik neem denk ik binnenkort mn oude avatar weer (Jessicka van Jack off Jill) |
Ik had eerst heel lang teigetje, en die komt wel weer terug denk ik:) nu Alanis, ja.. zie sig ofzo. 'k Vind haar zeer cool.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |