![]() |
Wat heb jij op je nachtkastje (of iets anders in die richting) liggen???
Wat voor dingen heb jij nou liggen op je nachtkastje en als je dat niet hebt op de lade, kast of plank die het kortst bij je bed staat?
Ikzelf heb geen kastje, maar mijn bed staat tegen een kast op en op 1 van de planken van die kast liggen altijd de dingen die ik alle dagen of zeker minstens 3 dagen in de week nodig heb. Dat zijn: - Telefoon - Kauwgom - Beurs - Zakdoek - Batterijen voor in de discman - Krachttrainingsschema, pasje en sleutel voor de fitness - Aansteker (ondanks dat ik nie rook :D ) - Bril en brillenmapje - Horloge - Nu al voor de zomer ligt er ook een zonnebril En hoe zit het bij jullie? |
wekker, bril, afstandsbediening, soms een in twee stukken gesneden ui (als m'n neus verstopt zit enzow)
|
ik heb geen nahctkastje, maar op me box ligt me telefoon, AB's en rotzooi
|
wekkerradio, armbandjes, 2 knuffeltjes, en lampje
|
ik gebruik een stoel als nachtkasje met daarop me discman en een aansteker
|
-wekker
-mobiele telefoon -nog een mobiele telefoon -huis telefoon -kaarsjes -ab voor tv -ab voor video -ab voor stereo |
telefoon
bril horloge diskman+koptelefoon afstandsbediening een paar boeken of tijdschriften eten(chips of kroepoek) m'n agenda een paar cd's das het wel zo'n btje, rest van me troep gooi ik op mijn bank |
waaah, veel te veel rommel!
een stuk of 5 boeken, 2 schriften, mn wekker, mn mobiel en handtelefoon, pennen, nagellak, brillenkoker (met inmiddels weggegooide bril omdat ik lenzen heb gekregen), lollypapiertjes, brieven, en schoolboeken. :D |
Heb geen nachtkastje maar wel een plank boven het bed.
Daar staat een beker water op, meer niet |
Euh...tis een boekenkast (staat tussen muur en bed, met planken tegen bed aan), kan dus heel veel in. :p Foto van m'n vriend en mij, horloge, kettingkje, ring, wekker, kauwgom, boeken, doos met kaarten, wc-rol (doet dienst als heel veel zakdoekjes), spaarpot...euh...glazen voorraadpot (zonder inhoud) met kerstmuts (met van die knipperlichtjes) op, kachel/waaier, haarelastiekjes, soms m'n mobiel, 1 of 2 glazen meestal (soms met water erin)...verder was dat het wel ongeveer geloof ik...oogdruppels, labello en nog wel wat dingen, maar die weet ik niet meer.
|
-wekkerradio
-lijst met vakantiefoto's -azaron -raket glow-in-the-dark-stickervel wat ik even ging testen |
heb geen n8kastje, maar naast mijn kussen heb ik mijn opslag plaats: knuffel (swietie, mits ik hem nie smoor met vasthouden), flesje drinken, iets te eten, afstandsbediening van tv en radio, zakdoekje en telefoon.
|
uhm...*denkt even na*
wekker, hele zooi knuffels, kauwgom, make-up, sieradending, een of ander kunstig iets waarvan ik nog steeds niet weet wat het nou eigenlijk is, bril, lampje, lijst met emailadressen en telefoonnummers, telefoon, laptopje, condooms ( :eek: ), hele enge vitaminedingetjes (knalroze), 2 flesjes Spa Blauw met ordinair kraanwater d'r in... Zugt, ik moet gaan opruimen... :rolleyes: |
stereo, lampje, tot mijn grote spijt helaas een wekker, cd's, fotolijstje met een super schattige foto van m'n schatteke erin, labello, telefoon, pil, pakje zakdoekjes, waxinelichtje, pen, telefoon,discman, nog een fotolijstje,boek ----> ja heb een groot nachtkastje
|
een spiegeltje,lampje in vorm van een spook :D , een lege spaarpot in vorm van een baby met papfles, wekkerradio, een gedichtje, een knuffeltje gekregen van mijn beste vriendin, een foto van mijn opa en mijn doosje "de pil" :)
|
Lampje
2 Wekkers 2 Kaarsen Brillenkoker Dagboek Gewoon boek Labello Luciferdoosje |
Medicijnen, kan water, glas, twee boeken, schrijfblok, stuk of vier balpennen, agenda, haarborstel, haarelastiekjes, plantje, gedichtenbundeltje, rol wc papier, heleboel zooooi.
Naast m'n hoofdkussen ligt ook nog wat: mobiele telefoon (die ook dienst doet als wekker), afstandbediening cd-speler, gedichten/gedachtenboek en stuk of drie leesboeken. |
wekker
schoolboeken |
Niet echt een nachtkastje, meer een... plank naast m'n bed, ofzo. :confused:
Maar okay: - Minidiscspeler. - Minidiscdingen + oplader. - Kladblok. - Pennen/potloden. - Labello. - Pak water. - Een of ander aromatherapie-middeltje. - Schaar. - Een microfoon. :confused: - Haarband. - Elastiekje. - Boek. |
Op nachtkastje:
Lampje Wierook Wekkerradio In lade nachtkastje: Bende In ruimte onder lade nachtkastje: Mandje met haarbanden etc. Boek wat ik aan het lezen ben. |
Op nachtkastje:
- wekker - 2 lampjes - zakdoekjes van Sniff :D (met schaapjes *blaat* ) - bekertje water - elastiekje - kettinkje In nachtkastje: - tijdschriften - zaklamp :D - 'n boek - knuffeltje |
een tarzan en een scheermesje
|
Remote Controls, Asbak, Peuken en een aansteker :D.
|
Agenda, wekker, pennen, mobiel, lamp, en mijn enige nog overgebleven vis in zijn kom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kapotte wekker, bril, rol koekjes, leeg glas drinken, boek De ontdekking v/d hemel
|
wekker
daffy duck-lamp stapel oude Donald Ducks Discman cd van Youp van t Hek |
Hele hoop Ferrari's :o
'n aantal knuffels :o een postkaart van iemand dierbaar :o Souvenirs van Italiëreis vorig jaar :o en 'n hele hoop rommel :o |
Een boek...
en voor de rest ligt er allemaal troep rond me bed... |
Op mijn bedside tafeltje liggen Donald Ducks, 'n aantal boeken, m'n telefoon, de afstandsbedieningen van m'n sacd-speler (:cool:) en m'n receiver, 'n lege beker en m'n wekker.
|
radio
bedlampje pincet spiegeltje telefoon soms vaas met bloemen stof:o euhms zoiets :p |
Telefoon, pen, papier, schoolboeken.. hmm ja was het denk ik wel denk ik :)
|
uh op mijn kamer waar ik slaap heb ik geen nachtkastje.. leg ik het op de boekenplank.. alleen mijn wekker en mijn bril (heb lenzen maarja....)
op mijn kamer waar ik leef heb ik wel een nachtkastje daar bevinden zich een: -lamp -telefoonoplader + mobiel -mijn sieraden -fotolijst -nog veel meer maar dat weet ik zo niet.... |
wekker
lampje spelletje (met tol, altijd erg interessant :p) tijdschriften/boeken mobiel bril (meestal als ik 's ochtends nog niet meteen m'n lenzen in wil doen) lippenbalsem kaarsjes |
-wekker
-nachtlampje |
*gaat naar haar kamer*
Euhm Wekker, nagellak, Franse boeken Oja en "it's ok, i'm wearing really big knickers" *aka supergrappig boek :D * |
dromenboek
boek "het kaartenhuis" bakje voor sieraden in te doen een kaars massageoliespul een aansteker een asbak |
dagboek
een pen een kistje zo een aapje van kipling een liggen konijntje een lichtgevend schildpadje een lichtgevend spookje een lamp in de vorm van een eitje met pootjes eronder :) |
- Telefoon
- Afstandsbediening v/d tv - Radio - Cd's - Foto's |
- 3 lege blikjes 3es
- stapeltje boeken - jongleerbal - stapeltje cd's - stapel papieren - leeg glas - pakje kauwgom - leeg pakje kauwgom - sleutelhanger - nog een paar cd's - paar foto's - 4 videobanden - geld - een paar pennen - lenzenvloeistof - een potlood - mp3 speler - een luidsprekerbox - wekker - plantje - plakband - een schaar - zaklamp - keukenrol - 2 paperclips .... Wat een troep :eek: Maar t zijn wel twee planken boven mn bed ;) Dus meer ruimte :D |
Bij mij zwerft de meeste troep op de grond dus het kastje naast mijn bed valt nog mee. Wat er zo uit m'n hoofd op ligt/staat; stereo, cd's, lamp, klokje, een glas water, bril, zooi elastiekjes/armbandjes-troep, afstandsbediening, boeken.
|
telefoon
kattensnoepjes zak drop fles drinken |
aansteker
foon horloge sleutels |
R2D2- alarmklok
Yodaschilderij horloge beurs fotow van vriendin sleutels flesopener zakmes afstandbediening voor tv afstandbediening voor stereo lavalamp gsm |
Uh
-wekker/klok (rode bloem, omdat ie er leuk uitziet) -wekker/klok (oud, nu reserve, of 2e wekker) -wekkerradio (waarvan alleen de radio het maar doet, daarom staat ie er ook) -notitieboekje + pen -zo'n ufolamp -een doosje gekregen van italiaans uitwisselingspartner, blauw met spiegeltje, met verkleursteen erin -boek wat ik moet lezen voor school -een oude barbie, van m'n zusje gejat, leuk om die enorme rose jurk -een hele oude teddybeer, ooit zelfgemaakt door een vriendin van m'n moeder, geel en hard, ziet er niet echt superknuffelig uit, maar wel knap gedaan :) -zakdoekjes -de rest ben ik vergeten |
foto van m'n vriend en ik
beker water foon wierrook wekker |
|
Nog niet veel heb sinds vrijdag n ieuw ben en is pas sinds net helemaal klaar maar er ligt een nachtlampje op en me wekker en een boek. kheb 2 kastjes
|
zooi van me moeder :P
is me moeders oude nachtkasjuh, en ik heb die rommel niet nodig :) op het nachtkastjuh lichen opladers van, MP3-cd speler telfeoon verder nog een wekker en bediengskastjuh van me lichtapperatuur :) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |