![]() |
Van school af... het einde van de wereld?!
HELLUP!
Ik ga volgend jaar van school veranderen, en nou ben ik heelerg bang dat ik al mijn vrienden kwijtraak, omdat onze roosters heel anders lopen.. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat moet ik doen om mijn sociale leven toch nog een beetje op eil te houden? :confused: |
hoeft toch niet? na school kan je toch afspreken??? Daar hebben roosters weinig mee te maken. Die kiezen jou, niet jij hun.. :cool:
|
Mjah, maar zij zitten volgend jaar in hun eindexamenjaar, en ik over twee jaar (dus heel hard werken).
Weet dus nooit zeker of ze tijd hebben om af te spreken..:( En om nou voor de deur te gaan liggen en te w88 op hun thuiskomst.. |
mwaahh valt heel erg mee. ik zit als enige van mijn vrienden groep in zwolle opschool maar zie ze allemaal eigenlijk nog dagelijks. als je normaal vrienden bent dan blijf je toch gewoon met elkaar omgaan?
|
Citaat:
|
jahoor ik ben vorig jaar verandert en ik heb HELEMAAL geen vrienden meer, ik kom nooit het huis meer uit en ik ben helemaal geisoleerd
:rolleyes: als jullie echtvrienden zijn dan zorg je er wel voor dat je elkaar nog wel ziet |
je vrienden zie je echt nog wel! en nieuwe vrienden maken is toch het leukste wat er is!!! :D
Ik zoek ook nog vrienden ;) |
Hehe zoals al de meesten al aangeven hier - gewoon na school afspreken. Plus je leert nieuwe mensen kennen. :D
|
Nee, het is niet het einde van de wereld.
|
je gaat ze minder zien maar je blijft ze echt nog wel zien echte vrienden blijf je gewoon nog zien en jemaaktnieuwe vrienden op je nieuwe school die je ook weer gaat zien buiten schooltijd
|
Je kunt toch gewoon contact houden met je vrienden en ergens afspreken. Anders kun je elkaar ook bellen en contact hebben via msn, mailen en weet ik niet wat je allemaal nog meer kunt doen.Waar een wil is, is een weg
|
Ach, als je nou eenmaal snel en leuk contact kunt leggen op je nieuwe school, krijg je zo weer nieuwe vrienden. Maar ik begrijp dat je je oude vrienden niet wilt kwijtraken en als jullie allemaal naar een andere school gaan, dan kan dat een probleem zijn. Maar als jullie elkaar nog willen zien, spreek dan om de week of om de 2 weken af om lekker bij elkaar te zitten en ff de afgelopen week te bekletsen of doe leuke dingen dan dat ene moment in die week met elkaar.
Maar... zit je je daar NU al zorgen over te maken? :o |
Ik ga van niveau veranderen.... een nieuwe start die ik hard nodig heb....
|
Citaat:
maar ff ontopic! Bij mij issut ook zo, ik ben geslaagd, en de lui waar ik in 5havo mee omging zijn gezakt, rest van mn vrienden gaan naar 6vwo, of zijn vorig jaar blijven zitten. Dus die zitten er allemaal nog, terwijl ik wegga! Maargoed. Van een paar weet ik wel dat we wel contact houden .. en van sommige ook gewoon niet. Maarja, ik ga me er niet druk om maken, ik maak volgend jaar wel gewoon weer nieuwe vriendjes en vriendinnetjes denk ik!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |