![]() |
doe ik nu...
|
Ja.
|
waarom huil je?
|
Ja, toen het forum de hele avond down was.
|
Citaat:
|
ja,toen k een hele mooie fic(Welcome to Eden)las.. maar niet uit verdriet, juist omdat ie zo mooi is.. :)
|
Ja,
wanneer ik reply's van bepaalde mensen lees. |
t komt best wel ns voor dat de tranen in m'n ogen schieten, maar echt huilen heb ik al een tijd niet meer gedaan
|
Toen ik ruzie zocht met iemand over msn en die persoon zijn telefoon niet opnam. En euhmz.. eigenlijk nog wel vaker. :/
|
Citaat:
|
huilen achter de pc... ja, als ik iedere keer weer het hele verhaal moet uitleggen (zie daarvoor MSN...)
|
Citaat:
dat is vreselijk...heb ik ook een keer gehad |
Ja, met msnen af en toe als ik ruzie heb :o
|
Ja, toen die besloot zelfmoord te plegen.
|
De chatters kunnen het feit dat er een aantal berichten verwijderd zijn als een waarschuwing beschouwen.
|
Citaat:
oew:p solly ik hou al op |
Citaat:
|
Soms van 't lachen wel ja..
Verder niet echt. |
Citaat:
|
wel eens gedaan ja...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah zo vaak :(
Gewoon omdat ik me zwaar kut voelde of omdat ik iets ergs te horn kreeg van bv. vrienden :( |
persoonlijk heb ik zoiets, als ik jank achter de pc sterft het van de kleine typfoutjes...
En dan ga ik iemand bellen, mijn hart uitstorten, en dan gaat het weer.. maar nu wil da nie meer :'( Huilen achter de pc: niemand die het ziet, behalve als je webcam hebt of diegene die bij je in de kamer zitten... dus meestal BS... ? |
heel af en toe doe ik dat
|
jah, omdat ik moe was..
krijg ik altijd tranen in m'n ogen |
Citaat:
Maar ik bedoelde dat dus niet, geloof ik. :confused: |
Citaat:
|
yep, is wel eens gebeurt... Maar dat had niet met het forum te maken.
|
ja
|
Citaat:
Ik heb geloof ik nog nooit achter de computer zitten huilen, wel brok in m'n keel maar nooit voluit. |
uhm 1x volgens mij
|
Ja 1x toen ik iets stoms had gedaan en diegene kwam erachter.. (gelukkig is het goedgekomen :))
|
Nop never. Wel het "brokje-in-keeleffect".
|
Laatst toen ik over msn te horen kreeg dat het heel slecht ging met iemand die ik ken.
|
Citaat:
|
ja, de laatste keer was na een flinke ruzie met mijn vriendin, toen heb ik flink gehuild.
|
ja,toen men vriendje het over msn had uitgemaakt,waar ik het lang mee had en waar ik elke dag kei ver voor fietste
*begint bijna trug te huilen :( * |
ja:(
|
Jah.. :(
|
Bij diepe en hevige msn gesprekken of bij bepaalde reacties op bepaalde topics :(:(
|
Ja
|
Nee eigenlijk nooit gebeurt
|
Nee, nooit last van.
|
paar keer bijna :(
|
Citaat:
Ja meerdere keren... door msn, door mailtjes van bepaalde mensen, door ruzies, door het plotseling geconfronteerd worden met een persoon, door lieve woorden van een persoon, uit blijdschap, of gewoon een eenzaam moment dat toevallig achter de comp naar buiten kwam... Lijkt net of ik niets anders doe :D |
Juh...
niet echt om een computer reden maar goed... |
Het lijkt Oprah Winphrey wel..., wat een klef emospektakel.
Nee, nog nooit gejankt achter, voor of in de computer. |
Citaat:
Ook vervelend met het zoeken van een vrouw, die willen tegenwoordig een gevoelige jongen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |