![]() |
heb jij weleens iemand door de waarheid te zeggen laten huilen?
?
|
ja, maar ik denk dat het daarna wel beter was. niet voor haar, maar nu werd ze tenminste eerlijk behandelt, ofzo
ik ben er niet trots op |
ik vrees van wel... alleen was ik daar niet bij... ow nog keer met m'n moeder wel... in een ruzie zei ik dat ik liever bij m'n vader wou wonen, maar dat ik bij haar was, alleen maar omdat dat moest van haar... tja toen ging ze wel huilen...
|
ja, mijn exvriendin.
Het heeft niks met vreemdgaan te maken.. |
nee volgens mij niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja...
|
Ja, en daar ben ik nooit trots op maar achteraf is het altijd beter
|
ja.. en het is misschien wel hard ja....
maar beter hard en eerlijk dan er omheen praten! |
Citaat:
|
nooit! Als mensen gaan huilen moet ik zelf ook huilen.
Ik ebn daar gewoon te liev voor :rolleyes: :D |
Citaat:
|
Ja, vaak genoeg geloof ik. Maar dat hoeft toch nog iets slechts te zijn? Als je hem/haar er alleen maar mee helpt...
|
ja
|
japz..
|
ja
|
jawel
|
Ja... maar eerlijkheid duurt het langst.... En vaak ben ik degene die moet janken... :(
|
Citaat:
|
Ik heb eens tegen een vriendin gezegd dat ik een punt achter onze vriendschap wilde zetten door bepaalde dingen die ze had gedaan. Vond ze niet echt leuk om te horen, maar ik vond het nodig om eerlijk te zijn. Duz.. We zijn weer vriendinnen inmiddels trouwenz (met een jaar pauze ertussen)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, gaat altijd andersom
|
natuurlijk.. en dat kan pijn doen voor je eigen ook maar de waarheid is nou eenmaal hard..
|
Jah ik denk het wel...
Kvind het nog steeds het beste wat ik kon doen. Ook al ben ik er niet trots op :o:) |
Nee, of je iemand door de waarheid te vertellen laat huilen of niet denk ik dat dat komt aan de manier waarop je het zegt. Als je heel fel bent tegen die persoon, zal die wel eerder beginnen met huilen dan dat je iets rustig vertelt. Ik ben liever iemand die over iemands slechte karaktereigenschappen of problemen rustig wil praten. Vroeger flipte ik wel nogal uit, maar daar begonnen ze dan meer mee te lachen. Ik pak het liever op een rustige manier aan.
|
De waarheid is hard :(
|
Ja, daarna bleef hij mij stalken.
|
Je hebt 't of je hebt 't niet... :)
Ik heb 't een paar keer gedaan... we buiten mijn bedoeling... natuurlijk... |
dat soort dingen zijn in de meeste gevallen te voorkomen door altijd eerlijk te zijn :/
|
ik heb nog nooit iemand laten huilen
|
Citaat:
lieg niet ;) |
Citaat:
ik doe geen lullige dingen waardoor iemand zou huilen |
Citaat:
|
door het uit te maken volgensmij
verder moet ik zelf vaak huilen om de waarheid |
wat me hier opvalt... niemand is er trots op (was in eerste instantie ook mijn reactie), maar zou je niet juist wèl trots moeten zijn dat je de waarheid verteld hebt? dat iemand dan moet huilen is dan toch niet zo'n probleem lijkt me... beter dan dat je iemand blijft foppen
|
nee,
ik heb ze wel ineens doen schrompelen als ene rozijn, maar huilen, nee |
ja en daar was ikzelf helemaal kapot van want het was echt niet mijn bedoeling om hem zo te kwetsen
dikke kus angelke |
jawel...toen ik het uitmaakte...met mijn ex-vriendjuh
|
Citaat:
|
ja
|
Citaat:
Citaat:
|
Jah, volgens mij wel...
|
Me moedertje.
door te zeggen dat ze oma is. |
Ja
|
nee...
|
nee... Ik spreek altijd de waarheid voordat het zover kan komen gok ik...?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |