![]() |
ben netwerk
sorry, ik weet niet of deze hietr goed is geplaatst, maar ff een vraagje.
mijn telefoon is gestolen dit weekend, dus ik ga morgen een nieuw halen, deze heeft als netwerk. nu hoorde ik dat ben heel erg vooruit is gegaan tegenmover eerder, en nu dus de vraag: wie heeft er ben als netwerk, waar woon je ongeveer, en hoe is het bereik met dat netwerk? thnxxxx alvast! |
hier op de hymalaya heb ik overal goed bereik
|
Dk
|
Citaat:
|
Hier in Gouda had ik wel bereik met Ben. Erbuiten (tot de eerstvolgende redelijke stad) niet meer.
Daar komt bij dat als je abo hebt ze niet echt moeite ermee hebben je telefoon snel af te sluiten. Meedere keren meegemaakt, ook wel onterecht. Uiteindelijk heeft Ben het contract zomaar ontbonden en zat ik zonder. Ben die avond maar pre-paid Vodafone gaan halen :D |
bij ons in de polder kan je eigenlijk alleen maar KPN en ook nog wel vodafone maar is al een stuk minder....
jaja Flevoland he ;) |
Volgens de website van Ben zijn ze bijna overal bereikbaar behalve in gemeente die bv hogere eisen stellen voor het plaatsen van een GSM-mast.
|
mwa zit er nu twee jaar en heb me er pas voor twee jaar extra aan vastegelegd.
woon in gouda en daar heb ik in tegenstelling tot K.P.N. overal bereik in utrecht deed hij het ook heb eigenlijk bijna nergens problemen met bereik zelfs niet in Hekendorp (een jaartje terug) dat gelul over gsm bereik vind ik zoenzo boelshit maargoed. en met de rekening ook nooit probleemmen wordt netjes automatisch afgeschreven. |
Ik woon zo'n beetje in het midden van Nederland en ik heb Ben. Bijna overal heeft mijn GSM bereik. En anders zet je 5 stappen en je 'probleem' is opgelost.
|
Ben zuigt... hier in andijk (N-H Noord, vlakbij Enkhuizen en Hoorn) heb ik goed ontvangst met Libertel en Telfort.. (Nu vodafone en O2)
|
vriend van me heeft ook ben, niet leuk om mee te telefoneren je hoort alleen maar ruis.
|
hier in Sliedrecht, nota bene 75 meter van de A15, moet je eerst een stuk koperdraad om je antenne wikkelen en die draad een eind de lucht in steken voordat je twee streepjes ontvangst hebt... doe mij maar kpn of libertel
|
Mijn broertje, in Hengelo, had ook BEN. Was redelijk best. ik heb zelf O2 (libertel) ook wel goed bereik hierzo.
|
ben doet het hier wel goed.
(heemstede vlak bij haarlem in noord holland) |
Kijk trouwens eens op http://www.proefben.nl, waar je 60 minuten gratis bellen met Ben kunt aanvragen.
|
Ben staat op de 3e plek van beste netwerken (op 1 zal KPN staan, 2 weet ik niet)
|
Citaat:
Ik vind Ben echt zuigen wat dat betreft... die verdient geen 3e plaats!!! |
Veel vrienden hebben Ben en zijn er tevreden mee.
|
proefben is niet meer geloof ik.... het ben netwerk is redelijk goed hoor.. ok niet zo goed als kpn en vodafone.. maar het is we het 3e netwerk van Nederland (volgens onafhankelijk KEMA onderzoek)
|
Citaat:
hmz sniet waar.... zit al ff met ben in gouda en tis wel goed bereik... ook net buituh de stad...enz.. blaat..:D |
Ik heb Ben, ik woon in de grote stad, almere. Maar in sommige delen van het huis heb ik geen bereik. En als ik door een bos loop ofzo, heb ik ook geen bereik...
Ik raad je ben af... |
Citaat:
|
BEN is matig
|
Ik zou o2 pakken. Daar heb ik iig overal bereik mee (omg Eindhoven) en ze zijn niet zo duur.
|
Bij ons doet ben het niet of heel slecht. (Ik woon in Eefde dat is een dorpje bij Zutphen.)
|
wie zegt ons trouwens dat dat onderzoek betrouwbaar is..
Misschien betaalde BEN wel veel geld om zogenaaamd 3e te worden en s er daarom *krom* meeting gedaan.. Ik geloof nooit zo in dit soort onderzoeken. Als mensen de woorden"uit onderzoek is gebleken" horen, geloven ze alles meteen. |
Zelfs op de Waddeneilanden :cool:
|
Ik heb KPN :p
|
Twas vroeger superverneukt, had op mijn kamer (en das godverdomme midden in den haag) geen bereik, maar tegenwoordig is t echt prima, heb altijd 5 streepjes bereik, behalve in de kelder :)
|
Ik kan altijd goed bellen in Groningen, heel vaak vol bereik of 3 van de 4. Op dit moment zit ik in een klein dorpje in het oosten bij mijn ouders thuis en heb ik ook goed bereik. Vaak 3 van de 4. 1x gehad dat ie wegviel. Als ik boven ben heb ik altijd vol bereik. Ik ben wel redelijk tevreden over Ben.
|
Citaat:
http://archief.ad.nl/artikel?text=ke...2A&SO=%2A&FDOC |
heb al vanaf het begin Ben abo, toen ze net bestonden, pas m'n contract weer verlengd.. ben er supertevreden mee :) qua bereik pas 1 of 2 keer gehad dat ik er geen bereik had (in een vaag dorp), voor de rest overal prima.. ook in t buitenland.
Citaat:
binnenkort maar es vragen of ze automatisch afschrijven.. ben lui :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |