![]() |
Langdurig ziek, maar niet ziek, wat doe je dan?
Ook wel, ik kan wel iets, maar ik kan niet werken (al een geruime tijd). Wie heeft er nog ideeen behalve uit m'n neus vreten en op dit forum rondhangen?
|
wk voetbal kijken
|
Ghehe *herkenning*
Dit doe ik: Forummen totdat je alle subfora hebt doorgespit Je nagels doen (french manicure) Een website bouwen Goed voor jezelf zorgen (tutten in de badkamer ;)) Eten, snoepen :) Vanaf 1600 zijn er normale dingen op tv Bellen Een boek lezen Huiswerk maken :eek: Je moet echt een nieuwe hobby zoeken, ik zorg er nu voor dat m'n nagels altijd perfect zijn (daarvoor was ik nooit zo'n tutje :D) en ik ben een goed boek aan het lezen. |
Citaat:
Knutselen hmm, kan ik eens proberen, kon ik vroeger nooit :o :D |
Citaat:
Dingen die ik óf al doe, óf uit den bozen zijn :o |
kan je dan wel sporten?
|
msnen :p
|
ik heb dat ook 2 a 3 maanden gehad... halve dagen naar school en dan de hele middag slapen enzo...
tja ik verveelde me ook de tering... maajra je kan gwoon niets doen |
Citaat:
Ennuh, t leven is een neus: haal eruit wat erin zit: doe je best dus maar gewoon :D |
Ga koken, nieuwe vreemde combinaties uitproberen. Beelhouwen/schilderen ( spotprenten tekenen van je huisgenoten is erg leuk :D ).
Koop een superdik boek ( + 1000 paginas ) een lees dat net zolang totdat je het uit je hoofd kent. Je kamer metamorfosen. |
geraniums kweken :rolleyes: ;)
|
slapen
zonnen luieren lezen tv-kijken uitstapje doen shoppen |
Schilderen.
|
ik ken het, nu al een half jaar, als het niet langer is. Maar als het je ding is kan een goed verslavend compuspelletjes wel helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ach ik heb een zooi nieuwe mp3's gekregen die ik aan het uitchecken ben, maar ja morgen is die LoL ook weer minder.. :S |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ik wil iig niet weer een jaar verkloten, ook al was het niet mijn schuld. |
veeeeeeeeel films huren
lezen tuinieren :D? |
Citaat:
|
Citaat:
En lezen doe ik al te veel zo'n beetje :o :D Maar goed... ik ga me nu écht even ergens anders dan achter de pc vermaken :o |
Hmm.... je kamer/huis uitmesten en anders inrichten? Vinnik altijd heerlijk in de grote vakantie, etc.
|
Citaat:
|
in de zon zitten lezen.... achter de computer wegrotten.. of een combinatie van die 2.. zo zien mijn dagen er ongeveer uit ;)
|
Ligt er aan waar je last van hebt.
Inetten, lezen, tv/film kijken, (mensen) schrijven, niks doen, bellen, stadten, kamer opruimen, tekenen, enz. enz. enz. |
wat is er dan met je aan de hand?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |