![]() |
leuke feitjes over dit forum:
digitale feitjes:
als je op wisselforum, algemeen, creatief, lichaam en ziel of fun drukt krijg je dat forum uitgelicht.. jaja, wat een ontdekking :D Jullie nog baanbrekende onwetendheden? |
je hoeft smileys nu alleen maar aan te klikken met je muis...
|
Aantal leden: 27.308 :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
aangezien iedere forummer hier ongeveer zoveel nicks heeft, waarvan het merendeel niet meet gebruikt wordt :D |
Nieuw voor mij: dat je berichtjes kan verzenden :eek: :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Als je op het getal klikt (het aantal reply's op een topic) zie je de mensen die in het topic hebben gepost
*jaja dat is interessant :o* |
Citaat:
|
Dr komt een vlammetje voor in scholieren.com :D:cool:
|
der is een floodcontrol van 20 seconden die nooit net zolang duurt, altijd korter of langer :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je nu naar posts van iemand zoekt dan krijg je geen threads maar hele posts..
(nee, ik stalk geen mensen, ik moet alleen nogal vaak opzoeken wat ik ook al weer heb gezegd :D) |
oehh..ik weet hoe IMG werkt!!!!!!!! :D
Wist je al dat je plaatjes kan neerzetten? :rolleyes: |
Citaat:
|
nog niets nieuws :(
|
Citaat:
mwaoh voor de rest weet ik ook niet zoveel background info... Misschien wil een beheerder/FB een boekje open doen (naja beetje dan ;))? |
om de dag duikt er wel ergens een fototopic op
|
Citaat:
|
Het forum is nog steeds geel en blauw.
|
Euh, een feitje is dat je zo'n leuk plaatje bij je naam kan hebben maar dat ik hier zo weinig kom dat ik er nog steeds niet 8er ben hoe dat moet!? :(
|
Dat in de vriendenlijst mensen offline weergegeven kunnen staan terwijl ze online zijn en andersom.. :/
|
Citaat:
|
oeh thnx (y) (is eigenlijk errug dat ik dat niet wist (kom hier al 1,5 jaar :eek: )
|
Citaat:
1 van me vriendenlijst stond wel online en was dat ook. en een ander was online maar stond op offline:confused: |
dat een ex van mij het scholieren.com ding gedoe heeft gemaakt!
dat ik net heb ontdenkt hoe een avatar erop moet dat er een negeerlijst is en die bij mij leeg is :) dat ik niet weet hoe je cijfers geeft bij het fotoboek enzovoorts, ik weet nog zoveel niet ! (geloof ik ) kusss my baby |
Het is nu 13.05 uur :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga toch eens vragen hoe ie dat voor elkaar heeft gekregen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |