![]() |
Van het dak schreeuwen dat...
Wat zou jij van het dak willen schreeuwen? Uit blijdschap, verdriet, agressie, boosheid wat zou je willen uitschreeuwen en mag heel de wereld, of de buurt horen?
|
Citaat:
|
da'k iemand leuk vin en diegene mij ook, alleen wordt het denk ik niet zo gauw door heel de 'omgeving' geaccepteerd...
|
owjah, en dan nog iets, maar dan meer woede. dat iedereen die mij niet goed kent niet kan zeggen da'k zo veranderd ben (negatief) sinds ik met iemand omga (wallflower) want dat weten ze totaal niet, en als ze 't alleen maar op mijn kleding basseren zijn ze goed bekrompen...
|
Citaat:
|
ik jarig ben:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom??!?
|
ik heb niks om te schreeuwen
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH ik moet nu echt gaan leren g.v.d.
|
"Ik ben een vliegtuig" :D
|
AAAAARGH MIJN HAAR IS TE KORT GEKNIPT EN HET ZIET ER NIET UIT EN IK LIJK WEL 12!!
Dat zou ik zo ongeveer roepen denk ik.. |
IK WIL EEN MEISSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
... :D:D:D Dat zou ik van het dak willen schreeuwen :D |
Citaat:
|
Ik verliefd ben en hartstikke gek ben op/met mijn vriendje :)
|
I made a promise: als ik ooit iets van het dak zou schreeuwen, zou dat zijn dat ik van Dave hou...
En dat ga ik nog wel eens doen ook... (als hij erbij is, en ik in amsterdam ben :D) |
...dat ik geslaagd ben (voor m'n herexamen VWO)!
|
i hate you all
|
Hail to Destroyer 666!
een van mijn fao bands die uit Australie komen, maar in Haarlem wonen. kleine kans dat ze het horen. |
ik maandag misschien mijn uitslag wel, maar ik weet nog niet ofdat uit blijdschap of uit verdriet zal zijn :|²
|
dat ik geslaagd ben
|
Citaat:
|
*heeft nix om van t dak te schreeuwen op t moment*
|
als ik bij ons van het dak schreeuwt hoort toch niemand het... dus waarom zou ik iets schreeuwen??
|
Uit blijdschap en liefde:
Dat ik van Sander hou! :) :o Uit boosheid en agressie: Ik ben een stomme doos! Ik had moeten werken, dan bleef ik nu tenminste niet zitten! :mad: :( |
Citaat:
|
uit blijdschap, dat k geslaagd ben. uit nog meer blijdschap dat k een basgitaar heb gekregen.
|
KNOR-FLUIT-KNOR
ghehe |
dat het vandaag zulk mooi weer is?
of wist iedereen dat al? :/ |
Citaat:
offtopic hmm zeer bekend avatar :D |
Citaat:
dikke kus angelke of moet ik zeggen drie kussen? :D |
Citaat:
gefeliciteerd myself! :o... En ik zou van het dak schreeuwen dat het hier een pokkeherrie is als ze aan het boren zijn buiten. |
andries (a_bonneur) kom nou es terug!
ik mis je verschrikkelijk, voel me K*T daardoor! KOM TERUG! zoiets denk ik :) my baby |
DAT IK VAKANTIE HEB!!!!
Joepie :) :) :) Eindelijk, nog maar 1 jaartje en nu lekka 2 maandjes Ferien :D |
Citaat:
ik zeg lekker nie wie :p en je hoef 't ook nie jackelien te vragen want die weet 't nie :D |
(komt-ie weer... :o ) :
dat ik heel verdrietig ben, omdat m'n vader binnen 24 uur doodgaat... :( |
Citaat:
Dat zal dan zoiets worden als "het is niet eerlijk" *?* Nogmaals sterkte btw |
Citaat:
knuffel |
Ik zou stilte willen uitstrooien vanaf het dak over mijn omgeving. Ik heb even geen zin in al dat (op het moment) nutteloze geluid om me heen.
|
Citaat:
ja, zoiets... |
Citaat:
|
dat k geslaagd ben
|
Citaat:
|
euhm ik ben niet zo`n dakenschreeuwer...
sorry:o |
Citaat:
haha tnx :p |
hoi?
|
Citaat:
|
Dat ik naar het tweede jaar van mijn studie mag en dat ik ook nog op niveau 4 door mag gaan !!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |