![]() |
whiiiiieeeeeeeehhhhh
jeeeeeeeeeeeeeeuh ik zie morgen mijn nicht uit amerika weer :)
waar kijk jij ontzettend naar uit wat komende week gaat gebeuren?? |
SNEAK MET VRIENDEN
ROCK WERCHTER!!! :D :) uitslag :eek: EINDELIJK VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEE |
ik heb ook nog DIJKFEEST...
krijg mijn rapport en dat wil zeggen officieel vakantie (heb al 2 weken vakantie maar wat boeit het :D) zondag barbecue met mijn neven.. woensdag komt mijn moeder weer terug uit Australie... en dan die vrijdag ga ik op vakantie.... maar dat valt niet meer in die week..... |
morgen komt vriendje terug :D
vrijdag rapport zondag 4 weken naar frankrijk=4 weken vriendje missen :( :eek: |
Diploma-uitreiking
1e werkdag |
scheveningen met mijn vriendin; altijd goed voor de relatie (y)
|
morgen, bbqen met vrienden en misschien nog even uit
zaterdag, naar amerika =) |
Naar Lloret de Mar zaterdag :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik geef toe, Lloret is wel kansloos |
Citaat:
Ik zit overigens zelf te twijfelen tussen Salou of Renesse... |
Citaat:
|
mn rapport halen :rolleyes:
schuimfeest wordt wel gezellig en Methuselah meeten :) owja, ik ben leiding op een kamp, wordt wel gezellig denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
Een vakantie is bedoeld om iets cultureels te doen, niet de hele dag bier te drinken en naar vrouwen te kijken, daar is je studie voor |
Citaat:
iets leuks doe ik wel met vrienden.. en nee, geen salou of renesse (blegh) gewoon een keurig oord als Port zelande.. |
Citaat:
|
Citaat:
Cultuur komt wel als ik oud en wijs ben. Maar ik zal aan je denken als ik met m'n bier en vrouwen in de zon zit :D |
Hola allemaal,
Dit is mn eerste post ooit hier op dit forum, hoewel ik het al een jaar lees ofzo. Vandaag eindelijk maar is de moeite genomen om me aan te melden. Bajatjoh genoeg van dat. FF ontopic: Vrijdag mn nieuwe draaitafels halen. (technics voor de liefhebber :cool: ) En zaterdag naar Impulz Outdoor! :D Wat wil een mens nog meer in 2 dagen? |
Citaat:
wouter, rot nou ns op over je studie |
Diploma uitreiking, stappen...
( en GISTER avond... :( ) |
morgen diploma-uitreiking van vorige klas
vrijdag rapport halen zaterdag feesten met stel vrienden zondag wk finale volgende week zaterdag een date...maar das volgende week pas... |
morgenochtend rond 11.00.... m'n laatste overhoring van dit jaar! :)
|
'Kvind 't wel weer leuk om een paar mensen te zien waarmee ik naar Parkpop ga, 'kheb nog een heel leuk optredentje waar ik heel graag heen wil, volgende week naar de Efteling met m'n beste vriendje :D, en *grmbl* ik ben ook nog jarig.. ofzo..
|
Diploma uitreiking!!!
:) (en een aangeklede borrel met al het onderwijzend personeel) |
Citaat:
Hmz... Komende week... Mag anderhalve week ook, want dan ga ik op zeilkamp :) |
Niks. Helemaal niks. We gaan nergens heen, iedereen is op vakantie.
|
Ach ja, ik zou vandaag een picknick hebben in het bos waar ik naar uitkeek, met allemaal gezellige mensen.. :S
|
deze week naar vrijdag...
maar eigenlijk als al mijn proefwerken/herkansingen voorbij zijn :) |
Ik heb op 't moment niks om naar uit te kijken...
|
Citaat:
Ik? VANAVOND!!! Diploma uitreiking... En beetje naar zondag: ga ik aaaaaaaaaaaaaaaaaallemaal vage mensjes ontmoeten... denk ik :D |
Citaat:
|
Zaterdag lekker uit.
|
Zaterdag heb ik een feest, daar KEEK ik naar uit maja in onze vriendengroep is iets gaande beetje ruzie en zow dus kweenie of het nog leuk wordt zaterdag.
|
Citaat:
Deze week helemaal... ik moet me nog de tyfus werken de komende weken... voor school enzooi... Dus niks om naar uit te kijken... over een lange tijd pas de vakantie :( |
Citaat:
|
Zaterdag: Neuk!
Dinsdag: Bush Woensdag: Naar Engeland Vrijdag: Zie ik dan eindelijk Oasis :) |
morgen op vakantie naar biaritz:)
|
VAKANTIEJJJJJJJJJ!!!!
Wel gelijk werken :rolleyes: Maar vrijdag ga ik naar texel :p |
Citaat:
Maar wat ga je doen daar? Surfen neem ik aan? Zo niet, dan moet je gewoon een dag een plank huren, want de golven daar zijn echt te heerlijk.. :) |
jarig zijn :o
|
Alvast gefeliciteerd dan he.. :)
|
Citaat:
|
vrijdag eindelijk klaar met school. kheb nu al 3 dagen niet geslapen omdat ik verslagen moet inhalen..
|
WAAROM VERGEET IEDEREEN DE SCHEVENINGEN MEETING?!?!?!?!?!
die is ook de komende week ;) moet ook nog rapport ophalen |
Citaat:
|
Ik ga lekker op vakantie! :) :) :) :) :) :)
|
Citaat:
Ik had t over VANAVOND!!! Diploma uitreiking... En beetje naar zondag: ga ik aaaaaaaaaaaaaaaaaallemaal vage mensjes ontmoeten... denk ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |