![]() |
forumbaasverkiezing
wie is de populairste forumbaas van de 3 forumbazen op de kantine.... wint Miro het.... of toch Boogie.. of zal het toch die onmogelijke Tofke_h zijn....
Voor mij is het Miro.... Ze sluit wel topics maar doet dat op een lieve en sociale manier.... zo behoort een goede forumbaas te zijn! |
Wat heeft dit voor nut?
|
voor mensen die er amper zijn wil ik geen verkiezing houden
(ok, miro is er best vaak) |
Ik ga voor Boogie..
|
Tofke heeft zich allang bewezen, die doet niet meer mee
Tussen Boogie en miro wordt het toch miro, die heb ik qua inzicht en gedrag op het forum toch wel iets hoger zitten dan Boogie, nothing personal hoor |
miro
|
Tofke_H
miro Boogie |
boogie
|
Citaat:
ennuh, heb geen favo... ze zouden allemaal moeten worden afgeschaft??? :);) Miro = AFSCHAFFER! dus denk dak voor boogie ga.. dies er tenslotte toch bijna nooit :D |
Citaat:
|
boogie
|
Ik ga voor vakje27 maar die is hier geen fb.
Dus dan maar voor Boogie. |
Koen of McCaine... maar die zijn hier niet meer...
Tofke heeft zich al bewezen. En tussen miro en Boogie kiezen... hmz... met Boogie klein aanvarinkje gehad, miro lijkt minder online dan Boogie... ik kies niet... Als je dan toch FB verkiezingen doet moet wel iedereen mee mogen doen... en ons niet uit 3 laten kiezen... |
vlaming natuurlijk :o
|
1. Boogie
2. Miro 3. Tofke_H IK ben het btw eens met gothic dat je ons maar moet laten kiezen uit al de FB's ;) |
iamcj natuurlijk, de allerliefste ex-fb die er bestaat. ;)
Simon, McCaine (ook ex), Koen en de rest zijn ook goed. ;) Van hiero ken ik alleen Tofke 'goed' en das een prima fb. ;) (Wat de andere twee ongetwijfeld ook zullen zijn. :)) |
dan ga ik voor Miro
|
Ik ga voor Paperz
|
Citaat:
En nu?? Ze zijn er nog steeds :'( *snif* |
Citaat:
|
Citaat:
:) Ongetwijfeld :D |
Boogie vind ik heel duidelijk, maar Tofke sluit ze wat 'leuker' soms, lijkt het allemaal een wat minder strenge bedoening..
Miro is ook wel goed.. Toch wint Boogie het, want bij Tofke vergeet ik nog steeds niet dat ie een topic sloot omdat ie niet mee mocht doen - ook al was het op onzin :p |
Citaat:
|
geen. overbodig en nutteloos, afschaffen die hap.
:rolleyes: |
boogie:p
|
tofke_h
|
Nu boogie. Het was eerst Tofke_H, maar het is onvergevelijk dat hij al m'n testtopics zo dichtgooid :( ;) :p
|
Tofke_H -> Vlamingen !!!!
|
Zijn alle drie goeie forumbazen imo :D.
|
ik ga voor boogie, maar dat is eigenlijk vooral door z'n nickname... :o
|
Tofke_H!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een forumbaas hoeft niet populair te zijn. Als hij zijn werk maar doet.
|
Citaat:
Ik sprak alleen de waarheid in mijn ogen :D. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |