![]() |
Om 12:00, vóór de ingang van het gebouw van de Onderzeedienst.
Dat vind je om de hoek naast het gebouw van de havenbrandweer, waarschijnlijk liggen de onderzeers er voor de deur, dan vind je het wel. :) Voor de hoofdingang dus, met de letters 'ONDERZEEDIENST', om 12:00. Mij herken je wel aan m'n FBI-pet. :p Of m'n enorme rugzak. ;) http://www.nationalevlootdagen.nl/bezoekers.html Overzicht van de schepen die er zullen zijn. http://www.nationalevlootdagen.nl En de hoofdsite. Waarom vrijdag? Vrijdag is het niet zo druk als op zaterdag en zondag, bovendien kan ik op vrijdag al om 9:06 met de trein in Den Helder zijn, op zaterdag en zondag pas véél later. Wie zal ik daar nog meer zien, behalve mezelf? :p En a.u.b. alleen serieus reageren. Anders niet! |
kanslozer!
|
Ik kom niet, om de doodeenvoudige reden dat ik de 12e al op vakantie ben.
|
ik denk dat je behalve jezelf een hoop watermolecuulvriendjes tegen zal komen, misschien dat zij met je mee willen
|
Ik had heel graag meegewild, maar helaas heb ik op 12 juli geen tijd.
|
ik ben er dan niet
|
Ik heb zo'n gevoel dat dit een one-person meeting gaat worden :rolleyes: ..
|
Citaat:
|
Ik ga op zondag :D
|
Citaat:
|
vrijdag 12 july ben ik jarig!
|
geen zin, en te ver weg
|
1) ik doe niet aan meetings
2) beetje ver met openbaar vervoer dus beetje veel centjes 3) ik ben op vakantie 4) kom ik mijn ex ook nog tegen.. 5) ik heb geen zin 6) ..... kortom ik kom niet :D |
Wanneer dringt het tot je door dat het gros van de mensen hier zich niet interesseren voor bootjes en locomotiefjes?
|
Ieuw! Mijn broer zit daar dan in de buurt op het marine werf, ik ben daar dus al zooooooooooooooooo vaak geweest, voor mij niets nieuws. Dus nee, ik kom niet.
|
Ik kom niet. Dan ben ik bezig met andere dingen.
|
moet werken de 12e... en denk dat ik bovendien nog bij moet komen van de scheveningen meet ;)
|
Citaat:
Er zijn mensen die wel dit soort dingen leuk vinden..Ik geef toe, het is niet mijn kind of thing maar als iemand anders het leuk vind..Boeiuuh!!.. |
wéér bootjes...
ik kom niet, te ver enzo en 't boeit me eerlijk gezegd niet zo echt enorm hard maar have fun! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
leuk, ik kom zeker weten.
|
nee, zelfs ík kan je niet verblijden met een komst naar Den helder
ik moet nl werekn :D :p |
Dan heb ik vast al heel dringend iets anders te doen.. ;)
|
moet dan werken....
kan daarbij ook genoeg naar bootjes kijken :) |
Ik wil wel, maar ik ben op vakantie!
|
kmoet ook werken....sorry.
|
not my cup of tea :o
|
dan worden t just my en FA :cool:
|
khou niet zo van vloten :rolleyes:
das een NEE :D |
Ik heb wel andere dingen aan me hoofd dan bootjes... :/
|
Citaat:
|
Kan het ook op zondag, Fleed admiral???
|
Ik ga nie, ga naar Duinrell met mijn vrienden :p
|
het lijkt me wel heel gaaf om daar heen te gaan maar dan kan ik niet
|
Citaat:
|
Misschien.... :)
|
Zit ik al in Berlijn :o. Voorbereiding op mijn "dancevlootdag" :D.
|
No thanks. :rolleyes:
Die dag komt mijn broer trouwens terug van de FINEX, dus dan zit ik bij een stelletje dooie mariniers met gebroken poten... :rolleyes: :D :p |
Sorry, ik hou niet zo van het leger en dergelijke.
Maar wees gerust! Twente zal er in ieder geval niet zijn in Den Helder!!! |
Citaat:
|
bah leger
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: