![]() |
Au, mijn enkel.
Ik rende té hard de (wentel)trap op, waardoor mijn voet van de trap afschoot en náást de trap terecht kwam, tussen de trap en de muur dus. 't Gevolg was een fikse pijnscheut, die gelukkig na niet al te lange tijd ('t leek toch zeker tien minuten ;)) veranderde in een vervelende steek. 't Doet niet langer pijn, maar zéér - en da's veel vervelender :D
Maken jullie op dagelijkse basis van die vervélende, stomme brokken in 't huis? Willen jullie erover praten? ;) |
ik rende een x t huis binnen en wilde de bocht te krap nemen waardoor ik met mijn knie dóór een metalen deurpost wilde gaan.
Dát lukte natuurlijk niet, ik viel meer en schijn ongeveer ˝ minuut van de wereld te zijn geweest, maar kon erna gelukkig al snel weer lopen, heb wel een dag of wat pijn in die knie gehad |
Ik flikker om de 3 weken de theepot stuk...
en stoot altijd me tenen (elke dag) tegen iets... :( |
Oh ja, tenen stoten... dat zie ik ondertussen als orde van de dag ;)
|
Ik val regelmatig van de trap af of uit bed. Ik weet niet wat ik doe 's nachts. Maar ik word vaak wakker op de grond. Best shit ja.
|
ik lazer regelmatig van beide trappen naar beneden ja.
gebeurd ook zeker 2x per dag dat iemand anders een deur in me face smijt (Sorry joost,zag je niet aankomen). hehe ik heb ook wel eens dat ik op mijn hond ga staan sochtends vroeg. dan slaapt het beest nog en dan heb ik in het donker wel eens dak er bovenop kom te staan :D |
Ik val bijna nooit, mijn motoriek is prima in orde ;)
|
vroeger had ik altijd van dat soort dingen maar het laatste jaar gaat het redelijk goed gelukkig
|
hmm struikelen over mijn broek als ik naar boven ga of naar beneden kom ..
in de keuken onderuitgaan hmm door gladde vloer :o |
ja toen ik hand stand ( aan de rand van de trap ) aan het doen was en toen overvloog van de trap :(
toen ik van de trap wou gaan en ik verloor me schoen en ik schoof uit vanboven van de trap tot helemaal beneden en dat deed heel pijn :( |
Als je ruzie hebt met iemand, je loot boos weg en je stoot KEIhard je kleine teen tegen de drempel/deur/tafelpoot.
Dat is altijd zo embarrassing |
val geregeld van de trap
stoot m'n voeten tegen deuren, stoelen en tafels en het doet altijd best pijn... het ergste wat me thuis is overkomen is in een heel scherpe naald stappen met m'n blote voeten auww:( |
Citaat:
En ook al de neiging om om de zoveel een gaatje in je te laten prikken... ;) |
Wij hebben zo'n trap hekje boven, en als die dan naar de trap toe staat open geklapt, ben ik er al dikwijls in mijn haast met m'n kop tegen aan geknald.
|
niet thuis, wel op school tijdens gym.. ben 2x door mijn enkel gegaan (1x links, 1x rechts) en dat met 2x basketballen...
Heb dus hele tijd nie gegymd... (YES!) Rotvak is het |
ik stoot wel eens m'n teen ofzo
|
Ik las au mijn eikel... Toen begon ik te lezen:
Ik rende té hard de (wentel)trap op, waardoor mijn voet van de trap afschoot en náást de trap terecht kwam, tussen de trap en de muur dus. 't Gevolg was een fikse pijnscheut, die gelukkig na niet al te lange tijd ('t leek toch zeker tien minuten ) veranderde in een vervelende steek. 't Doet niet langer pijn, maar zéér - en da's veel vervelender Hmm... Toen zag ik pas een paar minuten erna dat het over een enkel gaat :):):D. Damn, het is vakantie zeker. |
tis bij mij zo langzamerhand een gewoonte geworden om bochten te kort te nemen...waardoor dikwijls de punt van de kast in me heup staat gegraveerd :(
Of dat ik bij een te ruime bocht me hand of elleboog keihard tegen de deurpost sla.... :D Zoiets....? |
Je kent het wel ff snel de trap op renne en dan uitgleiden. Zodat je er altijd wel een dikke knie aan over houdt.
|
mijn hoofd stoten tegen het plafond van de kelder....
loop je de kamer uit staat de keukendeur en de kelderdeur open.. knal daar dus supervaak tegenaan... loop met mijn hoofd tegen een openstaand keukenkastje val op het gladde parket.. en op de een of andere manier als ik op mijn bed ga staan om iets goed te leggen lig ik altijd op de grond daarna.. zonder dat ik er iets van gemerkt heb... |
m'n klauwen branden aan de grillplaat of de koekenpan
[edit] ik stoot ook nogal ns m'n kloten aan m'n gitaar... als ik gespeeld heb ben ik vaak zo lui om de standard middenin m'n kamer te laten staan en dan s avonds in het donker weet je dat dus niet meer.... [/edit] |
Ik loop overal tegen aan en struikel overal over
|
Lopen en dan draait je enkel een beetje en dan hoor je *knak* en dan issut dus van 'auwauw.'
Teen stoten natuurlijk. Handen onder stromend water uit de kraan doen en niet eerst controleren of het water niet toevallig heet is. |
ik loop altijd tegen de punt van het bed...PIJNNN
maar de meeste brokken maak ik buitenshuis...fietsongelukjes ed zijn vrij gewoon voor mij :) |
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar ik stootte eens keihard mijn knie tegen de verwarming. Daar heb ik echt nog dagen last van gehad.. :/
En tenen stoten tegen de tafelpoot, gebeurt ook wel veel. De poot steekt namelijk wat uit (dat heet 'sier', wat ze al niet bedenken), onderweg naar de keuken is het dus echt oppassen voor dat ding.. En ik ben eens halverwege de trap uitgegleden, kon mezelf niet meer tegenhouden en stopte ergens onderaan de trap pas weer.. de rest van de trap gewoon afgschoven :D Deed gelukkig weinig zeer, ben namelijk niet op mijn rug terecht gekomen :) Of een keer kaarsjes aangestoken en daarbij een nagel in de fik gezet. |
me duim verbrand toen ik de kaarsjes op me kamer aan ging steken.
ik struikel s nachts regelmatig over onze grijze poes.(ik zie der nooit:o) ook ben ik wel eens van de trap geflikkerd en ik hem me heup laats aan me wastafel gestoten:( |
Ik struikel enof val geregeld van de trap en ik glij soms uit over papier en andere zooi in mijn kamer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |