![]() |
romantisch eten?
nou, wat is romantisch eten? :D
en zeg alsjeblieft geen spaghetti!!! heb ik al 2 dagen achter elkaar gegete ;) |
Biefstuk :D
|
pannenkoeken :D
|
broodje shoarma..
als je dat knoflooksaus lekker tussen die stukjes vlees uitlikt :eek: |
...alles wat je naar elkaar toe kan smijten. Je moet maar zo denken: alles wat óp elkaar komt, moet er ook weer afgelikt worden.
|
Ga je zelf koken? Impress hem met Conimex Sukiyaki of Cashew Chicken.
Het KAN NIET mislukken en het is echt heeeerrlijk ) (sukiyaki = japans roerbakken met groenten en biefstuk in marinade met rijst) (cashew chicken = geroerbakte kip in marinade met cashewnoten en rijst) Hehe tis echt simpel. :D |
Samen koken is sowieso leuk/romantisch, en als het echt mislukt kan je altijd nog een patatje halen :)
|
-friet met
-friet speciaal -friet waterfiets -boerenkool -pannenkoeken -nasi goreng -babi pangang -broodje shoarma -kip in kerrie saus vietnamese loempia's enz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stel je voor een friet speciaal, met daaronder 2 frikadellen. En als je dan nog eens een grote neemt, is het zoveel eten dat je daarna nog een half uur kots neigingen hebt omdat het teveel was :eek: :D |
kersen
:) |
aardbeien + slagroom???
:) |
ijs :D ...*lik* :o :p
|
-salade met in cognac geflambeerde gamba's
-Struisvogelbiefstuk in rinse appelstroopsaus, met spinazie gerold in spek, aardappeltaartje met komijnekaas en lof in ham met komijnekaas -banaan in een cognac/aarbei saus verpakt in bladerdeeg Gegarandeerd succes :) :D :D :D :D (y) |
Enne, als ik zo vrij mag zijn...... @passoagirl: wie is de gelukkige?
|
Een coupe aardbeienijs in een groot glas en allemaal kleine aardbeitjes erop( deze hebben met een beetje creativiteit wel een hartjesvorm)
|
Citaat:
en op die coupe dan zo'n lekker mini vuurwerkje :o |
oesters...ranzig maar wel lustopwekkend zeggen ze? :)
nja pannenkoeken vind ik oowk altijd nog wel romantisch :) of bij de afhaalchinees gaan eten ;) |
Soep
|
Citaat:
|
aardappelschotel
|
kip, patat en appelmooeeeeeees lala! :D
|
Aarbeien met slagroom... of chocolade saus...
|
Kaasfondue
|
Veel fruit...fruit-chocolade fondu bijvoorbeeld......
Gesmotle chocolade in een pannetje en daar dip je stukjes fruit in...banaan, kers, appel, aarbeien, enzovoorts... |
Mc-Donalds-voer :)
|
elk eten kan je romantisch maken...
|
Pannekoeken.
|
Salade ofzow...
|
iets wat je makkelijk aan elkaar kan voeren eh. (van die potjes met babyvoer ;) :rolleyes: )
|
UIT ETEN!!!! Mits de ander betaald... *zwijmel, zucht*
heh :D *de eeuwige romanticus* :( |
Citaat:
t idee aan romantiek is dat je iets voor de ander overhebt, dat je moeite wil doen om die persoon een heerlijke avond te bezorgen... zo te horen vind jij alleen iets romantisch als de ander de moeite heeft gedaan en als t veel geld heeft gekost... kom je nog wel ns achter |
Citaat:
het leukste is juist voor elkaar koken, lekker belangrijk als het mislukt of niet te eten is:D |
Citaat:
Zoals mensen voor mij al omschreven hebben is het veel leuker en liever om samen (proberen) te koken. En als het eten eenmaal klaar is lekker onder het genot van kaarslicht en zwijmelmuziek genieten van het eten en van elkaar. Dat is pas ware romantiek imo. |
Citaat:
|
eten waar je mekaar mee kunt voederen, zonder vork bedoel ik dan
|
Ik vind dat verband tussen eten en romantiek zoiezo niet echt logisch; ik bedoel : ik kom echt niet in de stemming als ik zit te eten ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mmm, waterijsjes-moord |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |