![]() |
Het orgineelste wat je vandaag gedaan hebt
Datgene wat je vandaag voor het allereerst hebt gedaan, en naar alle waarschijnlijkheid ook niet heel binnenkort nog een keer zult doen.
Iets wat niet onder het kopje 'normaal' valt. Wat is het orgineelste wat je vandaag gedaan hebt? |
ras-patat besteld ipv gewone patat...
(don't ask why...) |
Ik kom net terug van het "open huis" bij de Hema. (alleen voor medewerkers/aanhang :p) omdat de verbouwing bij ons af had moeten zijn. Dat istie niet maar je kunt al redelijk duidelijk zien wat het gaat worden.
|
Ik ging met een heel groot pak wc-papier onder m'n arm over de nostalgische kermis lopen :D
|
ben aan het dichten gegaan, zomaar uit mezelf, ben ervoor in de mood
|
Citaat:
|
mijn wijsvinger gemeten
|
Citaat:
rijm kan nog wel wat beter, maja, ik dicht niet zo vaak |
ehhh...
...toen ik mn kamer zat op te ruimen kwam ik mn unox en kerstmustsen tegen, en zetten ze allebei tegelijk op :D ...nee, is niet origineel, gewoon vaag |
De diploma-uitreiking gehad.
Het zal me verbazen als ik ooit nog eens een VWO-diploma zal moeten ondertekenen, :P. |
Eh inenting gehad...
hoe origineel he :rolleyes: |
te laat komen op m'n werk :confused:
|
Ik heb gekookt!
Omdat mn moeder in de nachtdienst zat en ik eens iets liefs voor dr wilde doen, heb ik een tropische bonen schoten op tafel gezet! En als toetje een soort van vruchtenmousse met gesneden bitterkoekjes.. Het was nog te eten ook.. (y) :D |
Een samenvatting geschreven na afloop van het leren (normaal leer ik altijd 'droog')
|
een mon chou taart gemaakt :)
en hij was nog gelukt oowk :eek: |
Kmoest afscheid van iemand nemen, en ik stond achteraf in de buurt van het treinspoor en ben heel heel hard gaan springen en zwaaien, en die persoon heeft me misschien wel gezien ook :o
|
kheb net spontaan de slingers voor mijn paps opgehangen, hij is morgen jarig
|
links direkte
rechter hoek link direkte rechts fake backfist linkerhoek eroverheen was wel origineel |
een betoog geschreven.
|
op mn werk gegeten, terwijl ik al naar huis kon om half 5
|
mee gweest naar een oefensessie van een bandje en aangenomen als geluidsman :) (y)
|
Citaat:
|
een flat binnengelopen, naar de 17e verdieping gesprint en 10 minuten van het uitzicht genoten.
half uur buiten adem geweest |
Citaat:
|
Ehm.. een stuk mon-chou taart gegeten midden in de nacht. :D Je wordt maar een keer zeventien..
|
De fysio over mn rug laten wandelen :D
|
Citaat:
Kom je kijken bij het eerste optreden zaterdag over 2 weken? 't Is in kaatsheuvel ;) |
Met onze huidhoudster in de tuin een sigaretje gerookt...in m'n pyama !!!!
:confused: |
Vandaag... nog niet zoveel... even een mailjte gestuurd dat ik niet op school kwam... dat heb ik al tijden niet gedaan...
|
Uhm.. sterretje op mn arm getekend, bij mn schouder zeg maarr, aan de voorkant..
Kweet nie wrom ik da heb gedaan.. had ik zin in ofzo..? :confused: |
Vanochtend mijn broertje kadootjes gegeven voor zijn verjaardag en daarna weer in bed gestapt om te gaan slapen, mijn ouders begrepen niet waarom.
|
afscheid genomen van de school
hij wordt verbouwd en we komen volgend jaar in een gebouw die er nog slechter uit schijnt te zien dan het 'oude' gebouw |
Nwah vandaag= ehmmm opstaan ;) :confused:
Gister= gezwommen tijdens de regen |
ontbeten op vrijdag
|
Mijn eindrapport opgehaald van 3havo en voor het laatst op m'n vertrouwde schooltje geweest.
|
naar de begrafenis van mn opa geweest in de kerk
het was mn laatste opa :( :( |
hmmz... fotos van diploma uitreiking bekeken en ben nog steeds aan het puzzelen hoe ik ze van die stomme site kan rippen... :D
|
Citaat:
|
ik heb vandaag nog niks anders gedaan dan computeren
|
geld op m'n bankrekening gestort ipv iets er af te halen
|
Salaris opgehaald :). En een disneyfilm gekeken :D
|
pakje condooms van een vriend gekregen:o
|
Sokken gekocht bij de Hema
|
Ik heb samen met een vriendin een nieuw recept voor koekjes bedacht, genaamd hondendrollen :rolleyes: :rolleyes:
|
Zo'n bak ijs gekocht, met 3 chocoladesmaken ofzoiets.. jummie :D Ja omdat ik ben blijven zitten, moest mezelf even troosten.
Ow en ik heb mn band geplakt, dat heb ik nog nooit zelf gedaan :o :) |
Een examen voor niks gemaakt...
was een examen om te bewijzen dat je een VOP (voldoende onderricht persoon) bent, maar die personen moeten minimaal 18 jaar oud zijn... duurt voor mij nog effe:/ |
Gefeliciteerd Shock!!
:) Ik heb verder niet was leuks gedaan, beetje de junk uitgehangen met Floor in de stad. |
op tijd op mn werk gekomen
mn zus' eten gegeten en mn bord was leeg. |
Geforumd ;)
|
Iemand stilgeluld *yeah* :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |