![]() |
Test: http://www.msn.nl/special/testjezelf/
Onderaan de pagina Je hebt 9 punten gescoord voor deze test. Volgens deze test ben je eerlijk Je lijkt een goed evenwicht te hebben gevonden met betrekking tot eerlijkheid en integriteit. Je bent erg diplomatiek, probeert de dingen op een dusdanige manier wel recht door zee te brengen, maar zonder dat mensen zich er slecht door zullen voelen. Mensen zullen bij jou een eerlijk en recht-uit-het-hart antwoord krijgen op hun vragen, zij het wel genuanceerd. Bravo! |
link doet het niet
|
Citaat:
|
ocho puntos...8 dus ;)
|
Ik heb 8 puntjes; ik vond de vragen een beetje vaag..
|
9 van de 15 punten, ik ben eerlijk ;)
|
ook 8
Volgens deze test ben je eerlijk Je lijkt een goed evenwicht te hebben gevonden met betrekking tot eerlijkheid en integriteit. Je bent erg diplomatiek, probeert de dingen op een dusdanige manier wel recht door zee te brengen, maar zonder dat mensen zich er slecht door zullen voelen. Mensen zullen bij jou een eerlijk en recht-uit-het-hart antwoord krijgen op hun vragen, zij het wel genuanceerd. Bravo! |
8 punten. Omschrijving, zie boven.
|
Je hebt 8 punten gescoord voor deze test.
zie hierboven :) |
Je hebt 10 punten gescoord voor deze test.
Volgens deze test ben je eerlijk Je lijkt een goed evenwicht te hebben gevonden met betrekking tot eerlijkheid en integriteit. Je bent erg diplomatiek, probeert de dingen op een dusdanige manier wel recht door zee te brengen, maar zonder dat mensen zich er slecht door zullen voelen. Mensen zullen bij jou een eerlijk en recht-uit-het-hart antwoord krijgen op hun vragen, zij het wel genuanceerd. Bravo! |
7 punten.
|
jeuj
Je hebt 10 punten gescoord voor deze test. Volgens deze test ben je eerlijk Je lijkt een goed evenwicht te hebben gevonden met betrekking tot eerlijkheid en integriteit. Je bent erg diplomatiek, probeert de dingen op een dusdanige manier wel recht door zee te brengen, maar zonder dat mensen zich er slecht door zullen voelen. Mensen zullen bij jou een eerlijk en recht-uit-het-hart antwoord krijgen op hun vragen, zij het wel genuanceerd. Bravo! |
:mad: en dan lekker overal zo'n topic gaan openen met een of andere test .... :mad:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=142681 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |