![]() |
Wie wil me helpen?
eeej alemaal ik ben bezig een alternative underground magazine te starten aleen heb een paar mensjes nodig die er ook wat willen inschijfen maakt mij niet uit waarover ja duh geen k-otic bijvoorbeeld maar zoals iets alles over paddows of ja heel groot stuk over een band waar je weg van bent ja verzin maar en ja het komt er in
voeg me maar toe op msn: dark_____star@hotmail.com of kijk ff op me site: www.darkstarweb.com |
Kewl, ik ga ff op je site kijken.
|
...wat wordt 't? 'n E-zine - of echt 'n blad?
|
eeen echt blad en ook een beetje ezine aleen vooral een blad
|
ps geld word gedeelt onder de leden of ik doe het in een pot want zo veel levert het niet op het gaat ook om de lol
|
Mag het niet eens over K-otic? tsss...
:mad: :mad: :rolleyes: |
het moet ook alternatief blijfen gothic metal punk darkwave ska :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: (sorry, maar ik kan niet tegen die automatisch allergisch voor iets niet 'alternatief' tiepjes.) |
Hoe ga je de kosten dekken?
|
ik hoef niet gelijk stoer te zijn ik hou aleeen heel er veel van dat soort muziek het woord ook hooftzakelijk een muziek blad is ik van metal en gothic en zo hou gaat er dus geen britney spears in snap en owja
van mij mag je luisteren wat je wil boeit me niks en als je denkt dat ik een meloper ben nou ik ben al vanaf groep 7 een punker en toen keken ze je echt raar aaan *droooooom wat waren dat mooie tijden :D* |
Citaat:
Je mag best van die muziek houden, maar haal er dan niet meteen zo'n drolvoorbeeld als 'maar geen K-otic' oid bij. We weten heus wel zonder afkraken wat je bedoelt hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gelukkig hebben de we spellingscontrole nog ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |