![]() |
Je kunt echt zien dat er een meeting is...
het is hier fucking rustig :eek: Of slapen alle mensen nog van het uitgaan van gisteravond, of kijken ze voetbal of doen ze andere dingen...
Wanneer is het nou heel rustig op het forum? Ik nomineer de zaterdagavond, de ochtenduren en de vakanties waarin b.v. alleen het Noorden vakantie heeft en de rest van het land niet zoals de herfstvakantie. Ik kan de vraag ook anders formuleren: Wanneer vind jij het forum op z'n saaist? :) Het kewlst (wat een woord) is het 's nachts, maar dan is het meestal lol @ irc #scholieren :D :H |
Het forum is de laatste tijd nogal saai, begon rond de examens geloof ik... en men wil kenlijk het niveau niet opkrikken op L&R en psy... helaas...
|
Citaat:
|
Tsja, 't is idd rustig.
Ik zou nog naar de meeting gaan, maar heb er nu geen trek in. Ben nogal moe van mijn vader's idiote gedrag tijdens het kijken van de WK finale.. Dat Duitsland verloren heeft, boeit me geeneens .. maar dat stomme gedrag van hem :rolleyes: .. *kijkt nooit meer voetbal en al helemaal niet meer met zijn vader* |
ik werd pas om kwart over 2 wakker... heb voetbal gekeken... ben onder de douche gegaan.. en toen hier gekomen....
ik geloof dat het idd niet boeiend is hier.... maar wanneer is het dat wel....... |
Is er een meeting dan? :confused:
|
maar gelukkig zijn de leukste mensen niet op de meeting ;) :p
|
voetbal kijken en dk zuigt in t algemeen :)
dat 20 mensen oid naar een meeting gaan, valt dat dan zo op? :confused: (n) |
Citaat:
|
Meeting? Waar? *Weet niks over meeting*
Maar daarentegen volg ik dat ook niet omdat ik er nooit heenga (heen mag) Ik val gewoon niet op. Dat is het ;) |
ik ben vandaag teruggekomen uit a'dam en niet echt in de stemming om veel te posten..
|
Citaat:
|
Ik ben er niet, vandaar :rolleyes:
|
Meestal rond etenstijd en in het begin van de examens. Ook met vakantie of met de kerstdagen is het erg rustig, vind ik.
|
meestal is t vrijdagavond megasaai, zelf de FB's zijn er dan niet om de onzinneige topics te sluiten en dat zorgt weer voor gebrek aan irritatie op msn zodat je erlkaar ook niet zo snel aanspreekt
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |