![]() |
Meeting!!!!!
verslagje:p
wij kwamen met z'n vieren aan op scheveningen (ik joanie secreet en shock) en wisten niet waar we heen moesten, dus belde secreet martijn1985 op. die zei dat ze bij strandtent peukie waren. wij dus daar naar toe en daar zagen we zitten khebtrekinwatlekkers,unexplained,Amidala,Martijn1985,Wolterb,Fleet Admiral,L!m,Monica,Joostje,Strauhgner,en Bikini meisje maar die moest werken. eerst was het voornamelijk rustig maar later gingen toch een hoop mensen met elkaar praten,en we genoten ook van de geweldige bediening (bikinimeisje) wij zaten daar dus en op eens poepte een meeuw op Khebtrekinwatlekkers schoot :D.hij een doekje halen dat was wel grappig. even later kwam doc nog langs.en de humor begon ook meer te komen. er was bv een vrouw met een filmcamara en doc maar schreeuwen JOEHOE!!!. dat was wel grappigde tijd vloog en dus gingen we afscheid nemen van peukie.en ruilen voor een shoarma tent. iedereen at wel een stukvlees met patat. uiteindelijk gingen we naar huis. ik ben een hoop vergeten maar dat mag de rest vertellen :p BTW: internet Op m'n eigen computer is terug!!!! |
Citaat:
|
nou t klinkt heel spannund :rolleyes:
ik weet alleen wel dat die vogel de goede persoon heeft uitgekozen :D |
Citaat:
|
Ja lache en prate... hmz... maja kvind dat de details een beetje uitblijven in het verslagje.
Niets nieuws over koppeltjes??? :D Of misschien mensen die elkaar wel aanspraken? :D |
Meetings zijn kansloos...
|
Citaat:
|
ach t was wel ok :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je mag hem hebben die imbeciel ;):D:p |
En gewoon helemaal niet naar Parkpop komen... tssss...
nah ik heb ook leuk alleen gemeet in Parkpop |
jezus nou je zal je echt vermaakt hebben :rolleyes:
|
Strandtent peukie? :eek:
Jezus |
Citaat:
Ik kan al die relaties die ik heb niet meer bijhouden *jankt keihard* |
Citaat:
|
Waar hadden jullie meeting gehouden??
|
sorry, niet goed gekeken. Zie het alweer
|
top oid
|
Citaat:
|
Citaat:
...zucht :rolleyes: Citaat:
Citaat:
|
Waarom zijn jullie niet naar parkpop gegaan?
|
Citaat:
maar goed... ik was alleen naar Parkpop gegaan omdat dat dichterbij huis was... en toen ik weg ging, de meeting nog niet zoveel voorstelde (hoorde ik uitbetrouwbare bron) |
Citaat:
mjah... steeds als je dat doet breekt mijn hart wer in jouw voordeel... :o |
Wat is er eigenlijk nog allemaal gebeurd nadat wij naar Youp zijn gegaan???
|
Citaat:
|
Citaat:
so: c'mon met de verhalen |
Peukie is dope dus hou je mond; het was trouwens niet grote Peuk, maar de voormalige 'de zon' die ernaast lag.
:( |
Maar zonder gein he: jullie vonden het echt LEUK he ?
|
Citaat:
|
Doc gooit Zaagmanz onderuit..
Komt politie voorbij. "Mevrouw, arresteer hem, hij gooide me onderuit!" "Ja, ik zag het, kon je het niet winnen?" :D En ik ben erg benieuwd naar de foto met volledig wit en ergens in het midden een groen tekentje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Monica schreef:
[B]Doc gooit Zaagmanz onderuit.. Komt politie voorbij. "Mevrouw, arresteer hem, hij gooide me onderuit!" "Ja, ik zag het, kon je het niet winnen?" :D maar hij deed het onverwachts;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:mad: :o |
Citaat:
|
Hey Zaagie even voor de duidelijkheid: Monica is dus mijn advocate zoals je hebt gemerkt :o :p
En wat er allemaal verder is gebeurd..tsja...Slaughterer ging dansen :o :) |
Citaat:
|
Citaat:
grom :mad: |
ff weer heel wat anders....
wanneer komen de foto's???? die van martijn laten waarschijnlijk nog even op zich wachten... maar hoe zit het met die van secreet??? |
even over iedereen wat ik van vond
* Secreet* Zus :p niks origineels meer te vertellen *Slaughterer* ik heb niet echt met hem gesproken wel hebben monica en ik gelachen om zijn nickname,hij is wel aardig * Fleet Admiral* Was rustiger dan de vorige meeting,komt misschien door L!M best aardig . * Doc* die gast is echt gestoord :D om hem kan je lachen behalve met de politie. * Unexplained* hij praat zo net dat je er om moet lachen en als ie er dan ook nog zón geinig hoofd bij trekt :D *Joan* de eeuwige sjagerijn pikte m'n stoel nog in en vond iedereen die langs liep wel een ieuw *Shock* Vrij Rustig maar erg aardig *Monica* wat lachte wij ons ziek om Slaughterer naam :D erg lieve meid *Amidala* praatte alleen maar op haar bank :p is wel lievv *Joostje* de beruchte joostje is een aardige kerel maar miste sinix was te zien. *Wolterb* is ook voor feyenoord dus daar heb ik even met heem over gesproken voor de rest (y) *l!m*had zón mooie koran bij zich,kheb haar niet echt gesproken *Khebtrekinwatlekkers* de vogels houden in ieder geval van je das een goed teken:p *Bikinimeisje*het enigste wat ik daar over te zeggen heb is (y) (y) (y) *Martijn 1985* heb ik niet echt gesproken dus oordeel zelf maar :p |
Jullie hebben toch nog wel frietjes naar elkaar gegooid?? Het succesnummer op elke meeting??
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ohw ja...waarom vind iedereen dat spul nou zo sterk???? :confused: |
Doc, duitsland had helemaal geen pingel :rolleyes::confused::D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jah, zoiets had ik wel verstaan, ja :D Enne die tabasco was sterk ja.. voor een klein beetje van dat spul moest ik toch wel 5 keer knoflooksaus hebben.. :/ (had kauwgom bij me ;)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |