![]() |
op wie lijk jij.......??
ikzelf ben net jerry.... ik heb het ook gewonnen van de kater :D
|
op mezelf :rolleyes: :p
|
Mijn moeder :(
|
Ik hoor van heel veel mensen dat ze iemand kennen die precies op mij lijkt..(soms is die persoon dan net dood ofzo, heel fijn..:S :D)
Hmm..Zou ik dan toch ergens een tweelingzus rond hebben lopen?!? :confused: :D :p Ik vind mezelf trouwens op niemand lijken ofzo.. |
ze zeggen *grom* jantje smit *grom* :mad:
|
volgens velen, op mijn vader!
|
Citaat:
qua innerlijk zeggen sommigen dat ik op m'n oom lijk |
qua karakter op mn vader
qua uiterlijk ben ik het-kindje-van-de-melkboer (een melkboer die ook een kindje-van-de-melkboer was en dus ook op niemand lijkt :/) |
uhm hier op het forum vinden sommigen me lijken op dat meisje van felicity--->keri russel ofzo:confused:
sommigen vinden dt ook in het echt ik zelf vind het wel meevallen:) |
Ik lijk op zo'n echte alto :rolleyes:
btw volgens mijn zijn deze :eek: :rolleyes: :p anders? er zit zo'n zwart vlak bij :confused: vaag neej maar ik lijkt nu euhm niet op mn zelf want ik heb t net geblondeerdmorgen paars en dan lijk ik weer op mezelf :) |
de melkboer !
|
Ik heb echt heel veel verschillende dingen gehoord.
Wat ik wel vaker hoor... Victoria -ilsabella (gtst):Vorm van het gezicht :confused: Natalie Imbruglia :confused: :confused: |
Mun tante
|
How da ya mean? Hoe je in elkaar steekt? En dan kijke of je de meeste karaktereigenschappen van je pa of van je ma hebt???
Nou, ik heb de meeste eigenschappen van mijn pa. Gewoon een rustig type, is mijn pa ook wel. |
op me huisdier?
|
op Wieger Stolwijk :eek:
|
ik lijk op mijn broer
|
Op prins Willem-Alexander en op mijn evil twin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu lijk ik op mijn moeder. Maar toen mijn pappa klein was leek hij precies op mij (hoe ik nu ben )
|
volgens secreet en nog 'n paar andere op een of andere tuup uit een of andere serie.
weet naam van serie en tuup alleen niet meer. dus secreetje, als je dit leest, Hoe heette die tuup nog 's ? |
Citaat:
|
Vroeger vonden mijn vriendinnetjes me op Jasmine uit Alladin lijken! :D
Mjah, maar ik lijk gewoon op mijn moeder hoor. :rolleyes: :p |
Ik lijk op mijn moeder :( :mad:
|
ik weet wel dat ik het haar van Sinead 'O Connor heb :rolleyes:
|
Op mn oma :o
|
vroeger toen ik nog om aan te zien was ( :D ) zeiden ze dat ik op Angela Schijf leek :cool: (eerder Kim uit Gtst, ook qua gedrag (voor de niet vroeger gtst kijkers onder ons, dat was een kreng :) ) Maar dat was best wel niet zo geloof ik. grappige was dat mijn broer wel veel weg had van Cas Jansen, vonden wij cool
|
Citaat:
|
uhm..
ik lijk op niemand maar m'n zusjes lijken wel op mij :) |
Vroeger hoorde ik vaak Angela Schijf, en sommige mensen zeggen tegen mij dat ik Bjork lijk.. :confused:
En ik lijk op m'n moeder. (y) |
Citaat:
Offtopic: gefeli :) |
k lijk nogal op mn 2-lingzus
|
Naart schijnt op Claudia Schiffer toen ze jong was :eek: :D
(zegt de tante van mijn vriend, die dan zelf op Prinses Diana lijkt :D) |
Ligt eraan wat ik met mijn haar heb gedaan, wat ik te horen heb gekregen, is tori amos, brian molko (maar me is niet zo knap als zij zijn :(:( ) en dat mens van de zwakste schakel etc.
Maar echt op iemand lijken doe ik niet, wel lekker makkelijk. :) |
ow ja en ik schijn voor sommige mensen ook op een bepaald fotomodel te lijken.
Die vet lelijk is :d |
ze zeggen dat ik op Grace Kelly lijk? of hoe je die naam ook mag schrijven.
ken dat mens niet eens geloof ik :rolleyes: verder lijk ik op mijn pappiee :) |
Als ik naar foto's kijk van m'n moeder vroeger dan denk ik: "pff dat ben ik net.." Dat is echt bijna eng gewoon..
Maar zoals ze nu is vin ik niet dat ik op dr lijk, maar andere zeggen van wel, dus ach.. |
mn vader qua bepaalde trekjes, uiterlijk krijg ik wel s te horen dat ik op mn ma lijk. (goh zou dat kunnen als zij je ouders zijn??)
|
Citaat:
Ennem, qua karakter zeggen ze dat ik wat weg heb van Casper van Casper en Hobbes (als ik vreemd doe), qua uiterlijk op een oud-klasgenote van me (zijn we los van elkaar een avondje uit in dezelfde tent, is het voor beiden "Heb je je zus meegenomen?") en qua dikte op mijn vader. |
Ik lijk op elk gebied op me moeder
|
Citaat:
en das af en toe vrij lastig.. |
m'n vader
|
Men zei dat ik vroeger op Angela Schijf leek, in haar Kim tijd, met vlechtjes...
Nu heb ik eigenlijk geen idee |
Ik lijk op Dharma van Dharma & Greg! Zegt Mark! (die zelf op Brad Pitt lijkt. Maar dan met donker haar .. en dat is btw ook maar op 1 foto, dat ie op hem lijkt. Maar hij lijkt!)
En kwa karakter en humor enzo lijk ik op mn vader! :) |
Op ene Frederiek uit Haarlem. Ik krijg de laatste tijd met uitgaan weleens Frederiek genoemd. En 2 weken geleden kwam er een jongen op een feestje aar me toe en hij zei dat ik ontzettend op frederiek, een vriendin van hem leek. Ik heb geen idee wie 't kind is :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |