![]() |
AH of C1000 :) ff enquete houden
okeej okeej.. je komt vast wel es in een supermarkt. En de strijd tussen de AH en C1000 gaat maar door.. Welke vinden jullie beter?? En waarom ? Tell me..
btw: Ik werk bij een van de twee namelijk, zoek zelf maar welke :D |
C1000!
AH is duurder en het vegetarisch aanbod vind ik minder. |
ALDI!!
ooh mag niet... eehm mja AH houdt debiele enquêtes onder de bonuskaartgebruikers (inplaats van het verzenden van reclame waar ik wat aan héb,m watr ze me beloofd hebben toen ik de bonuskaart nam, krijg ik allemaal debiele kinderachtige enquètes waarin ze willen dat ik mijn Albert Heyn een prijs laat winnen. *kots*) mja ik dénk dat ik voor de C1000 ga... maar die hebben we hier niet. Ik kan me desalniettemin tóch niet voorstellen dat er een winkeleidingl is die nóg debieler, idioter, geschifter en maffer is dan die van de AH... Naja ik hou erover op :) |
Jij werkt bij de c1000 anders zou je niet zeggen "AH of c1000", maar AH of KONMAR ofzo..
denk ik. :rolleyes: |
AH, omdat ie hier een paar honderd meter vandaan zit ^_^
|
Ah
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zeg trouwens AH of C1000 omdat dat toch nog steeds ondanks de Konmar volgens mij wel de bekendste en grootste supermarkten van Nederland zijn. wij hebben tenminste wel meer winst dan de Konmar, maar dat is neit zo gek :) En ik vraag me af of mensen worden weerhouden om naar de AH te gaan om die hogere prijzen, want dat is overduidelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
C1000.. is dichtbij en goedkoper :)
|
C 1000, omdat die dichterbij is en laatst ben ik bevroren bij de AH vanwege de airco die zo hoog stond. Ik wist niet hoe snel ik die winkel uit moest.. *brr*
|
als ik tussen deze 2 moet kiezen C1000
normaliter is het de SUPER de boer |
Appie Heijn dus :D. Hoezo? Omdat ie lekker vlakbij ligt, lekker veel aanbod heeft en omdat er lekkere vakkenvulsters werken :D.
|
ze zijn hier allebei niet.....
dus allebei (n) |
Ah
|
AH natuurlijk
|
C1000
|
c1000, is maar een paar minuten lopen.
|
ik werk bij de c1000 duh c1000
|
AH, is 1 of 2 minuten lopen
|
C1000. das een stuk goedkoper en veel dichterbij...
|
Kijk naar smaakpolitie, daar was laatst een test. En daar kwam uit dat AH goedkoper was dan c1000
|
humzz konmar, daar werk ik..
anders c1000, is goedkoper... |
C1000, daar werkt m'n moeder. En hier ziet de c1000 er beter (verzorgder) uit dan de AH. Kan ergens anders natuurlijk wel verschillen.
Maar zelf ga ik altijd naar Super de Boer omdat dat dus dichterbij is :) |
AH, het enigde dat hier een beetje in de buurt zit. Tot nu toe heb ik toch nog niet hoeven klagen over het eten hier thuis.
|
Citaat:
[QUOTE] Kijk naar smaakpolitie, daar was laatst een test. En daar kwam uit dat AH goedkoper was dan C1000 [QUOTE] klopt niet. C1000 is gemiddeld 11 procent goedkoper :D |
c1000 is goedkoper dan de ah maar ja tzijn allebei winkels alleen vind ik dat de ah bij ons veel te groot is je moet eerst een uur lopen voordat je bij het volgende produkt bent wat je nodig hebt
|
Beetje domme enquete, de AH is namelijk voor 73% eigenaar van C1000
|
Citaat:
dat er nou net 2% meer daarvan voor AH is , betekent niet dat C1000 van AH is :p |
Ik koop bij C1000 nooit wat, de AH is vlak om de hoek, maar daar haal ik alleen sigaretten en biologisch eten omdat ze daar een redelijk groot aanbod van hebben.
Voor de rest koop ik alles bij de DekaMarkt. Die is :cool: |
Zelf heb ik bij de C1000 gewerkt en dat was echt stom werk. Sinds ik ontslag heb genomen, ben ik nooit meer de C1000 in geweest, maar wel vaak de AH. Ik vind de C1000 een stomme winkel.
|
c1000, want ah is f*cking duur
ah is leuk om eens in de paar weken ff heen te gaan, omdat ze wel een groter assortiment hebben, maar bij c1000 hebben ze voor ons ook genoeg |
AH is duur.... bovendien zijn ze volgens mijn vader niet eerlijk ten opzichte van de boeren....
dus is het voor mij superduidelijk..... C1000 :) |
C1000
lekker dichtbij |
Ik vind 't wat onzinnig om voor de een te kiezen omdat-ie dichterbij zit. Daar gaat 't hier helemaal niet om, het gaat er om wélke van de twee je prefereert, als supermarkt zijnde.
Ik ga zelf voor Albert Heijn - ik vind het uiterlijk van de winkel en de winkelformule béter dan alle andere supermarkten bij elkaar. |
Ik vind AH best wel slecht, de konmar ook overigens. Er ligt nooit verse groenten of fruit in de schappen.
Hoewel ik er nooit kom, vind ik C1000 dus toch beter:) |
De c1000 is hier dichterbij en meestal minder druk. Toch voel ik mij meer "thuis" in de AH. Misschien door de winkel zelf (ziet er toch allemaal wat netter uit, zonder die ijzeren rekken enzo) misschien door de mensen die er komen. Ik weet het niet.
Ik ga dus voor AH |
Tot nu toe
C1000: 16 AH: 11 :D |
C1000 denk ik, mij boeit het niet zoveel.
vroeger altijd alels behalve de AH omdat bij de AH de 3ES cola duurder was als bij alle andere supermarkten. |
Citaat:
|
AH natuurlijk. Er zit hier in de buurt geen C1000.
|
Citaat:
laurus heeft dat overgenomen, en met mijn werk kom ik vaker konmars tegen dan c1000-en.. maar ook ik kan me vergissen.. (komt vrijwel niet voor, maar oke :rolleyes: ) |
alleen reageren als je AH wou zeggen mensen :rolleyes:
|
C1000, want die lijkt een beetje op Super de Boer (mijn favo winkel, waar ik zelf ook werk :p) .. maaruh waarom? Omdat allebei die winkels heel goedkope maar ook heel dure producten hebben, dus iedereen kan er eigenlijk winkelen!
En bij mij in de winkel is iedereen natuurlijk ook erg klantvriendelijk enzovoorts :D En C1000 heeft leukere reclames .. "geen parapluservice .. geen fratsen!" .. maja, AH ook wel! Met die 2 homo's met die prei :D "jaaaa zeg, waar moet ik deze dan laten??? ........" :D |
Citaat:
Neej maar ik weet niet wat voor werk je doet, maar Konmar is net opgestart en volgens mij in ieder geval in de beginperiode totaal niet winstgevend geweest.. AH en C1000 hebben allebei wel goedlopende formules (C1000 betere dan AH :D ) Btw: Laurus gaat ook niet erg goed he :rolleyes: :D ;) |
C1000, is 100 meter van mij vandaan en goedkoper
|
Een strijd tussen de ah en de c1000 ?
pfff wuhahahahah c1000 is geeneens een concurrent van de ah, LOL ik kies voor de ah c1000 heeft minder keus...en alles bij de ah ziet er beter uit |
C1000 natuurlijk.. :D
Waarom? Omdat ik daar werk, hart voor de zaak he ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |