![]() |
Treurig verhaal.....
Dit is een wedstijdje treurige leven leijden (get it;))...... Vertel hier hoe kut jouw leven is... (overdrijven mag)
|
Hm.
|
Ik heb het eigenlijk best goed!
|
Ik heb geen treurig leventje.
|
Ja ik ook..vooral nu met de vakantieperiode. Dat maakt mij toch een stuk vrolijker :)
|
ik doe geloof ik niet mee, mijn leven is niet zo kut (als het lijkt)
|
Volgens mij heb ik best een relex leven, ben geslaagd, heb een vriendin, vakantie, koele vrienden, toffe baan
|
ik wordt altijd in elkaar geramd door iedereen heb al 20 keer in de cel gezeten nog nooit liefde gehad etc etc
geloof je me :rolleyes: nee hoor mijn leven is prima |
k heb vakantie en zit de hele dag achter de compu..zegt wel genoeg denk ik? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
kusss:p |
Citaat:
|
ik heb momenteel een top leven!!!! (y) :)
|
Citaat:
|
in één week hebben twee mensen die toch aardig belangrijk voor me waren bewust het contact met me verbroken.....
|
k word aaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd verliefd en voel me kut als k diegene dan heeeeeel lang niet kan zien :(
|
echt een treurig verhaal
ik zie mijn klas nooit meer :( |
ik ben mijn beste vriendin kwijtgeraakt deze week..... maar ik weet gewoon dat het beter is zo.. maar vind het absoluut niet leuk!
maar verder is mijn leven eindelijk weer een beetje op de rails :) |
Ik... ik... ik loop wel eens door de regen - dat is nat :(
|
Ik heb een stomme nicht die gister kutopmerkingen zat te maken.. ik mis mallorca.. tis kutweer hier.. regent als de neten nou joepie hoor in de ZOMERvakantie.. ik mis ook nog een Zeker Iemand.. helemaal joepie maar niet heus.. al mn vrienden zijn ongeveer op vakantie.. de anderen werken.. oftewel ik verveel me te pletter.. mn pinpas doet het niet, ik kan er niet mee pinnen..
... maar verder gaat het prima ;) |
Ik voel me kut...
Ik stink... en ik moet na de kapper... |
Hoe kut mijn leven is?
Die zin heb je denk ik niet goed geformuleerd. Typ fatsoendelijk nederlands wil je |
Het regent.
Ik moet naar de kapper, want mijn haar is nu veel te lang. Ik moet naar de tandarts, want das al een tijdje geleden. Ik moet morgen naar de dokter voor een andere pil. Mijn dokter is heel eng! :eek: Ik blijf dit jaar zitten. :( :o Ik mis mijn vriend. :( Ik mis mijn 2 beste vrienden. :( Mijn telefoon loopt steeds vast. :mad: Ik ging vandaag winkelen, maar heb nix leuks gevonden. Dus kwam zonder tassen weer thuis. Mijn oma komt binnenkort hier naartoe. :eek: :mad: Er is niemand op MSN. Wat heb ik toch een treurig leven! :D |
Citaat:
|
4 operaties in een half jaar.. nuff said?
|
Citaat:
|
Citaat:
(deo helpt though ;)) |
Citaat:
Was dit grappig bedoeld? :confused: |
Ik bevind mij op de Aarde :eek:
|
Sinds 1 dag woont mn broer, ookal woont hij hier nog wel een beetje, niet meer officieel thuis.
*zucht* Maar momenteel heb ik geen zin om een zeikverhaaltje over mn leven op te hangen.. Dat laat ik aan andere over.. |
kheb geen vrienden
geen relatie geen geld ga niet op vakantie ga WEER naar een andere school ben gezakt kword altijd gestoken mensen accepteren mij nie KUT LEVEEEEEEEE |
pil vergeten op de eerste dag van de strip, dus kans op zwangerschap...kut zat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn leven is gewoon te triest voor woorden... :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |