![]() |
datum-freak
Ben jij zo iemand die heel goed datums herinnerd of kan het je allemaal niet schelen en ben je een week erna de juiste datum alweer vergeten.
Ik noem maar op, datum van eerste liefje, datum van eerste kus, datum van eerste keer, datum van een of andere aankoop, datum van .... Of kan je alleen maar datums van verjaardagen onthouden? Als jij datums onthoudt, waarom doe je dat? Omdat het leuk is of omdat je gewoon onvergetelijk was. Of is het gewoon interessant? |
Ik onthou dingen heel moeilijk. Ik vergeet alles. Ik weet nog wel de datum dat ik met mn vriend ging. En ik weet ook nog wel een aantal verjaardagen. Voor de rest weet ik niet veel.
|
ik kan alleen echt goed data onthouden van dingen die me echt echt écht boeien.. zoals mijn verjaardag, data van festivals, datum wanneer de jaarwisseling is ...
|
belangrijke verjaardagen onhoud ik wel, net als sommige voor mij speciale data, ben echt een nummertjesfreak af en toe
|
Ik onthou heel makkelijk dingen, maar sommige dingen zijn zo totaal nutteloos dat ik ze gewoon niet wíl onthouden. Daaronder vallen voor mij ook nutteloze data zoals de datum van m'n eerste zoen oid.
|
Citaat:
|
Ik onthou teveel data, echt heel veel. Zowel zinnige als onzinnige. Sommige vind ik ook wel heel belangrijk, dan ben ik wel blij dat ik er nog een datum aan kan koppelen :) Maar af en toe ook wel: "dit zou er wel uit mogen, hoor"..
|
Ik ben dus erg slecht met dingen te onthouden. Ik zou daarvoor weer een agenda kopen, maar ik vergeet hem telkens meetenemen als ik in het centrum ben :o.
|
tsja...vergeet t meestal allemaal weer..behalve alle belangrijke data van bv. een feestjuh meer niet hehe..
|
Ik heb een gave :rolleyes: ...
Ik schijn heel goed datums te kunnen herinneren. Ik kan dan ook alles precies navertellen. Heel vaak is het gewoon nutteloze informatie..maar toch..ik doe er ook helemaal geen moeite voor. Ik wou dat het ook zo met school ging... :confused: |
Sommige data's onthou ik goed.. maar soms zijn dat ook echt nutteloze data's..
Van een bepaalde zoen weet ik het inderdaad nog wel.. maar van een andere weer absoluut niet.. Maar over het algemeen onthou ik wel verjaardagen enzo :) |
ik kan amper datums onthouden... terwijl ik juist wel heel goed getallen enzo kan onthouden....
|
Nou ik onthoud best wel goed cijfers, dus ja ook verschillende data (afspraken, verjaardagen etc. etc.).
Waarom? Geen idee :confused: Ik doe t iig niet voor de lol. :) |
ik leef buiten de tijd om
|
Datums onthoud ik echt bijna nooit. Maar wat ik wel heb is dat heel onbelangrijke dingen maanden, soms zelfs jaren blijven hangen. Dingen als bijvoorbeeld dat ik naar de fietsenmaker :rolleyes: :( ging en wat er toen gebeurde, terwijl er juist helemaal niks bijzonders gebeurde.
|
ik onthoud alleen belangrijke datums en datums die mij echt wat doen
|
Ik weet niet eens welke datum het vandaag is, nee, ikkan het absoluut niet onthouden..
|
slot :o :p hier hebben we niks aan :D Boogie :p
|
hmm neej niet echt... ja ik weet m'n eerste kus nog maar dat moet je me over een week ook niet meer vragen ;):p
|
Ja, ik onthoud data best wel heel erg goed geloof ik.. merk ik aan mezelf. Niet eens nuttige data, die juist niet..
|
Ik ben niet bepaald een datum-freak, maar 'k onthoud wel veel data. Ook van de meest nutteloze dingen.
Bijvoorbeeld verjaardagen van mensen waar ik al lang geen contact meer mee heb. Ik kan d'r niks aan doen. |
Ik weet wanneer ik jarig ben (en van sommige andere mensen) maar voor de rest heb ik er hélémaal niks mee...
|
Citaat:
Bij school word je dan waarschijnljik met de neus op de feiten gedrukt; je onthoud gewoon niet alles. |
Ik ben een datumfreak....
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg schat..... vorig jaat zouden we naar Hanibal gaan weet je nog..... Binnenkort gaat Red Dragon draaien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: maarem, vergis je niet hè, je hebt me nooit gehad..dus.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |