![]() |
het toppunt van gedrevenheid....
een vader die perse meer kilometers op zijn fiets wil hebben dan de moeder.... daarom moeten we met de fiets uit eten.... (6km heen en weer 6 terug)....
en wedden dat mijn moeder nu ook weer extra gaat fietsen als ze terug is uit australie :D Wat is voor jou het toppunt van gedrevenheid?? |
een gletsjer op blote voeten beklimmen
|
sinds je 4e supporter zijn van de Eagles....
|
van mijn 8 tot mijn 13 zeuren om 1 huisdier waarvan ik er nu een 100 heb zitten :D
|
Een heel weekend lang niet slapen en aan 1 stuk door programmeren en puzzelen, totdat ik het probleem opgelost heb.
En er dan maandag spijt van hebben :D Maar goed, zoiets heb ik al lang niet meer gedaan (kwam vroeger wel vaker voor btw).. |
op mijn 15e kreeg ik een doosje stoepkrijt opdat ik dat op mijn 5e verjaardag had uitgeleend aan mijn zusje....
|
3 uur leren voor een so, waarvan je weet dat t uitgesteld wordt, maar t dan toch gewoon leren en bij het so een 5 halen...
[edit] dit doet zoown meisje bij mij uit de klas altijd :s[/edit] |
Per se op blote voeten, later bebloede voeten over glazen steentjes :confused: lopen
|
weten dat er een fout in het ontwerp zit, maar die ^@%^@#%#$^voeding toch werkend willen hebben... moet toch voldoende staan voor praktijk :/
|
voor de liefde...
soms voor school (dossiers inleveren van over 100 pagina's als andere er 40 hebben) om te winnen... (gelukkig doe ik nog weinig competities) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |