![]() |
het grote bekvechttopic....
stel je moet een team van 5 scheldende mensen hebben die zo de strijd aan kunnen gaan......
welke 5 komen er dan zeker bij jou in het team?? |
Schelden of beargumenteerd beledigen?
|
Citaat:
|
mensjes van het forum moeten in jouw team komen.... en je gaat het opnemen tegen de rest van het forum.......
scholieren the battle :D |
Slot slot slot....voor je kop :p
|
Citaat:
|
ik stel mijn team alvast samen
Secreet poecilotheria gonzo bikini-meisje zaagmanz (voor de funne scheldwoorden :D) |
Citaat:
|
Citaat:
oewh ik kan hard scheld hoor mijn lijst Bikini Meisje Joan Gonzo Beuk:D Doc :p |
mijn lijstje:
zaagmanz joan doc unexplaind bikini-meisje doc en unexplaind samen is al een 'dream team' heb ik gisteren gemerkt :D [edit]unex voor gonzo[/edit] |
Citaat:
woei:p |
Ik heb dus alleen Unex nodig, maar Monica is mijn advocate en die komt mij wel helpen :p
|
Citaat:
moet ik me nu vereerd voelen ?? :D |
Citaat:
Is dit nu een compliment of een belediging? |
Citaat:
jij vind het een compliment? ..of ben je gewoon blij dat je je naam ziet? |
Citaat:
|
Hmm, 5 mensen..
Marcade; die kan wel hard uit de hoek komen, meestal sluw. Abt van Sion; die kan iedereen irriteren :D Secreet; doet haar nick soms eer aan :p het elan van de groep ;) Unexplained; voor de meest omslachtige en verwarrende beargumentatie van onderwerpen. Milk; voor de rolleyes / sarcasme :D |
Ik kan 't wel alleen af :p
|
ik ben niet goedkoop hoor mensen :p
Maar als ik op dreef ben, wil ik best de prijs wat verlagen, want ik heb er zelf ook LoL aan *evil* ;) :D |
ik kan ook goed schelden
Gobbel Krut Shoarma-Slet kom maar op.... |
Ow... maar als 't echt moet:
Milk en Secreet volgens barst na één enkel saldo iedereen in huilen uit... |
Citaat:
|
* Paperz (heb ik al succesvolle herinneringen aan :D)
* Bikinie-Meisje (:o) * Milk (#1 op het gebied van sarcasme) * Secreet (:D) * Simple Creed (:D) |
egbert
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |