![]() |
eerste keer
waren jullie de eerste dag ook so dwangmatig op soek naar een topic om op te reageren toen jullie voor het eerste forumde?
|
Nie sow heel erg, k wilde eerst ff mn verhaal neerzettuh..
|
slotje? :o
|
Dk
|
Ik wou me mengen in discussies en ik weet nog wel dat 1 van m'n eerste topic gelijk 200 reacties had :p
|
echt niet dwangmatig..
|
Mwah de eerste dag hebk me gewoon voorgesteld en daarna op zo veel topics gereageerd omdat er nog toen in die tijd (de klaagmuur/algemeen gebabbel, zo'n 2 jaar geleden) veel meer leukere topics waren :D:p
|
Mijn eerste 'topic' op DK (klaagmuur) was iets al: Ik haat die en die leraar :D
|
Neuh .. ik las eerst een paar dagen op het forum en wou op zoveel dingen reageren dat ik me maar aanmeldde :D
|
ik wist niet hoe het werkte... :D
|
mijn eerste topic was een faker :o
ik had het fenomeen forum net ontdekt en toen vond ik het grappig om een lulverhaal op te gaan hangen op psychologie, als ik het goed heb :o |
neej de 1e keer heb ike en paar keer awt gepost
daarna half jaar erniet geweest.. toen weer terug gekomen en toen werd ik verslaafd :) is nou al stuk minder |
hmm zou nie meer weten :confused: izz twee jaar geleden ofzo .. :p
|
Citaat:
|
bestwel lang geleden enzow :p
|
Citaat:
(jammer dat er niet meer mensen zijn die eerst een tijdje lezen, zoals gebruikelijk zou horen te zijn :)) |
Jij wel blijkbaar. Ik weet het niet meer. Ik weet alleen nog dat ik heel graag een sig wilde. Dat wilden alle newbie's.
|
Citaat:
|
Citaat:
dus toen ik erachter was dat het niet voor newbies was, was ik al geen newbie meer :confused: :D maar goed, --> :confused: |
ewhm, mijn eerste post was iets van wat je leifste eet ofzo :o
ik wilde graag een sig, maar heb t zonder te onzinnen 'verdiend'. nu hoef je alleen nog maar lid te zijn :mad: |
was op dop geloofk.. kzat meer tekyken dan te posten.. dá was 1.5 jaar geleden ossow. tijdje niet geweest, verslaafd, en nu ist wel weer normaal gelooft ik :) :p
|
'k vind dit een beetje een misleidende topic :o
|
Nou integendeel bij mij..
Ik heb hier eerst maanden zitten lezen (sinds november al.. :confused: ) |
Citaat:
|
Ik herinner me m'n eerste keer niet eens meer... :/
|
liefde & relatie : een filosofische topic over hoe liefde geinterpreteerd kon worden ; stelde het echt wat voor ? of was het bilosgisch ? gericht op voortplanting ? heeft ozne geest het verzonnen ?
|
Citaat:
|
Dat weet ik niet meer zo goed, want dat is alweer bijna 2 jaar geleden. :o
Maar in één van mijn eerste posts liet ik merken wat voor hekel ik aan geschiedenis had. :D |
Nope... reageerde overal op hehehe althans, als het me aansprak
|
ik heb echt geen id wat mijn eerste post was.......boeit me ook niet echt..
|
Citaat:
na een tijdje kwam ik erachter dat hier de meest leuke topics waren en nu kom ik bijna nergens anders meer... soms ff in onzin als het hier niet druk is maar verder zit ik hier practisch altijd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |