![]() |
Welk gevoel is beter dan seks?
Barst maar los...het mag ook een belevenis zijn
|
het eerste wat ik dacht was: een glas water drinken als je twee dagen niets hebt gedronken
oeh dat was Lekker :) |
- Skanken
- Naar een goed concert gaan - Een goede cd kopen - Een goed gesprek met iemand houden - Een lekker shotje nemen (Kijk maar naar Trainspotting) :rolleyes: Een maagd heeft gesproken :o |
Gevoel van voldoening. Bijvoorbeeld terug kijken op een geslaagde nacht.
|
volgens trainspotting : herione
'Take the best orgasm you have ever had, multiply it with 10000 and you still don't get anywhere near it ' |
verliefd zijn
|
schijten als je st00ned bent :D
|
Citaat:
Daar ben ik et helemaal mee eens |
Ik denk dat verliefd zijn nóg beter is, zo niet gelijk aan het gevoel van seks, maar bij verliefdheid voel je je natuurlijk anders dan bij seks, maar ik bedoel: je voelt je even... ja... hoe motk ut zegge... gelukkig :D
|
Heel verliefd zijn, en dan gewoon vastgehouden worden door diegene... of na hard werken een heel goed cijfer te krijgen...
Of wat Secreet zei: plassen als je heel nodig moet... of slapen als je heel moe bent en dan als je wakker wordt, weten dat je heel de dag in bed kan liggen als je zou willen |
Geen idee .. daarvoor zou ik eerst seks moeten uitproberen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ná hele goede seks in elkaars armen liggen.
|
Citaat:
|
Alleen maar onzettend verliefd en gelukkig zijn samen... :) :o
|
verliefd zijn.... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
optreden met je band voor een uitzinnig publiek
|
liefde
sex en verliefdheid zijn zo tijdelijk |
Citaat:
|
klaarkomen:)
|
Citaat:
|
Liefde... om orgineel te blijven..
een kus... en soms voel ik me zooo voldaan na goed te hebben gegeten... of een wereldse avond stappen... (met of zonder bier) |
's morgens om 06:45 een tent vol stampende mensen uitkomen, met een piep in je oren omdat je te dicht bij de luidsprekers stond en dan erachterkomen dat het al licht is, terwijl de nevel over het water hangt en overal brakke mensen liggen, terwijl achter je de lasers, rook en keiharde techno nog volop doorgaan
Dan in het zand te gaan liggen, languit, naar de lucht te kijken en een sigaretje opsteken, wat een gevoel *zucht* :) |
optreden van gisteravond, BUSH!
|
Citaat:
|
de belevenis die je meemaakt bij je eerste pilletje :cool:
|
Citaat:
|
een live optreden van een band *kippenvel*
chocola eten :p :D hmm twee mensen die helemaal verliefd op elkaar zijn en die voor het eerst met elkaar zoenen ...*zwijmel* :p |
Citaat:
|
zijn zoveel dingen i guess (of mijn sex is gewoon barr slecht kan het ook aan liggen hoor ;) )
nee maar laatste x was het winnen van de Uefa cup door Feijenoord |
Een nies die eindelijk eens doorzet nadat ie al een hele dag bezig is met opkomen, en dan weer wegzakken... Lekker man :)
|
motor rijden
|
Weten dat er mensen zijn die van me houden
|
Citaat:
Grappig dat al die 'lekkere momenten' toch weer ontladingen op zich zijn... |
Heerlijk in slaap vallen op muziekje van Pink Floyd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij moet sterven ook wel een goed gevoel zijn... helaas dat niemand het kannavertellen
|
Citaat:
|
Citaat:
nee maar het sterven op zich... als je mensen hoort et bijna-dood ervaringen... Dat moet fantastisch zijn! En dat beetje pijn ervoor, daar kun je je wel overheen zetten (valium ofzo) |
Citaat:
*jaloers* :o |
Verliefd zijn (*zucht*..)
Je schoenen uit doen als je een gigantisch stuk hebt gelopen en je voeten bestaan uit blaren. |
Citaat:
|
Liefde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |