![]() |
Ik heb gisteren voor het eerst een voldoende voor een natuurkundetoets gehaald *trots*
En jullie? edit: en het was nog een vette zeven ook :eek::) |
17 juni --->> zittenblijven (gelijk ook de laatste keer :)/:()
|
naar iemand getoeterd met de auto.. zodanig dat dat mensje van zn fiets donderde :D
|
Gister nog
ook zitten blijven op 3 HAVO |
Vanmorgen: klagen bij een docent over een punt :D
:D Meestal klaag ik nooit maar ik had een punt nie teruggekregen wat anderen wel hebbe teruggekrege en ik heb recht op dat punt want als dit 5,1 of hoger is hebk alles gehaald dit jaar en als dit lager is dan 5,1 motk volgend jaar toch nog een her doen. Maar ik denk toch dat ik het gehaald heb en waarschijnlijk heeft die vent het al nagekeken en doorgegeven aan de afdeling op school die de punten bekend maakt, maar er was bij mij iets fout gegaan met het uitdraaien van de punten: op dat papier was een regel weggevallen... en laat uitgerekend die regel zijn waarop mijn naam had moeten staan :rolleyes: lullig dus... :rolleyes: |
Hebben jullie nog school? :eek:
Euhm... gisteren voor t eerst gewerkt in een restaurant... En vorige week voor t eerst mijn diploma gehaald (en hopelijk ni t laatste :)) |
gisteren voor het eerst 5 herexamens gehaald en meteen voor het eerst mn vakantie verpest :(
|
Vrijdag voor het eerst...
mijn beste vriend uitgescholden. :( |
gisteren: voor het eerst direct opgestaan toen mijn wekker ging
|
vrijdag voor t eerst aardbeien geplukt whahaha tja je moet IETS doen om je geld te verdienen heh? (en als uitzendburo's nix laten horen...):mad:
|
Ik heb gisteren voor het eerst karnemelk gedronken in mijn leven. En het was een slechte ervaring :o.
|
gisteren voor het eerst met Labello op het gezicht van mn broer getekend :p (want hij had het bij mij ook gedaan) (n)
|
Citaat:
|
Eigenlijk voor de 2e keer :o... Ik had eerst voor het eerst een 8.1 gehaald voor Frans, en nu weer een 8.1 :D en als er iemand niet Frans kan lezen ben ik het wel :)
Voor het eerst een 5.8 gehaald voor Wi... nog nooit zo laag gehaald :o |
Citaat:
|
gisteren voor het eerst gewoon een HELE dag niks gedaan.....zucht.....da was saai :(
|
Knokpartij gehad waar ik helamaal niks mee te maken had en er zo maar in betrokken werd. Ik was supervol dus wilde ik slaan, sloeg ik verkeerd en toen deed mijn pols pijn. Maar die ander had meer pijn :)
|
Citaat:
|
Ik heb vorige week voor het eerst een havo diploma gehaald. Fijne ervaring, maar niet van plan het nog een keer te doen. :D
|
zaterdag nog voor het eerst iets met een porto ricaanse meid.
|
Vanmorgen, écht ernstige spierpijn in m'n armen en handen vanwege een ontzettend kutbaantje in de nachtdienst.
|
mn kamer opgeruimt.. gister :)
|
2 juli => voor het eerst in m'n leven de 1e honderd bladzijdes van een bep. boek gelezen
|
vandaag, niet bij de telefoon wachten of ze bellen of ik over ben of niet (maar gewoon doorslapen, moeten ze maar niet zo vroeg bellen)
|
29 juni.... voor het eerst gezoend met een 2 jaar jongere jongen..... :eek:
maar hijs wel lief.... ik durf hem alleen niet te bellen :D |
14 juni -> Voor het eerst mijn diploma gehaald.
|
30 juni: een dag waarop ik heel veel dingen voor het eerst heb gedaan :D
Ik heb voor het eerst gemeet met mensen van het forum. Ook ben ik die dag voor het eerst in de Kleine Komedie geweest. Daar heb voor het eerst Youp Van 'T Hek in het echt gezien. Na afloop heb ik me verbaads hoe druk het zondagavond nog kan zijn op het Centraal Station van Amsterdam[/b] Ik ben ook voor het eerst van Lelystad naar Den Haag CS (en terug :rolleyes: ) gereisd Ook nog ben ik voor het eerst afgezet in de Interliner. Ik moest voor een retourtje Emmeloord - Lelystad €6,10 :eek: betalen (n) dan was t wel zo'n beetje |
vandaag voor het eerst nix gedaan en me toch niet verveelt.
|
Vandaag: voor het eerst sinds lange tijd weer gesjopt :)
|
afgelopen zaterdag heb ik voor de eerste keer zoveel verschillende dranken door mekaar gezopen zonder dat ik echt beroerd werd en afgelopen zondag heb ik voor het eerst een 'grotere' meeting meegemaakt
|
vandaag: ik heb voor het eerst op een begrafenis een praatje gehouden.
|
Zondag: voor het eerst Di-rect en Kane etc live gezien (voor het eerst naar festival :rolleyes: )
maandag: voor het tweedst (:D) Di-rect gezien :( Dinsdag: voor het eerst lager dan een drie teruggekregen voor rep (n) |
zondag naar Parkpop, Was voor het eerst dat ik naar zoiets ging.
|
Vandaag heb ik voor het eerst de Bond-film Octopussy gezien :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |