Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Terugkomen op principes... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=429244)

MCH 02-07-2002 07:20

Terugkomen op principes...

Bijvoorbeeld zeggen dat je nooit gaat roken en dat je later toch rookt of dat je weer eens teveel gedronken hebt en die nacht ook nog gekotst hebt. Dat je daarna zegt dat je nooooooooooooit meer teveel drinkt en dat je de volgende week weer lam bent. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik spreek trouwens niet echt uit ervaring...:)

P.S. ik wil wel ff originelere verhalen dan dit hier boven! :rolleyes:

Gonzo 02-07-2002 07:42

Ik zeg wel eens vaker tegen mezelf: ""Michel - je moet gezonder gaan leven. Stoppen met roken. Matigen met de alcohol."

Maar als ik de volgende morgen weer nuchter ben vergeet ik het :o.

Kitten 02-07-2002 07:56

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:
Bijvoorbeeld zeggen dat je nooit gaat roken en dat je later toch rookt
tot nu toe heb ik dat al perfect volgehouden :)

Citaat:

of dat je weer eens teveel gedronken hebt en die nacht ook nog gekotst hebt. Dat je daarna zegt dat je nooooooooooooit meer teveel drinkt

idem :o

hmz
NOOIT iets beginnen met iemand die al een gf heeft

maarjah
zeg nooit nooit :/

Gonzo 02-07-2002 08:00

Citaat:

Kitten schreef:

hmz
NOOIT iets beginnen met iemand die al een gf heeft

maarjah
zeg nooit nooit :/

In sommige gevallen weet je niet eens of die persoon een vriend/vriendin heeft :o.

Kitten 02-07-2002 08:01

Citaat:

Gonzo schreef:

In sommige gevallen weet je niet eens of die persoon een vriend/vriendin heeft :o.

ik heb het dan ook niet over one-night-thingies :D

Gothic 02-07-2002 12:47

Ik rook en drink uit principe niet... doe ik ook niet...

even denken of ik iets kan bedenken... owja uit principe niet met kakkers omgaan, tis me alleen niet gelukt :D, er bestaan ook aardige namelijk :)

Bikinie-meisje 02-07-2002 12:49

ik vind dat het niks met principes te maken heeft

Bikinie-meisje 02-07-2002 12:50

ik ben tegen medicijnen; dat is een principe voor mij, maar ik 'moet' wel omdat ik bijvoorbeeld heel veel last heb van menstruatie en toch moet werken, zonder aspirine hou ik het niet lang vol

Bikinie-meisje 02-07-2002 12:51

als je zegt : ik drink nooit meer; wat ik al vaak gezegd hebt, is dat geen principe, niet eens een belofte

MCH 02-07-2002 13:34

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
als je zegt : ik drink nooit meer; wat ik al vaak gezegd hebt, is dat geen principe, niet eens een belofte
Eerst was het misschien wel een principe. :p Je hebt een beetje gelijk :)

Bikinie-meisje 02-07-2002 13:37

nog een voorbeeld :

ik wil gewoon meehelpen aan het schoonhouden van nederland en de natuur etc; dus ik gooi geen rotzooi op de grond. Maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik dat altijd doe, ik ben nogal vaak straalbezopen en dan zal ik vast wel eens zoiets doen :D

Spoeleh 02-07-2002 13:39

iets wat echt tegen mijn principes is gaan fietsen terwijl het regent.. begin ik gewoon niet aan.
verleden week moest ik wel omdak een tentamen moest maken en als ik niet zou gaan fiesten de trein zou missen. :S

MCH 02-07-2002 13:55

Citaat:

Spoeleh schreef:
iets wat echt tegen mijn principes is gaan fietsen terwijl het regent.. begin ik gewoon niet aan.
verleden week moest ik wel omdak een tentamen moest maken en als ik niet zou gaan fiesten de trein zou missen. :S

:D (y)

skyscraper 02-07-2002 14:19

ja, dat heb ik ook. Vooraal het 1e voorbeeld met roken en drinken

Shock 02-07-2002 14:20

ik vind principes meer een soort van richtlijnen... ik zal bijvoorbeeld niet zeggen dat ik nooit drugs zal gebruiken, maar ik probeer me er wel aan te houden

Horror Kitty 02-07-2002 15:00

Najah.. het rook-voorbeeld.. :o

Roozie 02-07-2002 16:42

Ik ken zo'n jongen die behoorlijk op me ging zeiken omdat ik 2 jaar geleden wel eens rookte wanneer ik uitging!

Laatst stak hijzelf een sigaret op met een aantal jongens, ik keek hem aan, hij kreeg een rode kleur en zei "eentje is toch niet zo erg?"

over principes gesproken!!!!!

MORTICIA 02-07-2002 16:46

Citaat:

wallflower schreef:
Najah.. het rook-voorbeeld.. :o

Luca 02-07-2002 17:43

Ik rook niet, ik drink niet. En nee het is niet moeilijk. Ik hoef er niet op terug te komen, vooral voor de alcohol zijn een aantal goede argumenten. Voor mij persoonlijk dan.

]{ing 02-07-2002 17:49

ja ik rook en ik drink (met mate) maar als ik heb moeten kotsen van drank ben ik er wel een tijdje vanaf, aangezien ik dan echt geen zin heb om weer zo zat te worden..

WolterB 02-07-2002 18:22

ik rook niet en drink niet uit principe.

ben er wel eens op teruggekomen (heel veel keer) dat ik minder moet internetten cq. computeren, maja, 't werkt verslavend ;)

Conan the Librarian 02-07-2002 18:30

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Neen. :)

MCH 02-07-2002 18:31

Citaat:

Conan the Librarian schreef:

Neen. :)

Ok. :)

Tampert 02-07-2002 18:51

hmm. heb niet zulke sterke princiepes... Of eigenlijk helemaal geen princiepes...

Ik rook niet omdat ik het ongezond en goor vind. Alles wat ik doe heeft zo haar redenen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.