![]() |
De wereld is een puinhoop en dat hebben te danken aan.....
Vandaag zat ik weer eens te snuffelen op het net.. Ik wil de eigenlijk weten wat de doos van Pandora was, want ik wist niet wat dat was.....
Pandora was dus een prachtige vrouw gecreerd door Zeus. Zij kreeg toen ze naar de aarde gestuurd werd een doos / fles / kist mee, waarvan gezegd werd dat ze die niet mocht openen.... En raad eens wat ze deed?.... Ze opende doos uit nieuwsgierigheid en allemaal slechte dingen verspreide over de wereld als straf van Zeus.... Nu zat ik te denken: Eva was ook zo stout om de appel te plukken waardoor God een beetje chagrijnig werd.... De vrouw is is de bron van al het kwaad..... |
Ja, je hebt helemaal gelijk...
|
:rolleyes: :p
|
maar helaas het ware leven is geen video clip
|
En wie heeft die doos samengesteld denk je? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die vrouwens toch :p
|
Altijd zijn vrouwen het dupe van beschuldigingen.
|
komt omdat mannen bang voor ons zijn ;)
|
En waarom heeft geen man haar tegen gehouden???:p
|
Of de mannen die niet om kunnen gaan met gevoelens, gecreëerd door de vrouw.
Ik wil graag een motie van wantrouwen!! |
Citaat:
|
correctie: typisch iets menselijks
|
mjah,
maar misschien ook de nieuwsgierigheid van de vrouw (sommige) jaja, ik ben zelf ook een meisje/vrouw :/ |
MEE EENS. alle vrouwen aan het spit :D
|
oneens:
wie schieten elkaar neer in de oorlogen? MANNEN wie tonen de meeste agressie op staat? MANNEN kan zo nog wel ff doorgaan |
Citaat:
VROUWEN jah hoor eens... als me met z'n allen de wereld vergallen is bekend... maar dan moeten we de andere 50% van de samenleving niet de schuld in de schoenen schuiven... eva ws een vrouw, dat pandorramens was een vrouw. Door hun tweën is het kwaad op de wereld gekomen en daar hebben bepaalde mannen gretig gebruik van gemaakt |
Citaat:
|
we zijn pure evil en jullie komen er nu pas achter?
Liever pure evil dan achte... euh dom. :rolleyes: :p |
eva mag dan wel van de appel gegeten hebben, maria heeft de vrouw weer 'gered' door god te baren
:p |
Dat is toch logisch, in die tijd was de hele samenleving gericht op mannen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :
gaat in opstand tegen de mannen.. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: alle mannen aan de spit.. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: en ik ben niet boos hoorz.. :rolleyes: maar toch vind ik dat mannen meer ellende op aarde veroorzaken dan vrouwen.. wij zijn onschuldige wezens met hoofdpijn en jullie zijn MANNEN die oorlog veroorzaken en dat soort dingen.. :confused: :mad: :mad: :mad: |
wij vrouwen zijn slim en goed.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Oh myn god :rolleyes:
En die mannen dan, die het nodig vinden om creaties zoals fabrieken, industrieterreinen en stinkende auto's te verzinnen? Erg goed voor het milieu. :rolleyes: De vrouwen houden het tenminste nog bij een appeltje. :D |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Geen hedendaags voedsel? Okee, daar zit wat in. Maar het voedsel wat niet in de fabriek wordt gemaakt is ook goed te eten, denk maar aan de landbouw (groenten) enzo. Geen auto's? Interesseert mij niet. Fietsen is gezonder en net zo makkelijk. Geen medicijnen? Nou, okey ;), hier heb ik niets op te zeggen. Maar nu heb je de auto's en de industrieterreinen nog niet besproken. ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
'en God nam Adams rib en schiep daaruit de Vrouw...'
|
Citaat:
|
Die mannen dagen de vrouwen gewoon uit..
Als ze er niet aan mag zitten of in dit geval de doos niet open mag maken, waarom geven ze het dan aan haar..?? |
Citaat:
Als ze er niet...*you fill in the rest* ;) :P |
Citaat:
"god nam de restjes en schiep de vrouw" |
Citaat:
ik vind jou een doos :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
U go girl!!! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we moeten dus maar leren leven met die slechte vrouwen :rolleyes: ik hoop dat ook zij eens een manier zullen vinden om dr te ontdoen van al haar slechtheid.. Misschien dat we dan met elkander een leven vol genot kunnen hebben.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |