![]() |
Kijk jij wel eens in het fotoboek?
Nou?
En post je dan wat? Of zit je gewoon te gluren? |
ik gluur wel eens ja, om ff te kijken hoe iemand er uit ziet, zodat ik als ik echt met een heel erg lelijk mens in contact ben gekomen dat contact meteen kan verbreken :D
|
ja ik kijk altijd wel ffies eigluk...ff bij mn eigenste(dat klinkt als niet goed nederlands?) kijken en soms reaxie plaatsen :) en jij?
|
Soms, de helft die erin staat ken ik niet. Puh, irl natuurlijk niet, maar van het forum ook niet.
|
k ga altijd wel ff de nieuwe leden langs of de mesen die m gewijzigd hebben, reageer (bijna) nooit
|
ik kijk er eigenlijk nooit....
|
Citaat:
|
Heel soms... vaak als ik me verveel :/
|
Citaat:
|
soms gewoon ff doorkijken als ik niets te doen heb ofzow
|
mwoah.. ik speel soms inderdaad voor gluurbuur... En dan kijk ik eens ff alle fotos af om me vervolgens te realiseren dat ik eigenlijk helemaal geen behoefte heb aan het bekijken van foto's :o
|
Nee ik kijk nooit, sta der zelf toch niet in .. thuz
|
Mja ik kijk eigenlijk altijd :)
en heb pas 1 keer iets gepost.. :o |
ben net weer een kijkje gaan nemen
zitten best mooie mensjes tussen :) |
nee.
|
Foto---boek? :o
|
Citaat:
|
Ik kijk af en toe wel eens of er ook naaktfoto's bij staan...
|
nee nog niet echt gedaan moet ik is doen:p
|
Citaat:
|
Citaat:
en heel hard gaat fantaseren.. |
Ik heb wel eens gekeken, gewoon om te kijken of degene die ik wil zien, erbij staat... ook wel eens mensen een link gegeven die een persoon van msn wel eens wilde zien :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neu :D
Motk maar es gaan doen, alleen maar om te zien of er lekkere meiden in staan :D;) |
nee, kijk ik niet in
|
bestaat die dan.?
|
Dagelijks :) Alleen om replys te lezen en te kijken of er nieuwe aanmeldingen ed zijn.
|
Citaat:
Ik kijk er nooit, sta er niet eens in :eek: |
soms.
alleen kijken, posten kan ik niet want ik sta er niet in. |
Ik heb er 2 keer zitten gluren! :p
|
soms, als iemand iets heeft gepost waarvan ik wil weten hoe diegene er uit ziet, of om te kijken er nog reacties zijn.......
|
Ik heb er eergisteren nog een groot aantal foto's bekeken en mezelf ook aangemeld. :o
Reacties geven doe ik bijna niet. Dat fotoboek laadt op deze pc trouwens erg langzaam; beetje irritant. |
Nee :confused:
|
nou neej, bijna nooit. misschien dat ik ooit, als ik me heel erg verveel, nog eens op dat idee kom, maar anders niet hoor.
|
fotoboek ? waar
|
Citaat:
|
Jewel.. als iem. aparte uitspraak doet vraag ik me wel es af hoe hij/zij dr uit ziet..
|
neuj.. eigenlijk niet zo vaak
ik hou meer van fototopics.. |
Nuh niet echt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |