![]() |
stel dat je een petje had...
...hoe zou het eruit zien? dat van mij zou euh rond zijn met een puntje bovenop, van zilver en heel hard behalve de rits aan de achterkant, en ik zou 2 vleugeltjes erop hebben, eentje voor en eentje achter
je mag echt HELEMAAL zelf weten hoe je petje eruit ziet! |
Damn :D
You're back :) |
hmmm was ik weg dan?
|
Citaat:
|
je hebt helemaal gelijk! sorry... maar ik ben weer terug op volle sterkte... jammer dat niemand een petje wil
|
Ik zou een zwart petje willen met een heel groot oog in het midden aan de voorkant, zodat ik lekker cycloopje kan spelen als ik zin heb, en zo niet, dan draai ik m'n pet achterstevoren en dan heb ik ogen in mijn achterhoofd *slim*
|
Sebas, wat doe jij hier? :/
|
Citaat:
|
Citaat:
Strepen Waar ben ik in vredesnaam mee bezig :rolleyes: |
Wo gehst uber :mad:
|
Een groen vierkant petje van zacht materiaal, met daarin gaatjes met een gordijnring eronheen. Verder zit er wel een klep op en kan je hem van vierkant naar rond maken.
|
hehe :D
|
Citaat:
|
En wat dat petje betreft: gewoon rood en wit (de kleuren van MVV en Maastricht :) )en allemaal kreten erop van dingen die ik adoreer of nicks van me zoals: MVV, Oizo, Mestreech4ever, EnnE?, Trance rulezz, WaZzZiOoW... mwah verder laat ik het hier bij, want anders wordt het te druk erop. :D
|
Ik wil zo ene met van die handjes erop. Waarmee je door middel van een touwtje kunt klappen :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een mickey mouse petje op.. denk ik dan.. :D
|
Citaat:
|
'n Petje met vijf blikjes-houders, allemaal met elkaar verbonden door middel van een ingenieus rietjes-systeem.
|
wat is een petje :confused: :(
jullie bedoelen een klak? |
Citaat:
|
Heej sebas....
|
een zwart petje zonder klep
en dan over de hele pet verspreid allemaal gekleurde knipperende lichtjes :D |
mijn moeder is naar mijn zus geweest... die was haar hoedje vergeten mee te nemen op de reis door australie....
had ze een nieuw hoedje gekocht.. maar ze had er al 1 dus kreeg ik hem.... hij is stoer... :) |
dan ziet ie precies hetzelfde uit als de vissershoedjes die ik dagelijks draag...
|
ik wil helemaal geen petje
en als ik er wel een wil kom ik wel terug |
een zwart petje met het burnwood logo :rolleyes: :D
|
euhh...zo'n groot jaren zeventig ding, met ruitjes.
|
Bij mij zit er een propeller op, dan kan ik vliegen :p
|
Sebaskip! Lekker ding van me;)
ik wil een petje met daarin een opvouwbare rubber boot, zodat ik niet nat hoef te worden als ik met je de gracht in moet:p |
Ik wil er eentje met twee kleppen. Verder zou ik hem binnenstebuiten dragen.
Wauw, wat ben ik toch een trendsetter! |
jan en jop zijn 2 groene olifanten, die niet weten waar ze heen gaan, maar het toch doen, ze zagen een politieuniform lopen en wouden hem om een j-o-i-n-t vragen.
maar toen ze bij het uniform kwamen zagen ze dat een ook nog een ambtenaar in zat, dus vroegen ze niet. the end |
Goh, ik heb een aantal petjes! Wat nu?
Ik vind ze wel mooi eigenlijk.. Mijn zelfverzonnen petje zou er toch zo uitzien: -geen gat aan de achterkant maar een Duivel-staartje en bovenop twee hele kleine horentjes. Een blauw petjes met rood staartje en horentjes. -voor de vrolijkere bui en dag zo'n barbie zonneklep met doorzichtig zonneklep gedoe. In het roze en ikn het appeltjesgroen graag. |
Ik wil zo eentje met van die verschillende kleuren en met zon propellor!! :D
|
lol :D lekker onzinnig is dit..
ma ik zou eigenlijk gewoon t liefst een No doubt pet wille.. meer nie :) |
:D :D :D
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |