![]() |
zekere verwachting
veel dingen waar je je op verheugt kunnen uiteindelijk teleurstellend aflopen.. waarvan weet jij zeker dat het wel leuk wordt?
voor mij; graspop, komende vrijdag en zaterdag :) |
de volgende mini meeting met 2 bepaalde jongens
|
euh .... :confused: ..... ik ga naar de spiderman premiere, ik neem aan dat dat leuk is? :confused:
|
huh? ik ook!
|
Citaat:
|
het komend weekend word vast heel leuk :p feesjuh bij een vriendin van mij Hint : haar ouders zijn niet thuis ;)
|
Citaat:
vuile slet! :D ;) |
Citaat:
|
Voor mij ook graspop en de vakantie met mn vriendje
|
Vanaf zaterdag de komende 4 weken,alleen thuis...eindelijk rust,tijd voor mezelf(koffietijd trauma coming up :p)....al is het wel een beetje een twijfel gevoel ik weet niet geheel zeker of het een succes word...misschien draai ik wel door omdat ik helemaal alleen ben en gek word van mn eigen gedachtes :(
Vandals zondag word wel supergaaf! 11 juli dropkick murphy's word gaaf.. |
Citaat:
|
13 Juli: Loveparade & het tripje naar Ibiza :D.
|
dat mijn moeder weer thuiskwam.... en ze is er nou weer en het is weer gezellig :)
ook mijn vakantie die vrijdag begint moet wel goedkomen denk ik.... |
my dying bride 13 juli (althans, als ik een bepaald iemand er niet tegenkom want dan is mn dag weer behoorlijk verpest :/)
|
van helemaal nix eigenlijk...
k zie het allemaal wel... |
3 aug - Lloret de Mar
|
Zaterdagavond --> feest van mijn vriend! :)
Vakantie --> 3 weken naar Italië, lekker naar m'n vrienden! :) |
22 juli --> vakantie in Hongarije
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan zaterdag kiezen tussen Cannibal Corpse en The Vandals.. misschien neem ik dan wel een kijkje bij The Vandals aangezien 45 minuten CC mij iets teveel van het goede lijkt.. (moet eigenlijk oordopjes hebben :eek: ) |
Citaat:
Ik weet zeker dat het leuk wordt als ik iets leuks ga doen met mn vriend (moeten alleen nog even kijken wa:D) |
Citaat:
|
meeting met heav :o :)
|
Citaat:
concert Alanis Morissette ons idiote dorpsfeest |
Citaat:
oja, Kermis Wadway~~!! ennuh ... morgen weer lekker om 6uur wakker worden, dat zal zeker niet tegenvallen :rolleyes: |
Citaat:
|
kermis
is toch 4 avonden.. moet er 1 zowieso super van zijn. |
Vanavond bios.
|
Mijn vakantie ;)
|
Volgende week zaterdag/zondag, een optreden op een camping in Kaatsheuvel met daar een nachtje camperen aan vast
Heb ik toch nog een beetje vakantie tussen het werk door :) |
zaterdag lig ik op de Malediven :)
hockeytoernooi Zandvoort Sneekweek twee weekjes Biarritz met vriendinnetjes wordt allemaal leuk leuk :D |
verheugde me al anderhalf jaar op de spiderman verfliming
toen ik hem zag viel ik in slaap :( hij was te saai voor woorden... |
vksj-kamp... :)
we kunnen natuurlijk ook nog allemaal omkomen, dus erg zeker ben ik niet :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |