![]() |
[Mening] Homo huwelijk [/mening]
wat vind jij persoonlijk van het homo huwelijk
--------------------------------------------------------- Mijn mening --------------------------------------------------------- Ik vind ut toppie! ben maandag bij een homohuwelijk geweest van mijn neef (nicht) En dat was absoluuut te waus Gezellig die gasten en ik vind het mooi voor ze |
het maakt mij niet uit als zeg maar m'n broertje ofzo homo was en hij ging trouwen zou ik er ook heen omdat het m'n broertje is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit nog steeds een punt van discussie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb er helemaal nix op tegen! Ik vind het heel leuk!
Mijn tante gaat in oktober met haar vriendin trouwen! :) |
niets op tegen
|
Citaat:
|
Ik heb er geen problemen mee. T zijn ook maar mensen, waarom kan een man niet trouwen met een man?
Voor degene die er tegen zijn: wees maar gerust, ze verspreiden het ras in ieder geval niet :D |
Voor
|
ik ben er voor. Waarom zou het niet goed zijn ik vind het gewoon kunnen het gebeurd nou eenmaal dat sommige mensen op het zelfde geslacht vallen en daar is niets geks aan. Ik zou trouwens ook wel eens zo'n bruiloft mee willen maken
|
Ik was niet van plan om te trouwen, maar heel fijn dat het zou kunnen als ik dat zou willen :confused:
|
ik vind het een goede stap vooruit richting acceptatie..
(y) |
Mening?
Ik vind het even normaal als een heterohuwelijk. |
Citaat:
ofzow :confused: |
Het is toch gewoon vanzelfsprekend om ook hen dat geluk te geven.
|
ik gun hun al het geluk van de wereld... maar trouwen?? dat vind ik wel weer erg ver gaan. Maar ik vind ook wel weer dat het moet kunnen.. ze zijn net zo goed mensen....
Kinderen opvoeden door homo's ben ik nog steeds op tegen.. een kind moet gewoon een vader EN een moeder hebben! Het gaat er bij mij dus nog steeds niet helemaal in... Maar ik ben niet zo'n iemand die hun het geluk gaat ontzeggen! |
ik denk dat iedereen hier wel niks tegen t homo huwelijk heeft. Aangezien hier geen radicale moslims zitten. toch?
maar ik vind het huwelijk sowieso onzin, trouwen is achterhaald en zorgt alleen voor problemen waar niemand op zit te wachten. mensen trouwen volges mij alleen voor de belasting :p |
Ik vind 't een goede zaak. Homo's moeten gewoon kunnen trouwen, net als hetero's.
Echter - ambtenaren moeten ook zelf kunnen beslissen of zij een homo-huwelijk wel of niet willen voltrekken. Alle respect voor een homo-paar dat wil trouwen, maar ik kan me ook inleven in ambtenaren die er een bepaalde levensstijl op na houden die homosexualiteit afwijst. Ik vind het net zo smakeloos om hen te verplichten een homo-huwelijk te voltrekken als homo's te verbieden om te trouwen. |
Citaat:
ooit wel eens van het christendom gehoord? |
Citaat:
|
ik vin t best
dat maakt mij dus echt helemaal nix uit heh |
Goed hoor.
Zo krijgen die mensen ook een kans om echt gelukkig te worden. |
Ik vind het prima als die mensen daar gelukkig van worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom trouwen.? dat begrijp ik echt niet hoorz, en dit bedoel ik gewoon op het algemeen over trouwen.. wat helpt een domme papiertje nou als je uit elkaar gaat zit je meer dan een half jaar bezig om te scheiden mischien nog langer dus why trouwen.?
|
tuurlijk mogen homosexuelen trouwen... landen die dat verbieden en die toch niet streng godsdienstig zijn, die zijn gewoon zwaar zielig....
|
boeit me geen kont
als er mensen zijn die het doen, leuk als er geen mensen zijn die het doen, leuk |
Citaat:
voor de rest ben ik het met je eens |
Zijn dat geen mensen als jij en ik ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
homos zijn tog ook gewoon mensen waarom zou het stom weten als te maar van helkaar kunnen houden
|
Moet ieder voor zichzelf weten. Ik gun het iedereen om te trouwen want het lijkt mij geweldig
Echt een bekroning op je relatie!*zwijmel..* |
W'rom niet? Mensen van hetzelfde geslacht kunnen ook best van elkaar houden! En we moeten met onze tijd mee :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |