![]() |
Hans Kazan
Hij is nu op tv, wie keek er vroeger altijd naar zijn shows?
Bv die ene van kom maar naar beneden en sla je slag.. uh hoe heet die ook weer? Prijzenslag ofzo? Nu is ie op tv aan het goochelen, best wel geinig.. :D Kan jij goochelen en zoniet, zou je dat willen? |
Heb 1x mee gedaan met HK met die plaatjes op tv en t kwam nog uit ook... Sindsdien geloof ik weer een beetje in magie... :D
David Copperfield is beter :) |
Vroeger keek ik er wel eens naar, die goocheltrucs fascineerden mij wel. En al helemaal de trucs van David Copperfield.
Ik kan niet goochelen, maar heb 't vroeger wel eens gedaan m.b.v. kindergoochelboekjes. Nu heb ik er geen behoefte meer aan. |
ik vond wel 2 jaar geleden ofzo een goochelaar goed, die op tv was met nieuwjaar..
die kon echt vanalles laten verdwijnen zonder doeken enz, gewoon midden op een groot podium enz.. was ook een wereldkampioen geloof ik.. alleen uh hij was een duitser :o (n) |
GEHEHEHEHEHEHE :D
(binnenpretje :D) |
die kerel is toch wel zo ongelooflijk kansloos!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, PRIJZENSLAG! Of was 't STERRENSLAG?
Hoe dan ook, 't was dat programma met dat gigantisch kitscherige decor, 't gammele rad, en 't onuitstaanbare 'ja, kom maar naar beneden!'... ...en tóch is 't cult. Ik kan niet goochelen - ik wil 't echter wel. Vrijwilligers die'k doormidden mag zagen? |
Ik keek altijd Prijzenslag... hoewel ik me er nu weinig van kan herinneren ;)
|
ik kijk daar nooit naar
|
Ik was altijd smoooooooooooorverliefd op die vent, hij is best knap...
|
Maar het is wel een ongelooflijke fagget...met z'n cheesy glimlach :D
|
Aah die gast ziet er echt cheap uit :D inderdaad vooral die glimlach :D
|
rad van fortuin ofzo???
najah keek ik altijd me tm'n oma als ze ging oppassen |
Citaat:
|
Citaat:
nja, hoe oud was ik toen...jaar of 7 :D |
Hans Kazan is een uitermate sympathieke en koele mensfiguur. :)
|
H-H-Hans K-Kazan??? :eek: *FLIERP*
|
Citaat:
|
Ik vind hem niet leuk.
|
Citaat:
:eek: :eek: :eek: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prijzenslag keek ik vroeger wel eens met mijn opa en oma hehe. Maar toen moest ik die Harry al niet. Met zijn fake smile. Lijkt wel de Nederlandse Bob Saget met een grote hoed waar konijntjes uitkomen.
|
hans kazan gaat een theater beginnen in Spanje....
tja de mensen van het goede leven :rolleyes:;) |
jaaaaaaah ik keek altijd naar prijzenslag (y)
hand van der togt is ook leuk natuurlijk!! |
Citaat:
|
neeee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hans Kazan :) Daar heb ik een video van.
Toch eens kijken waar dat ding eigelijk gebleven is. :D |
Ik zou egt wel willen goochelen, maar dan zoals die gast op straat in amerika. Die latino. Hoe heet ie ook weer. Dat is zoooo indrukwekkend wat ie doet, onvoorstelbaar
|
Citaat:
Die doet het op straat, zonder geheime luiken etc. Laat met een paar voorbijgangers een tafel zweven, of vraagt een muntje aan iemand en bijt hem doormidden :D |
Citaat:
|
Hans Kazan vond ik stom.. Hier in het dorp woont een goochelaar.. en die was veel leuker.. want die kon het in het echt.. is ook een aantal keer op kinderfeestjes van mij komen goochelen en op de tv was het nep :p
Dat dacht ik altijd dus.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |