![]() |
Gek worden...
Waar worden jullie nou helemaal gek van?
|
Van mensen die gek worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Word je daar echt gek van..mijn sign ;)? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word gek van mensen die mijn topic verchatten :(
|
Citaat:
|
verveling :S
|
Citaat:
|
Ik word gek van naieve mensen en van mensen die niet reageren zoals ik dat wil.
|
Citaat:
gij zijt niet op msn :o ik word gek van de offline mensen :mad: :D |
Mijn kapotte muis :D:o.
|
Mensen die je neit geloven *zucht*
|
ben op 't moment gek aan het worden omdat ik net heb gehoord dat ik 6 tiende te kort kom om op mijn opleiding te mogen blijven
:mad: |
wordt gek van mensen die niet weten wat ze willen (behalve als ze weten dat ze niet weten wat ze willen)
wordt ook gek van mensen die net een paar tienden tekort komen, je zakt nooit op 1 vak en ik wordt gek van mezelf, (zie punt 1) |
Citaat:
stel: moet je P halen--->42 punten haalt een vak niet (op 6 tiende)--> je mist 2 punten zak je toch echt op een vak :( |
jaja, en je kunt natuurlijk precies 42 punten halen in het jaar, nietwaar? wat ik probeer te zeggen is, als je 2 punten meer had gehaald op een ander vak, was je d'r wel geweest
|
Citaat:
ik wor ook gek van mensen die iets beter over jezelf dan jij. bijv. zeggen dat je zaterdag in amsterdam was terwijl het heel niet was en stug vol blijven houden... |
Ik word gek van mensen die bepaalde dingen gewoon niet kúnnen inzien of niet wíllen snappen, zoals het soms lijkt, gewoon door hun eigen domme kortzichtigheid en weigerachtigheid ook eens een ándere kant van de zaak te bezien. Bah.
Kortzichtigheid in het algemeen noemt men dat, ook wel bekrompenheid, simpelheid, tunnelvision, niet-buiten-je-eigen-vierkantje-willen-treden, noem maar op. DAAR word ik gek van. |
Mensen die alleen maar kritiek hebben op anderen. Daar word ik echt gek van! Anders kijk je eerst ff naar jezelf ofzo... :rolleyes: :p
Mensen die altijd en overal maar de beste en de mooiste willen zijn. Mensen die maar door blijven zeiken over iets terwijl ik al 100 keer heb gezegd dat ik er liever ff niet over praat. Mensen die te veel zuipen en dan lekker agressief enzo worden! :eek: |
En ik word gek van mensen die alleen maar hun verhaal willen vertellen en horen. Ze verlangen dan steeds maar weer dat je naar ze luistert enzo, maar ze kunnen het niet opbrengen om eens naar jou te luisteren als je iets hebt!
|
Van mensen die mij irriteren op welke manier ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van mensen die ik vertrouw, die me toch nog voor de gek proberen te houden
|
mensen die iets niet willen aannemen terwijl het wel zo is
|
mensen die zo eigenwijs zijn dat ze nog zelf in gaan geloven dat een trein groen is inplaatvan geel :rolleyes:
|
mensen die je kwetsen zonder dat ze daar een reden toe geven
|
gek is een groot woord
maar kan wel es geirriteerd zijn van mensen die kortzichtig/bekrompen uit de hoek komen...mensen die een grote bek hebben en net doen of ze alles weten maar er werkelijk nog geen fuk van snappen ow jah, en van me comp als ie weer eens vast loopt. |
* Irri mensen
* Domme mensen * Super eigenwijze mensen ( :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
word gek van mensen die altijd reageren met: kijk naar jezelf! of: alsof jij dat beter kunt!
kritiek geven is om iemand te doen inzien dat diegene iets niet goed doet, niet om te bewijzen dat je beter bent... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allebei gelijk :)
duitse treinen zijn vaak groen |
ik word ook wel es gek van jeuk :|
|
van domme mensen in het algemeen.
|