![]() |
gebak
vind jij dat er op een verjaardag ook per se gebak getrakteerd moet worden?
vandaag was er iemand op me werk jarig, en ik zeg: eerst gebak dan pas feliciteer ik je :o :D ik heb hem toch maar gefeliciteerd van te voren, maar hij ging wel gebak halen :D (y) wat denken jullie van zulke dingen? |
nee hoeft nietik vind het toch niet lekker alleen vlaaien of appeltaart dan :p
|
sjah..
t hoort er wel een beetje bij majah... niet persee ofzo |
Gebak...taart...
hmpf jah bij mij rkijgen ze het wel...logica... en als er iemand ooit gebak nodig heeft...kom het maar bij mij halen :p |
Hm. Het lijkt normaal te zijn geworden om bij een verjaardag of een afscheid van een collega taart of gebak te verwachten. Ik doe dat dus ook :D.
|
Citaat:
Hoewel iedereen wel blij was dat ze gingen, hehe Ik had eigenlijk nog wel slingers en balonnen verwachten :D |
Citaat:
|
Bij een verjaardag verwacht ik wel taart ofzo jah! :D
Mjah ik lust alleen appel- en kersenvlaai! :p |
Van mij hoeft er geen gebak.
|
*te veel taart gehad laatste dagen :)*
niet echt nodig, maar wel lekker :D |
Mijn broertje is vandaag jarig en we hebben net 1 appelkruimelvlaai gekocht. Voor degenen die willen :D (en dat zijn er in onze familie meestal maar heel weinig, maja)
|
Ik heb vandaag ook gebak getrakteerd op mijn werk:)
|
Citaat:
|
Bij verjaardag hoort inderdaad taart..
Anders is het geen verjaardag meer :) |
ik vind het er wel bij horen ja....
maar de laatste tijd wordt het wel erg veel...... |
Ach, ik lijn. Dus voor mij hoef het niet per se.
|
mjah, gebak, taart, zoiets is iig wel leuk.
|
Ja, en veel ook.
|
mjam mjam!
|
Op zich wel lekker :)
|
een traktatie op zich kan ik altijd goed waarderen, maar of het dan appeltaart, vlaai of slagroomgebak is kan me nooit zoveel schelen...
|
ik vind t er wel bij horen, bij mij op t werk waren dr vandaag ook 2 ajrig, hebben ze de traktatie over 2 dagen verspreid :D:D
|
Is natuurlijk leuk, maar je kan na het werk ook gezellig iets gaan drinken op de kosten van de jarig.
|
juh is wel lekker. Vorig jaar werkte ik fulltime en toen kregen we zowat bij elke gelegenheid gebak... ik denk in 3 maanden wel 12x of zo.. en weet je.. het verveelde niet :D ;)
|
Taart is (y)
|
Dat moet de jarige zelf bepalen. Ik lust geen taart dus voor mij hoeven ze het niet te halen
|
Citaat:
|
nah, hoeft niet
|
Het hoort eigenlijk wel maar voor mij hoeft het niet per se.
Ik lust geen gebak (geen slagroom en geen sjokola). Maar als ik jarig ben is er natuurlijk gebak. |
ik vind wel dat gebak of taart erbij hoort
en het is gewoon lekker... en als der geen gebak is, moet er wel iets anders lekker bij zijn zoals cake ofso |
hoeft niet
t moet geen verplichting worden als jij taart geeft is dat een vriendelijk gebaar van jouw kant als het een verplicht iets is, heeft het niks 'extras' |
hoeft niet, maar het is wel lekker :)...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |