![]() |
wat als je geplayed wordt
wat moet je doen als je al maanden geplayed wordt, maar het helemaal nooit hebt gemerkt?
(een vriendin van mij vroeg naar jullie meningen) |
oogklepjes af doen...
|
je niet super klote gaan voelen, en doorgaan met uw leventje...;)
|
die klojo dumpen en doorgaan met je eigen leven!
|
Pak hem terug,
dat is het beste, knip zijn lul deraf ofzo! :D |
Citaat:
kijk uit met dat soort hints ! |
Je woede lozen (terug playen?) en verder gaan met je leven?
|
KZOU HEM DE T*FYS SCHOPPEN ZN LUL IN TWEEEN HAKKEN ZN OGEN UIT ZN KAS RUKKEN ZODAT HIJ NOOIT MEER KAN KIJKEN NAAR ANDERE WIJVEN ZN TONG IN DE MIXER DOEN ZODAT HIJ NIET MEER KAN TONGEN:D ZN LIPPEN DICHTPLAKKEN HEM SCHOPPEN TOTDAT HIJ ME SMEEKT OM VERGEVING;) BLOEDZUIGERS OP ZN EIKEL ZETTE(o die had ik er af gehaald nou dan maar op deopen wond van zn lul/eikel) EN OP ZN TEPELS :D HEM IN DE ZEE GOOIEN EN LATEN OP VRETEN DOOR DE HAAIEN :D EN DAN KAN IK WEER RUSTIG LEVEN
JA JULLIE ZULLEN WEL DENKEN MAAR IK HEB ONGEVEERZOIETS MEEGEMAAKT XXXJES CHRISTINA EN JAH HET IS UIT NU :( :( :( MAAR IK HOU MEGA VEEL VAN HEM :confused: :confused: KWEET HET NIET MEER:D |
Wat valt daar onder? ik bedoel hadden ze iets voor langer of hebben ze gewoon een aantal maandjes een paar keer gezoend?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(Lucky Duck onder naam van buurjongen :o Vervelend in en uitloggen met die nieuwe forumsoftware :()
Meteen dumpen! Maak niet dezelfde fout als ik ook heb gemaakt, want je krijgt erg echt spijt van als je 'm niet dumpt...:( |
Citaat:
En wat iemand al eerder zei: oogkleppen afdoen. |
Citaat:
xjeschristina |
Citaat:
|
Ik zal woest worden!!
Ik zou dat echt niet pikken!! Maarja hopen maar dat ik niet geplayed word :) Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
KZOU HEM DE T*FYS SCHOPPEN ZN LUL IN TWEEEN HAKKEN ZN OGEN UIT ZN KAS RUKKEN ZODAT HIJ NOOIT MEER KAN KIJKEN NAAR ANDERE WIJVEN ZN TONG IN DE MIXER DOEN ZODAT HIJ NIET MEER KAN TONGEN ZN LIPPEN DICHTPLAKKEN HEM SCHOPPEN TOTDAT HIJ ME SMEEKT OM VERGEVING BLOEDZUIGERS OP ZN EIKEL ZETTE(o die had ik er af gehaald nou dan maar op deopen wond van zn lul/eikel) EN OP ZN TEPELS HEM IN DE ZEE GOOIEN EN LATEN OP VRETEN DOOR DE HAAIEN EN DAN KAN IK WEER RUSTIG LEVEN
:eek: slik! ben blij dat ik geen player ben, en jou heb geplayd.:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |