![]() |
een gat in de lucht springen....
je gaat een gat in de lucht springen als 1 bepaalde forummer het forum verlaat......
bij welke forummer zou dat zijn?? |
Geen :o.
|
thijsje
stommerd :( |
trouwens waarom zou je :)
|
Pff.. het is niet netjes om openlijk te gaan vertellen wie we wel en niet mogen. :)
Dat mogen we alleen denken. :p |
Eentje die bekrompen is ofzo? Kweet eigenlijk geen voorbeeld van iemand waar ik een hekel aan heb :)
|
ikzelf
betekent dat ik weer van een verslaving af ben ;) |
Citaat:
|
WTF heb ik eraan als iemand het forum verlaat?
|
neuh, niemand hoeft weg... I love you all!!!
|
Ach, er zijn er wel een paar die ik irritant vind ofzo, maar ze hoeven niet weg hoor! :p :)
|
Citaat:
je bent de eerste :rolleyes: :D |
Zaagmanz en Bikiniemeidje
|
Citaat:
heb je me zeker geblockt :o |
simple creed :p
|
egbert (y):p
|
Niet één forummer. Ik heb aan niemand een hekel, laat staan dat ik van iemand zo erg walg dat ik een gat in de lucht zou springen als die persoon het forum zou verlaten.
|
De mensen die soms mijn irritatie opwekken zorgen er stiekem ook wel voor dat het leuk is :o
|
Citaat:
ik niet meer? wat een verbetering!:D |
Citaat:
|
Citaat:
Ach je valt wel mee :) |
LOM
Fleet Admiral Omdat ik het kneuzen vind. Ik heb geen last van ze, helemaal niet..maar ik vind ze gewoon zielig |
niemand echt wat maakt mij het nou uit.
|
Citaat:
mja zelfde hier eigenlijk... Ik hou wel van trolls :o |
liquidlans.
hij verdient een rituele papoea-dood. |
Citaat:
|
Tofke_H
|
tis wel heel erg als je een gat in de lucht springt omdat iemand weggaat
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zal ik zo blij moeten zijn als er een forummer weggaat die ik niet mag? Je kunt ze gewoon negeren... En dan nog, het blijft een trieste instelling.
REIE |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet iemand speciaal, eigenlijk. Het zou fijn zijn, als sommige mensen wat minder bekrompen zouden praten, maar ik zou niet eens kunnen zeggen wie dat zijn... :S
|
Citaat:
wat heb ik je aangedaan, of mag je me niet ?? Wheheheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeee :rolleyes: |
Citaat:
|
Morgan C. Hoax...
Als die persoon echt iedereen wegjaagt wordt het hier straks nog een sserieus forum waar je nietmand meer kunt uitlachen, war je niet meer naar mensen kunt rologen, waar nooit eens mensen terecht te kakken worden gezet (ja ik doel op nare man) en waar alleen nog een beetje saai geblaat wordt :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar waarom zou je je daaraan ergeren :confused: |
Citaat:
(PS is mijn vriendin niet meer :D) |
Waarom zou ik? Ik heb van geen enkele forummer last. Nou dan!
|
Citaat:
|
Beuk, hij is nog de enige die mijn complete alleenheerschappij ondermijnt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
communiceerbeer :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |