![]() |
hoe vaak vloek jij per dag ?
ja ,veel te veel ,echt klote gewoon
maar uhh een keer of 10 zeker ? |
Hm. Ik vloek zelden :o.
|
denk 1 of soms 2 keer per dag... verder is het heel vaak 'kut' of 'fuck' bij mij
|
ehm denk wel 40X of zoiets
|
Te vaak... probeer het af te leren
|
Ligt eraan..Zijn van die dag dat alles mis gaat en zo...Dan wel 40 keer :) Maar normaal gesproken...4/5 keer? :)
|
Nooit...
Misschien als ik echt heel boos ben..anders echt nooit.. |
niet vaak. Ik probeer niet
|
Niet al te vaak. Ben netjes opgevoed. ;)
|
Ik vloek heel vaak eigenlijk.
|
Citaat:
|
ik probeer zo min mogelijkte vloeken, soms lukt dat ook wel een paar dagen, soms ook wel 5-10 keer op een dag (maar dan zit ook wel alles met tegen)
|
vloeken als in Godverdomme? Weinig, dingen als 'kut' toch wel paar keer per dag ofzo? Misschien wel minder, ik ben het beetje afgeleerd ofzo
|
nooit
hooguit godver als er echt iets flink misgaat... |
nauwelijks
|
eigenlijk bijna nooit meer.... terwijl ik het vroeger zo vaak deed...
ga de goede kant dus op :) |
..verschilt per dag soms niet soms hmm te veel
|
Ligt eraan, gemiddeld misschien 20 keer. :D
|
Vaak genoeg :o
|
ehm.. niet heel veel maar wel bijna altijd in mezelf :D
|
Citaat:
Als ik een dag chagrijnig ben, haal ik die veertig keer ook met gemak. Anders blijft het wel onder de twintig keer, hoop ik. :) |
heel vaak... als iets fout gaat zeg ik al iets van godver of kut.
als ik iemand op tv ofzo zie, en diegene irriteert me, zeg ik al meteen: wat een tyfushoer oid als ik wakker word van iets begin ik ook al te vloeken :D en voor de rest... laten we t er maar op houden dat ik veel (te veel) vloek. |
Citaat:
|
das nogal afwisseld.. soms niet en soms veel te vaak.
|
Citaat:
|
als ik een rot dag heb heel veel, maar dan vooral tegen mezelf of in mezelf over andere personen. Voel ik me goed dan scheld ik ook de gehele dag niet
|
Heel vaak 'bloody hell', als dat vloeken is te vaak :o :D
|
ik wíl niet vloeken, maar 't gebeurt soms wel 'ns, als ik sjagga ben en als me iets tegen zit maar verder valt wel mee ik wíl gewoon niet vloeken.
een meid op 't werk vloekte 40x in 't uur. (hebben we opgeteld) |
ik probeer niet te vloeken, lukt meestal wel maar soms floept het er zoooww uit... :(
|
meedere keren, zeker als Krajicek verliest ;)
|
zo af en toe als ik m'n dag niet heb
|
Ach, ik heb mijn 'godverdomme', 'kanker', en 'tering'-periode een beetje achter me gelaten...
Ik schrik soms 'n beetje van mezelf als ik 'kanker' op die manier gebruik... 'kut' gebruik ik nog wel 'ns, maar da's nauwelijks vloeken. |
Ligt eraan wat ik aan het doen ben... als ik gewoon tv kijk vloek ik minder dan als ik een kast inelkaar schroef..
|
ligt er een beetje aan in wat voor bui ik ben, en waar ik mee bezig ben. mjah, de ene dag 10 keer, de andere dag helemaal niet...
|
Zelden.
Meestal heb ik niet zo'n moeite met zelfbeheersing. |
verschillend
meestal zo rond de 10x :confused: |
nooit eigenlijk
*braaf* |
Citaat:
|
pff, kwee nie..tel dat nooit eigenlijk
ligt oowk aan me humeur vandaag was het iig veel ;) |
Citaat:
|
Kvin et echt minder als andere mensen et doen, maar ik betrap mezelf er ook zat op..
Ligt eraan in wat voor 'n bui ik ben :) |
Ontelbare keren...
|
Te vaak...
|
redelijk vaak ja
|
Citaat:
|
Zelden. En dat ook wel met heel onzinnige dingen die er dan per ongeluk uitfloepen (..) :) Mjah, vaak erg rare woorden, weet ook niet waar ze dan opeens vandaan komen.
|
Citaat:
|
weetikveel, ga k niet tellen ofso :rolleyes:
|
veel te veel :eek:
dikke kus ~free girl~ |
Ik vloek nooit!
Godver@#$%@$@$# zeg, wat een vraag :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |