![]() |
Handwerken
Breien, haken, borduren enz. Kan jij dat, en wat heb jij allemaal al in elkaar gezet?
|
Borduren lukt me nog wel.
Maar erg ver kom ik er niet mee, heb er geen geduld voor. Kan dus ook niet zeggen dat ik iets in elkaar heb gezet ofzo. :) |
Kan ik allemaal :o
en meer...Kan stikken, eigen kleding maken, tekeningen op strijkpapier zetten, kralen, stof met de hand bewerken enz... helaas heb ik er nooit meer tijd voor :( |
Ik kan iig breien en borduren, de andere vast ook wel als ik er de tijd voor neem...
|
Heb vroeger op de basisschool eens moeten breien. Kon er geen steek van :D.
|
Ik kan het allemaal wel....dat deden we vaak op de basisschool
|
Punniken!
|
Punniken inderdaad :D
|
met borduren wel veel, rest kan ik niet echt
|
borduren en breien lukt me wel, ik neem er alleen nooit meer de tijd voor...
|
neee dat kan ik echt niet meer :)
|
en alle mensen vergeten dat ze kunnen naaien :o
|
dat moesten we op de basisschool altijd, en ik had er een grúwelijke hekel aan. M'n moe zegt nog wel 'ns als ik me verveel: Ga toch 'ns handwerken, nou denk maar niet dat ik dat doe, ik kan 't denk ik ook niet meer.
|
ik kan punniken
en ik ga binnenkort een tas proberen te maken *hmm .. aparrt* en ik kan breien..maar geen beginnetje maken! |
heb ik allemaal op de basisschool geleerd maar ik ben de technieken verleerd.
|
haha, mijn ma kan er nog helemaal agresief van worden, maar ik kan niet breien of haken, borduren gaat ook niet geweldig, en de laatste keer dat ik met zo'n naaimachien iets probeerde heb ik het ding grondig gesloopt, daar issie nooit meer helemaal van hersteld. de rest van het huis ook niet...
|
ff kijke, weven kan ik wel ennuh breien hebk op de basisschool geleerd maar nu zal ik het wel nie ech kunnen.
Had een hekel aan handwerken vroeger en nu nog steeds, kan het ech nie :D Wat bij ons op school wel stom was op de basisschool is dat jongens wel moesten leren naaien en breien tijdens de handwerklessen maar dat er geen lessen waren waar de meisjes moesten leren zagen en timmeren :rolleyes: |
Mm mijn technieken zijn niet echt van dat je zegt wow!
Nee absoluut niet.. hoewel ik heb wel eens een hoedje in elkaar gebreid maar die was echt heeeel raar geworden! |
Ik heb net een armband in elkaar genaaid van spijkertof. En ik heb er nog wat bloemetjes er op gestickt, maar alles is niet zo mooi afgewerkt...
Daarnaast kan ik ook borduren, maar dat vind ik nou echt verschrikkelijk... Punnicken heb ik nooit gekund en breien doe ik ook nooit... |
Vroeger wel eens een sjaal ofzo :p
|
Ik kan ook punikken, breien en borduren is niet zo moeilijk.
|
ik kan punniken en breien en borduren, maar doe dat nooit
ik kan ook kleren repareren en/of opleuken, dat doe ik wel vaak |
oja, en armbandjes maken van kraaltjes
|
breien en haken kan k nog
(denk k) |
wij hebben het tot het tweede leerjaar geweest, maar vanaf het derde leerjaar zaten we gemengd, en vanaf dan niet meer...
ik kan er iig niets meer van :) |
Kan ik allemaal heb handenarbeid gehad wij gingen altijd muisjes en dat soort onzin maken
|
k kan het volgens mij allemaal.... :eek:
|
Ja, ik kan breien. 'k Heb een heel truitje gebreid voor m'n broertje toen m'n moeder nog zwanger van hem was. Met streepjes, steeds wit en dan afwisselend blauw, geel of rood ertussendoor.
Was heel simpel, maar erg lief. 'k Ben altijd blij geweest dat m'n moeder niet in verwachting was van een tweeling want volgens mij ben ik bezig geweest vanaf dat ik het wist, dus meer dan een half jaar:D Borduren heb ik ook weleens gedaan, een Nijntje. Heb ik ook afgemaakt, na een jaar ofzo. Haken heb ik nooit gedaan, vind ik niet mooi. Alleen vingerhaken, zo'n heeeeele lange sliert. Ik heb weleens kleren voor mezelf gemaakt. Een spaghetti jurkje, een broek en nog wel meer, maar meestal laat ik het toch lekker m'n moeder doen. Babykleertjes heb ik ook wel gemaakt, dat vind ik veel leuker. |
hm, ben ik soms de enige die aan wat anders dacht? :o
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |