![]() |
Lampen
Spotjes, stalampen, hanglampen en nog veeeel meer lampen. Wat vind jij mooi?
|
Schemerlampjes. En dan het liefste van die romantische. :D
Of in hartjesvorm. ;) |
gekleurde, heb blauwe gele en rode nu :o
|
TL verlichting :D.
|
Tja, van die schuiflampen, die staande, die geven heeeel veel licht, en die gekleurdekerstboomlampjes :)
|
leuke, aparte lampen
heb een Daffy duck lamp :D :cool: |
als ze een beetje zacht licht geven vind ik het al snel leuk, voor thuis tenminste
|
Kroonluchters. :D Maar dan moeten ze wel bij de rest van de kamer passen, natuurlijk.
Ennum.. Ik hou in ieder geval niet van die spotjes, verder gewoon andere mooie hanglampen enzo. :) |
die lampen die in de serre van het voorhuys in emmeloord hangen zijn zo :cool:
|
lavalampen :p (wat een kutwoord om te typen)
|
Lampen in functie van hun nut, hun plaats,.... :)
|
Schemerlampen.
Spotjes. Kroonluchters. Kerstlampjes (die hingen tot juni in m'n kamer voor 's avonds :eek: ) En ik háát groot licht, en nog meer dan dat haat ik TL-buizen. Dus als ik alleen thuis ben, komt het enige licht van tientallen kleine lampjes. :) Heb zelfs m'n eigen programma's, ik vind het geweldig om met licht te experimenteren: allerlei stijlen, sferen creëren, door verschillende lampen, gebieden in de kamer en zijruimtes met elkaar te combineren, danwel van elkaar te separeren. Het allerlaagst op mijn lijst scoren halogeenlampen en TL-lampen. Die zijn echt k*t, sfeerverne*kend. Gebruik ik dus ook nooit. ;) Zo kan ik een echt mooie romantische sfeer creëren, daar heb ik een paar speciale dingen voor :o, helaas heb ik nu geen vrouwelijk gezelschap waar ik dat mee kan delen. :( (Hint... ;)) |
kandelaars
|
waxinelichtjes.
|
Een TL-buis :o ... :D;)
|
Ik vind die stalen draden mooi waar je dan van die spotjes aan hangt!
|
Ik heb spotjes, maar ik heb ze bijna nooit aan. Ik heb ook 1 mooie hanglamp, witte stof. Geeft een mooi gelig licht.
|
Citaat:
ik heb 1 met blauw water, en groene lava |
kaarsen!! :)
en zachte lampjes, met zacht oranje-achtig licht.... |
maakt niet uit
|
Spotjes enzo kleine bescheiden lampjes.
Tl buizen vind ik niet mooi |
Citaat:
oooo wat lief! maar jah ik had dat ook met die kerstlapjes op mijn kamer met kersmissss met bolletjes hihihihi ik denk dat ik het mooiste licht savonds van kaarsjes vind komen.. |
Citaat:
|
Spots en schijnwerpers, heb er 4 op mijn kamer, dat geeft heeeeeel veel licht :D
|
kvind ze allemaal mooi als ze licht geven
:rolleyes: dit is echt zo'n topic die ik vet triest vind... |
Lavalampen
|
Citaat:
iki vind toneellicht ook wel mooi. Dat verblindt je erg goed... |
kaarsen :)
ik vin die ufo lampen ook wel geinig |
kerstlampjes (y) heb ze t hele jaar door hangen :)
|
(geur)-kaarsen, gekleurde plastic kroonluchters, schemerlampjes met een soort van kraaltjesgordijn erom heen (die heb ik op mn nachtkastje) :)
|
Citaat:
|
ik heb kerstlichtjes hangen en daaroverheen heb ik een half doorschijnende, gouden sjawl gehangen...staat best wel leuk :)
|
lavalampen en van die lampen waarvan wit blauw wordt :d zoals in de zonnebank snappie ? en rode schemerlampen (zoals by de hoeren :))
|
Spotjes, die geven een hip effect aan iets :cool: Of natuurlijk de koplampen van een meid :rolleyes:
|
hangt van het doel af!
|
kaarsen (vooral enorme kandelaars) stroboscopen, uv lampen :)
en 2000 watt breedstralers.. net een verwarming, maar dan feller |
Spotjes, met oranje lampjes:)
|
Lampen die licht geven, vind ik persoonlijk altijd wel mooi!
|
kaarsen en lmpen die niet te veel licht geven
|
Lampen met chroom.
REIE |
Dit is de leukste lamp die 'k tot nu toe gehad heb :
http://members.lycos.nl/egyptianguy/zwaailicht.JPG Zat 'n magneet onder waarmee 'k op 't dak van m'n auto kon zetten. cd'tje met politie sirene (van internet gedownload) erbij. raampjes open, zwaailicht op 't dak. en TAAAATUUU TAAATUUU, iedereen gaat voor je opzij :D Totdat de marrechaussee je na 'n paar maanden (bijna elke avond zo rijden) betrapt en het zwaailicht "ruilt" tegen 'n vette boete. :o |
Citaat:
|
Citaat:
en 't schoot nog op ook, van m'n vriendin naar hier is normaal zo'n 20 minuten. met zwaailicht en sirene heb 'k 't een keer in 8 minuten gedaan :D |
Kerstboomverlichting, dat heb ik aan een aantal planken in mijn kamer vastgemaakt. Geeft heel mooi, warm licht :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |