![]() |
Praat jij tegen apparaten/machines?
Praat jij dus tegen bijv. je computer, auto, een lamp die nog niet weet offie het wel of niet doet en dat soort dingen?
|
ja
|
Uhhuh.
|
Vaak genoeg :D.
|
Veel tegen de tv, vooral bij soaps ofzo, als iemand iets doms doet ofzo :D
En tegen in internet verbinding als hij bezig is met verbinden, dan smeek ik altijd dat hij het doet... hij doet het nog wel eens niet ;) |
ja veel te vaak
Offtopic: heb je last van inspiratie (oftewel: S-P-A-M-B-U-I):D:p) |
:o ja
|
Nee
|
nee
|
niet echt ik praat wel in me zelf als ik bijvoorbeeld achter de computer zit
|
Soms wel ja...als het niet mee zit met m'n compu ga ik over haar wrijven en geile dingen tegen 'r zeggen...
Een beetje :o omdat dat nog waar is ook. :) |
ik kan aardig schelden tegen de computer, maar verder praat ik niet tegen apparaten geloof ik...
|
nee
:confused: |
Ja, tegen de computer, tegen de tv, tegen radio.. Eigenlijk altijd negatief, trouwens.
:o :confused: |
ja heel soms, ook altijd negatief..zoiets van: "kreng" of "pokkeding" :D
|
hihi ;) Af en toe wel ja :P Maar vraag me af of het niet meer tegen mijzelf is als ik bijvoorbeeld "K*t TV" roep. Of is het dan toch tegen de TV?
Ach ja, ik hoop in ieder geval dat de TV het niet al te persoonlijk opvat. ;) |
tegen me computer
|
doeik eigenlijk niet aan
|
Ja, vooral tegen de computer :D
|
jah hmm vooral als msn uitvalt grr :mad: en jah tegen mezelf praat ike ook soms als er niemand in de buurt izz :o :p maar jah dat telt effe niet want ike ben geen apparaat :D
|
tegen computer (vooral schelden:D), soms geef ik em ook wel een klap :p
|
Soms.
Maar meestal blijft het bij 'rotding'. :) |
Citaat:
mijn pc is een vuile tyfus-tbc lijer.. :rolleyes: |
mwahh af en toe ja als ze niet doen wat ik wil.. maar zo te lezen ben ik gelukkig niet de enige
|
k scheld mn pc zo vaak uit :p
en van de week was de kabel dood, dan scheld ik de tv + pc ook uit (was eigenlijk UPC z'n schuld maja...) en als mn pc eindelijk eens iets goed doet geef ik nog wel es een compliment (ja ik kan wel lief zijn) |
tuurlijk :):p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, mijn arme kompjoeter heeft heel wat te verduren..
|
Tegen de ijskast vaak! :eek:
|
Tegen m'n computer weleens, wel aardige dingen natuurlijk ;)
Niet een apparaat ofzo, maar tegen m'n fiets deed ik dat vroeger erg vaak, ik heb een KLOTE hekel aan fietsen omdat ze het nooit goed deden, dan ga je tegen ze vloeken en tegen aan schoppen :o |
Citaat:
vroeger toen ik nog een modem had keek ik altijd heel kwaad naar die verbinding en dan deed ie het altijd :) najah... praten niet nee... |
Ja, vooral als dingen het niet doen :o
|
ja. planten ook trouwens.
|
ik scheld mn kompjoeter vaak verrot. Me eigen kompjoeter dan (= erg oud, vooral oud, eigenlijk, en doet t niet meer altijd zo goed als, zeg 5 jaar geleden) Tja, was toen een hele nieuwe, met windows 95...
En ik sla em ook geregeld, maar nadat ik em geslagen heb, doet ie t weer :) |
Wie niet? ;) :p
|
jah
ik praat ook veel tegen mezelf maar dat komt ervan als je veel alleen thuis bent :D |
ik praat tegen alles, tegen de computer, de lamp, mn fiets.
Maar ik praat ook tegen mezelf, altijd, overal. |
negatieve kritiek regelmatig, opbouwende kritiek te weinig.
|
joh
we moeten een keer positieve energie naar diverse apparatuur gaan uitzenden door ze positief te beinvloeden door middel van het gebruiken van woordkeuzes die de prestaties van het desbetreffende apparaat bevorderen. wellicht zou dit enige invloed kunnen hebben, wellicht ook niet |
ja.. ik praat met ze, vloek tegen ze, zing met ze, vecht met ze, huil met ze, bid met ze, lach met ze, bewonder ze, flirt met ze...
:rolleyes: maarem, ik lul wel es met ze. |
ja. :o (y)
|
jah, maar das meestal alleen om ze uit te schelden.
|
de printer wil nog wel eens terug praten :cool:
|
opblaaspop
|
Zijn er hier ook mensen die irl met mensen praten"? ;) :p :D
|
Ja hoor :)
Zowel positief als negatief, meestal tegen de pc en als de nieuwe pc komt, dan praat ik nog meer tegen em en als het goed is gaattie dan luisteren ook met spraakherkenningssoftware --> "open Mijn Documenten" :o |
Citaat:
|
Nee, niet tegen het apparaat an sich. Ik praat wel veel tot mezelf eigenlijk .. dus ik kan raadselen over iets dat foutging met de computer en 'hardop denken', maar ik geef de computer e.d. geen persoonlijkheid. Gelukkig niet :D
|
ja
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |