![]() |
wat is jou hoofdbezigheid...
...als je aan het computeren bent?
en dan niet antwoorden computeren :rolleyes: ik luister het meest muziek als ik aan het computeren ben |
computeren :rolleyes:
...online shoppen :) |
meestal msnen en forummen
|
Ligt eraan... soms MSNen, dan weer muziek downloaden, of iets anders... heb eigenlijk geen hoofdbezigheid. :)
|
msnen of iets opzoeken ofzo, forum ook wel, mailtjes sturen naar mensen die ze (waarschijnlijk) niet willen ontvangen of meteen weggooien... ach, t ligt er maar net aan hoe erg ik me verveel...
|
Forum, MSN, Oekaki :)
|
forum + msn
|
forummen
|
oh, en ik heb ook altijd wel muziek op staan
|
Forummen. En daarna MSN.
|
Chatten.
|
- MSN
- forummen - Rally Championship (computerspelletje) - Championship Manager (computerspelletje) - Mailtje schrijven |
msn, muziek zoeken en downloaden
|
MSN ..,forummen ,muziek luisteren ,downloaden en hmm nog hmm op andere sites kijken ...hmm jah druk druk druk . :p
|
thehun
daily movie posts bijhouden! |
Forum & MSN!
|
1. Muziek maken
2. Vaste internet sites bezoeken |
Ik luister altijd naar muziek. Daarnaast msn,mail,scholieren..en andere 'vaste' sites waar ik regelmatig kom.
|
msn, fora bezoeken
|
Van alles door elkaar. MSN, forummen, muziek luisteren, mailen enz. <<alhoewel, wanneer ik iemand mail wil ik er wel volledige aandacht aan schenken.
|
msn + forum
|
Hangt ervan af..
Als ik naar een examen toewerk, ben ik voornamelijk met het maken van samenvattingen en huiswerk bezig. Als ik aan het werken ben, werk ik voornamelijk met AutoCAD. Als ik net een examen achter de rug heb, en het niet zo druk op het werk is, zoals nu; dan programmeer ik voornamelijk (ben momenteel MFC aan het leren, sluit wel leuk aan op mijn C en C++ certificaten). Als ik thuis zit en even nergens zin in heb, dan ben ik voornamelijk aan het surfen, chatten en forummen. |
muziek downloaden en msnen, geloof ik.
|
msn-en en muziek downloaden
|
nagelbijten.
|
forummen en fotosoepen
|
msn
|
forummen, msn en muziekjes luisteren, en af en toe mun cu2 verbouwen, en meel checken en dat was t
|
euhhh
1: msn 2: irc 3: kazaa 4: forummen 5 etcccccc : niets |
MSN, Forums doorspitten & muziek downloaden :D(y).
|
Citaat:
|
Msn
|
msn, muziek en forum
|
kheb zoiezo altijd muziek opstaan voor de rest wat vaste sites die ik dagelijks afga en msnen
|
MSN + ICQ aanzetten,
Kazaa, audiogalaxy, wim mx enzovoorts aanzetten.. :) Muziek downloaden.. muzieksites doorspitten voor nieuwe album tips/liedjes en leuke informatie.. Muziek downloaden/luisteren en s'avonds een paar cdtjes branden.. |
Citaat:
|
Muziek luisteren, forummen, msn-en, lezen, zingen en drinken.
|
muziek luisteren, msn-en, forummen (meestal niet op dit forum), dreamcommunity'en
|
forummen
msn als er leuke peeps zijn :p muzakje erbij zoiets? |
Citaat:
|
muziek staat altijd op dus jah dat dan
voor de rest is variatie troef |
msn
forum spelletjes huizen zoeken (ja we zijn nog steeds op zoek naar een huis:() |
MSN *is eiglijk wel een beetje verslaafd :o*
forum *leest alles maar beantwoordt niks* |
wel, momenteel breng ik muh hoofd op orde voor zxover dat mogelijk is...En anders...sjah kweenie, beetje muziek, beetje lullen, beetje bellen...?
|
computeren:D
oh, en daarnaast ook tennissen, muziek maken/luisteren, lezen, schrijven (vanalles) en uitgaan met vrienden |
Citaat:
we waren een half jaar bezig, hebben er eentje gekocht:) hij's heel mooi, maar het was echt zooooo vermoeiend om er eentje te vinden |
Spelletjes spelen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Adobe Photoshop :)
MSN Muziek Downloaden Surfen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |