![]() |
Spy Hear
Wie kent dit apparaatje?????
Is het echt zo goed als in 't filmpje? http://www.spyhear.com/promo.html Oh ja, en wie van jullie gaat 't kopen na het zien van 't flash filmpje :D |
Ik ken het niet maar ik heb wel in situaties gezeten (klinkt heel serieus maar ik ben gewoon nieuwsgierig!) dat zo'n apparaatje wel heel handig zou zijn!
Ik denk alleen niet dat het echt zo goed is. Het zal wel geluid versterken enzo, maar het lijkt me strek dat er een filter op zit die alleen de stemmen luider door laat komen. Als je bijvoorbeeld in de bus zit en je wilt iemand afluisteren, krijg je volgens mij ook het geluid van de moter enzo mee... Maar verder wel heel grappig! Wat moet zoiets kosten!? ;) |
$ 19,95.
|
Citaat:
Special Internet Only Offer now through July 6th, 2002 daarna kost ie weer 49.95 dollar :( en je moet de kleine lettertjes niet vergeten: S&H Fees for orders shipped outside the United States: $25.00 |
Minder.
|
interesting..
|
Dat krijg je ook als je lid wordt van de zo zit dat, ofzo
|
Citaat:
|
Ik vind het filmpje wel grappig, maar ik denk niet dat het in het echt ook zo goed zal werken.
Ik heb wel eens eerder zo'n ding gezien, maar dat leek meer op een megafoon :D |
Sorry, ik vind het niet kunnen dat de privacy van personen wordt geschonden..
Ik koop zo'n ding dus niet.. |
Je kreeg het kado als je een abonnement op Kijk nam. Las ik laatst.
|
Citaat:
|
Tja wel grappig maar ja het lijkt me niet echt zo goed kwaliteit als in het filmpje. Tja ach kzou er zelf geen kopen kzie het nut er niet van in
|
ken ik niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |