![]() |
Bij welke kleur verwacht jij...
welke smaak het is
rood= aardbei groen=appel oranje=sinaasappel/ananas paars= bessen geel= banaan? neej citroen aangezien ik nog nooit een banaansmaak snoepje op heb :confused: bestaan die? blauw=???? als je nog meer kleuren weet graag schiet me niet iets te binnen nu |
zwart - Drop
|
blauw is blueberry, zwartebes iets en paars precies hetzelfde
|
blauw=bosbes
paars=zwarte bes of vlierbes of braam donkerrood=kers lichtrood=aardbei oranje=sinaasappel geel=citroen groen=limoen |
bruin - koeienvla
|
Citaat:
|
Citaat:
ik word gek dialect Westlands:D maar dan is het idd nog fout ik weu'r gek! |
wit = ???????? :confused: :confused: ??????????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wit is geen kleur :p en zwart ook niet. ;)
Maar bij wit denk ik aan vanille :) |
groen-appel
blauw-mint rood-aardbij rose-kauwgom zwart-drop zoiets?:confused: |
bambix, Milk & ******** hou jij chatsessies op MSN ofzo.
|
geel -> bier
groen -> wiet bruin -> sigaren |
Rood = aardbei of kersen
Geel = citroen of banaan Groen = appel of mint Blauw = gemische bubbelgum smaak of druiven Oranje = sinasappel Rose = bubblegum Bruin = cola of salmiak Wit = mint of vanille Zwart = drop of bessen |
rood= aardbei/appel
groen=appel/druiven oranje=sinaasappel/manderijn paars= bessen geel= annanas, banaan/citroen/appel blauw=bessen zwart=drop wit=meel roze= zuurstok |
zwart= drop
bruin= cola rood= kers/ aardbei blauw= bessen/bramen groen= lemon/mint geel= ananas oranje= sinaasappel wit= mint paars= bessen/bramen etc duidelijk he :D :rolleyes: |
Citaat:
|
blauw=ijs
rood=siroop geel=citroen snoepjes en meer fantasie heb ik niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blauw = eucalyptus (strepsil-nostalgie),
Rood = aardbei, Groen = yoghurt, Geel = citroenijs, Paars = solero :cool:, Wit = melk, Zwart = zoete drop. |
wit= pepermunt
rood= aardbei zwart=drop bruin=cola geel=banaan (je hebt banaansnoepjes :p) paars=bosbes groen=appel blablablaat |
Citaat:
|
Van groente en fruit:
Rood: Tomaat Groen: Appel Geel: Banaan Paars: Druiven Oranje: Sinaasappel Roze: Framboos/Aardbei Blauw: Ehehehehm... :D Ik stop maar ff :D |
zwart= van die hele hete sambal die je in een surinaamse soep doet... Yummie!!
bruin= meat meat meat!! rood= ketjup blauw= die smurfensnoepjus, weet niet welke smaak het is... groen= sla, bah geel= fanta oranje= van die oranjesnoepjus van marsepein wit= van die vickssnoepjus paars= druivensap |
rood= aardbei
groen=appel oranje=sinaasappel/perzik paars= bramen geel= banaan blauw=bosbessen wit=pepermuntje zwart=drop |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rood = aarbei/kers
Groen = limoen, appel, naturel of kiwi Oranje = sinaasappel of perzik Ah, 't is allemaal al genoemd :) |
Citaat:
|
blauw - druif
grijs - wol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |