![]() |
Originele manieren om het forum vaarwel te zeggen...
Met andere woorden: hoe krijg je zo snel mogelijk een (lifetime) ban? :p
-een grote spamactie -een FB uitschelden -een FB-stel uitnodigen voor een triotje -zeggen dat je SF of HADES bent En néé, het gaat (nog) niet over mij, ik blijf voorlopig. :p :cool: |
t forum platgooien lijkt me wel een keer :cool:
|
Een grote spamactie :D Dat is nog grappig ook :p Maar als je dat kiest, doe het dan over 3 weken, dan kan ik er ook van meegenieten :D
|
eh, gewoon niets zeggen
:rolleyes: vind het zwaar triest als mensen vaarwel zeggen op een forum |
FB verrot schelden ?
|
Vaarwel wreed forum :rolleyes:
|
Geloof me, nr 3 werkt niet :p
|
gewoon niet meer posten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou denk ik een aantal andere mensen zover krijgen om het hele forum onder te spammen...en dan dus echt gepland. Meerdere nicks/IPs per persoon, vanaf verschillende verbindingen, om half 4 'snachts oid. Werkelijk élk forum totáál onderspammen, met zoveel verschillende onzinnicks dat het niet mogelijk is om te prunen, en ze alles handmatig moeten opruimen tot half zeven de volgende avond :cool: |
allemaal
|
boven in de banner (die hier onzichtbaar is :)) een afscheidsboodschap planten.......
|
Citaat:
1. ik laat het staan 2. ik prune twee dagen later ál mijn fora op topcs die ouder zijn dan één dag... |
een spamactie zoals al vaker wordt gezegd is het meest effectief
maar als je een lifetime ban wilt heben, moet je dat wel origineel doen. je kan de fb's mailbommen met allemaal mailtjes van 500kb zodat hun emailaccount overbelast raakt, krijg je als de mailtjes een leuke teskt bevatten vast wel een ban :D :cool: |
mwoah... denk dat je wel een eind komt als je dingen over forumbazen en het beleid enzo zou gaan onthullen (mocht je daar kennis over hebben :))
|
Citaat:
aangezien niemand dat ooit doet, is het best een originele manier... |
mwoah... je kunt ook nóg origineler worden... maar dat idee bewaar ik voor mezelf :p... (niet dat ik het echt van plan ben, maar ik vind het té gemeen om te posten :p)
|
alle fb`s en beheerders en aanhangsels een envelop te sturen met 6 kogels erin :cool:
|
Citaat:
|
Wel tampertje...in dat geval uppen we alle topics van zo oud mogelijk gewoon om je te irriteren ;)
|
Fb's zijn stelletje machtsgeile aan vrindjespolitiek doende, hielenlikkende zenuwlijers.
ik zeg dit op elk forum. daarom wordt ik ook nooit mod :p |
Citaat:
|
haha :p
|
Citaat:
|
Je kan ook zelfstandig weggaan; scheelt een hoop gezeik enzo ;) :rolleyes:
|
Citaat:
Ach joh... mensen met Databaseacces zijn handig :p... En anders dan maken we toch lekker alle fora leeg :p |
Gewoon niet meer posten. Lekker wegblijven.
|
SF en HADES hebben al een lifetime ban... dus zeggen dat je een van hun bent lijkt mij het snelste en het minste moeite...
|
Citaat:
|
'doei!'
:rolleyes: |
Citaat:
sorry:o |
Gewoon vragen: "Zou ik alstjeblieft een perm-ban mogen? Danku."
Wie weet geven ze je hem wel :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bied ze te koop aan voor €5000 per stuk. :rolleyes: |
:D leuk topic dit.
Ik zou een mailbom op alle FBérs wel een goed plan vinden. Of gewoon scholieren.com keertje down laten gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we vinden het forum wel tof, maar we haten de FBs :D |
Voor de hackers onder ons
probeer om de s.com server binnen te komen en geef het hele forum een andere volgorde (of: nog leuker, de paas lay-out :D). Dus dat MT bovenaan staat, gevolgd door A&N, dan S&M etc.. En open dán een afscheidstopic op Feedback :D |
wacht maar... ;)
|
*heel veel onzinnige en "verboden" topics openen
*de forummers heel erg beledigen, uitschelden, enz. *al helemaal alle forumbazen verrot schelden, bestoken met walgelijke mailtjes en andere ongijn. *enz. |
Gewoon doei typen en niet meer terug komen :D
|
Citaat:
be original: Citaat:
|
naaktfotos van jezelf posten met een komkommer in je reet en maynaise over het geslacht gesmeerd..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet hoe goed de beveiliging van de s.com server geregeld is, maar als ze slim zijn laten ze toegang tot bepaalde poorten, waarop deamons zoals mysql luisteren, alleen van trusted hosts toe. Op dat moment lukt je het gewoon domweg niet. [edit] En voor andere grapjassen (die via de webinterface gaan) is er zoiets als een logfile. |
Citaat:
|
Echt erg spammen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |