![]() |
Het staat in de krant...
Het staat in de krant... morgen wordt de aarde in een zwart gat gezogen. Hoe ziet de rest van jouw dag eruit?
|
Ik ga meeten met Unexplained en Mef in R'dam! :D
|
Apropos; een vermelding van de bron zou de geloofwaardigheid ten goede komen :)
[edit] Als dit een stelling is, vermeldt dit dan ff voor de nog niet uitgeslapen aardlingen als mij :) |
Citaat:
:p |
als de wereld morgen tegen een zwart gat wordt gezogen kan morgen net zo goed vandaag of gisteren zijn.
(he, kijk mij, ik doe vaag :rolleyes: ) maar ik zou nix speciaals doen |
nu ga ik slapen :)
|
Ik zou 't niet geloven duss ik zou naar de kroeg gaan.
|
Hm, dit lijkt me niet zoveel met filosofie te maken hebben. Het is meer een discussie voor De Kantine, lijkt me.
F&L -----> DK |
met iedereen ruzie zoeken :rolleyes:
|
bij de mensen zijn van wie ik hou...:o
|
Alvast naar het zwarte gat lopen, anders moet ik zo lang in de rij staan aan het eind van de dag
|
saai..
|
Ik gaaaaaaaa, uhm sex hebben:)
|
'k ga waarschijnlijk hysterisch rondrennen en dan uiteindelijk maar snel alle dingen doen die ik nog nooit gedaan heb :confused:
|
niets...
|
Bron?!?!?
Persoonlijk vind ik deze berichten niet echt fijn om te lezen..Ook al is het zeer waarschijnlijk fake.. |
Citaat:
Citaat:
|
Al mn geld opmaken en me lekker uitleven en dingen doen die ik altijd al hebben willen doen :p
|
Niet geloven!!!!!
|
vliegtuig naar barça pakken en in die buurt bepaald persoon opzoeken
|
ik zou naar degene gaan waar ik al 2 jaar een crush op heb en er eindelijk eens voor uitkomen... stom eigenlijk dat ik het niet zo durf en het wel zou doen als ik morgen dood zou zijn en er toch geen reet meer aan heb...
|
vrij nemen - zuipen
|
naakt over straat rennen... tis niet dat er de dag erna over je gesproken wordt dus ;) :p
|
Hopen dat het toch nog goed komt......(sprak de optimist :D)
|
Citaat:
|
Ligt eraan in welke krant 't zou staan...
|
Citaat:
|
eerste de beste vliegtuig richting canada nemen
auto carjacken en voluit over de snel weg met een vaart van 200 (wel f een goeie carjacken natuurlijk ;)) en dan richting HET wild van canada en genieten van het laaste stukje ongerepte canadees natuur *canada de gexste* :rolleyes: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hard lachen en nog 'n biertje pakken.
|
Ik ga naar de kapper.
|
Nee dat mag niet! :eek: Kga morgen op zomertoer en vrijdag ook nog en zondag ook nog en maandag ga ik op vakantie naar een fantastische camping! Nee! De wereld mag niet vergaan! :eek: :eek: :eek: ... :D
|
Citaat:
en anders? tis toch eind van de wereld pas ik een 4-wheel driver en dan scheuren nar een mooie waterval ofzo en dan int het water springen en genieten van de frisse lucht |
ik kaap een vliegtuig en vlieg naar snel de hele wereld over. bij elke mooi landje stap ik snel ff uit en kijk om me heen en vlieg dan weer snel verder.
|
Citaat:
|
I-netten, hoe rilekst weet je! :confused:
|
ik denk dat ik ehm mja ik weet t niet. zoveel leuke dingen, zo weinig tijd..
|
Ik ga werken (boehoe) en de caravan inpakken want zondag ga ik lekker weg op vakantie naar la France!!
|
Citaat:
|
ik lanceer mezelf naar een andere planeet
|
Citaat:
*gaap* |
ehm ik denk iets anders dan normaal.
|
Als morgen de wereld in een zwart gat gezogen word?
... dan vraag ik aan een vriendin of ze een dag lang met we wil 'douchen', en vraag haar een vriendin en een goede fles wijn mee te nemen. (maak daar maar een doos wijn van) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |